TaikuriLuttinen
Luottopelaaja
Ehkä joskus vielä Suomessakin... Video Färjestadin matsista.
Pitäis kyllä saada meidänkin peleihin joku alkulaulu! Ruotsissa taitaa jokaisella jengillä olla tommoinen
Tästä.
Uskon ja toivon että tuossa on vähän itseironiaa mukana...katso liitettä 2760
Kookoon Kuudeskenttäpelaaja järjestää näköjään tänään jotkut yhdistyksen 21v synttärit, en ollutkaan tietoinen että tuo Kookoon kannattajaryhmä on vanhempi kuin esim Osasto. Peukku sille, mutta vahvat myötikset tuolle kuvalle
Tästä.
Haista vittu -chantit oikein ja kunnollista mutta tarrat lyhtypylväissä ja kusilaareissa huliganismia!
Oi Onssit on!
Mun silmään se näytti siltä että ois roikkunu yläkatsomosta, en siis tiä oliko onsseilla mitään tekemistä tuon kanssaOliko sinioransseilla joku tifo tänään vai mikä se lakana oli joka roikkui katosta? Voiko tästä vetää johtopäätöksiä, että tifokielto on pois?
Kyllä se katosta roikkuu.Mun silmään se näytti siltä että ois roikkunu yläkatsomosta, en siis tiä oliko onsseilla mitään tekemistä tuon kanssa
Seuran teettämä. Ei mitään tekemistä tifojen kanssa.Oliko sinioransseilla joku tifo tänään vai mikä se lakana oli joka roikkui katosta? Voiko tästä vetää johtopäätöksiä, että tifokielto on pois?
Vähän vanha viesti, mutta ainakin Tampereen Ilveksessä voi näin kuvitella.Katsoin just cmorelta finaalin ja olipa huikea meininki katsomossa.. Voisiko Suomessa kuvitella et katsomossa seuran ex-pelaaja, nhl pelaaja seisoisi, taputtaisi ja laulaisi mukana kuten Rasmus Asplund teki..
Tämä ilmeisesti on olevinaan, en kyllä täysin varma ole, koska en ole kuullut ikinä.Hei osaakos joku kertoa mulle, että onko onsseilla jotain chantteja? Pelien alussa olen ollut kuulevinani jotain, mutta en ole ihan varma.
Tämä ilmeisesti on olevinaan, en kyllä täysin varma ole, koska en ole kuullut ikinä.
PS. Kukaan tamperelainen ei oikeasti puhu mansesta.
Tämä ilmeisesti on olevinaan, en kyllä täysin varma ole, koska en ole kuullut ikinä.
PS. Kukaan tamperelainen ei oikeasti puhu mansesta.