Muiden joukkueiden kannattajatoiminta

Outo hankinta

Luottopelaaja
Saivatko vuodessa ihmisiä kolmelle eri reissulle ehkä saman määrän mitä meitä oli Espoossa?

ilvesperhe

Luottopelaaja
Mouhot do Mouhot things.
Juu. En osaa arvostella mitenkään mouhojen kannattajia, koska en ole heidän pelejään nähnyt. Kai ne jotain huutaa jos porkkanat tekee maalin. Mulle aivan sama mitä touhuavat.
En oikestaan ymmärrä miksi niitten touhuista pitäisi jotain ''väärin tekemistä" kaivella, tehkööt mitä tekevät, aivan sama mulle. Tietysti tilaisuuden tullen vittuilen mouhoille.
Mouhot tekee mitä tekee, mitään isompaa tarvetta mulla ei ole tutustua niitten tekemisiin, enkä viitsi ajella Mouhijärvelle tutkimaan asiaa.
Kaikenlainen porkkanoiden kannattaminen on väärin ja typerää, turha sitä enempää tonkia. "Ei tunkio, tonkimalla parane" - maaseudulla sanovat.
Kannatan kyllä porkkanoiden kasvattamista.

TaikuriLuttinen

Luottopelaaja
Kotona tai vieraissa, aina lippuja turpaan.

1740907347164.png

TreeniGretzky

Rivipelaaja
Kotona tai vieraissa, aina lippuja turpaan.

katso liitettä 12842
Näin koko tilanteen kun joku 60- ish "herrasmies" tuli huutamaan ja sylkemään naamalle kun lippu heilui kesken pelin. (hui)

Paras välikommemtti jonka kuulin oli että "haloo saatana ollaaks me jossain Ilveksen pelissä? Haloo nyt vittu, mä haluan nähdä ton pelin!!!!!,,,!,,,"
*vihaisia kotkotusääniä*

Holy whitetrash.

IlvesFanatic

Rivipelaaja
Näin koko tilanteen kun joku 60- ish "herrasmies" tuli huutamaan ja sylkemään naamalle kun lippu heilui kesken pelin. (hui)

Paras välikommemtti jonka kuulin oli että "haloo saatana ollaaks me jossain Ilveksen pelissä? Haloo nyt vittu, mä haluan nähdä ton pelin!!!!!,,,!,,,"
*vihaisia kotkotusääniä*

Holy whitetrash.
Oikein teille! Ei tuollaiset uusnatseille hiljaisen hyväksynnän antavat kannattajaryhmät muuta ansaitsekaan kuin kapuloita rattaisiin.

Erityismaininta myös sille teidän hienolle fasistiselle pääkallolipulle!

Jäähykuningas18

Luottopelaaja

Jokereitten pelissä lähtenyt sivukatsomotkin hyvin mukaan kannustaan.

Matsin lopussa kuvattu pätkä. Meillä ja monella muullakin seuralla samaa voittopeleissä usein. Ihan kiva mutta ei tuo nyt mitään ihmeellistä ollut. Jos kestäisi läpi matsin niin se olisi eri asia.

Keltavihreäpeto

Vakiokokoonpanossa
Matsin lopussa kuvattu pätkä. Meillä ja monella muullakin seuralla samaa voittopeleissä usein. Ihan kiva mutta ei tuo nyt mitään ihmeellistä ollut. Jos kestäisi läpi matsin niin se olisi eri asia.

Tuon ukkelin storyissa on lisää pätkiä niin on siinä kuitenkin yli puolet eli 12 minuuttia jäljellä kolmannessa erässä.
Arkipeliksi ihan hyvä tunnelma ja varmaan tulee sähköistämään Stadin derbyt jos liigaan nousee.

Liitteet

• IMG_2210.jpeg
    IMG_2210.jpeg
    492,2 KB · kertaa luettu: 146