Muiden joukkueiden kannattajatoiminta

Supin tukit

Luottopelaaja
Vittu että piti rauhottaa itseäni kun huusin "Onko Tampere valmiina" ja vieressä joku Kuopio mulkero huutaa ei
Mielestäni olisi ollut täysin perusteltua, jos olisit tuossa tilanteessa tiputtanut jätkän. Vieraskannattajille varattu tila kuitenkin, ja jotain perkeleen savolaisia tulee viereen haastamaan riitaa.

Olet kuitenkin minua parempi ihminen kun hillitsit itsesi, siitä sulle pisteet.

Gregsu

Vakiokokoonpanossa
Olet kuitenkin minua parempi ihminen kun hillitsit itsesi, siitä sulle pisteet.

Noh, vähemmän se oli mitään paremmasta ihmisyydestä, vaan se että mä en halunnu matkustaa 8 tuntia ihan vain etten nää peliä :D. Toki mieli olisi voinut muuttua jos olisi tullut herralta enemmän provoa

Gregsu

Vakiokokoonpanossa
Onhan toi tyhmää käytöstä, mutta jutut on kuin yläasteen röökipaikalla. Siis silloin joskus.
Se sen vastaus oli lapsellinen, se että se mua vitutti oli mun mielestä siitä näkökulmasta ymmärrettävä, että ethän sä nyt tule toisen fanariin ja vielä häiritse sitä tunteen nostattamista. Toki te muut saatte tehdä omat tulkinnat siitä että sainko vittuuntua, kunhan esitin oman näkökulmani asiasta.

Kolpy

Vakiokokoonpanossa
Se sen vastaus oli lapsellinen, se että se mua vitutti oli mun mielestä siitä näkökulmasta ymmärrettävä, että ethän sä nyt tule toisen fanariin ja vielä häiritse sitä tunteen nostattamista. Toki te muut saatte tehdä omat tulkinnat siitä että sainko vittuuntua, kunhan esitin oman näkökulmani asiasta.
Tottakai, viittasinkin kenekään tiputtamisiin.

Supin tukit

Luottopelaaja
Tosiaanko näin?
Tottakai. Väkivalta on ihmiskunnan historiassa kerta toisensa jälkeen aukottomasti toimivaksi todettu konfliktinratkaisukeino. Toimii erityisesti korvaan kiljuvia savolaisjuntteja, mutta vähemmässä määrin keskustelufoorumeilla hyvesignaloivia piilomouhoja ( @Kolpy ) vastaan. Jälkimmäisten ininää tarvitsee vain kuunnella siihen asti, että ne väsyvät trollaamiseen.

Viimeksi muokattu:

M22

Luottopelaaja

Kolpy

Vakiokokoonpanossa
Tottakai. Väkivalta on ihmiskunnan historiassa kerta toisensa jälkeen aukottomasti toimivaksi todettu konfliktinratkaisukeino. Toimii erityisesti korvaan kiljuvia savolaisjuntteja, mutta vähemmässä määrin keskustelufoorumeilla hyvesignaloivia piilomouhoja ( @Kolpy ) vastaan. Jälkimmäisten ininää tarvitsee vain kuunnella siihen asti, että ne väsyvät trollaamiseen.
Joo just. Ilmeisesti on piilomouho, jos ei tiputa heti savolaisjuntteja. Kyllä sen on elämän aikana huomannut, ettei oikeasti kovat ihmiset uhoa netissä tiputtelevansa väkeä. Vähän nyt haiskahtaa yläaste ja rööki.