Muiden joukkueiden kannattajatoiminta

Keltavihreäpeto

Vakiokokoonpanossa
Vähän sama kun kehuisi sitä Ilves-Kärpät seiskapeliä samalla tavalla. Ei mun mielestä pleijareista voi enää puhua arkipeleinä.

No en ihan sanoisi että Mestiksen puolivälierä tilanteessa 2-0 vastaa Liigan seiskapeliä. Saiko esim Jukurit OJ johdolla edes tupaa täyteen, jostain Tapparasta puhumattakaan.

Kyllä itse aistin aidosti, että Jokereilla on ihan varteenotettava buumi menossa jossa monella liiga-joukkueella tulee olemaan kova työ vastata jos Jokerit Liigaan nousee. Ja toivottavasti silloin muut joukkueet tulevat vastaamaan. Ei tuo jokaisella liiga paikkakunnalla ole itsestäänselvyys että sivukatsomot lähtee noin mukaan edes viikonloppujen pudotuspeleissä.

Tyrioni

Vakiokokoonpanossa

Don Corleone

Luottopelaaja

Vovlo

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Omasta puolestani saa Tapparan kannattajapääty huudella ihan mitä tykkää mutta tuon sireenin soiton saisivat pelin ollessa kesken kyllä lopettaa. Tai no ei sitä tuolla hallissa varmaan muutenkaan tarvitse soitella.

Jäähykuningas18

Luottopelaaja

VärienTunnustaja

Divarijyrä
Ylläpidon jäsen
Mun vieressä istu joku helsingistä ja sanoi, että HIFKin peleissä ei ole koskaan edes tällaista tunnelmaa.

Sanoin, että kannattaa seuraavaks tulla Ilveksen isännöimään peliin ennemmin, kun siellä kannattaminenkin on sallittua.

AnkuK

Vakiokokoonpanossa
Joku onneton näytti keskaria mulle kesken pelin :D
Tunteisiiiiiiin

AnkuK

Vakiokokoonpanossa