Gregsu
Vakiokokoonpanossa
Olet kuitenkin minua parempi ihminen kun hillitsit itsesi, siitä sulle pisteet.
Noh, vähemmän se oli mitään paremmasta ihmisyydestä, vaan se että mä en halunnu matkustaa 8 tuntia ihan vain etten nää peliä
Olet kuitenkin minua parempi ihminen kun hillitsit itsesi, siitä sulle pisteet.
Se sen vastaus oli lapsellinen, se että se mua vitutti oli mun mielestä siitä näkökulmasta ymmärrettävä, että ethän sä nyt tule toisen fanariin ja vielä häiritse sitä tunteen nostattamista. Toki te muut saatte tehdä omat tulkinnat siitä että sainko vittuuntua, kunhan esitin oman näkökulmani asiasta.Onhan toi tyhmää käytöstä, mutta jutut on kuin yläasteen röökipaikalla. Siis silloin joskus.
Tottakai, viittasinkin kenekään tiputtamisiin.Se sen vastaus oli lapsellinen, se että se mua vitutti oli mun mielestä siitä näkökulmasta ymmärrettävä, että ethän sä nyt tule toisen fanariin ja vielä häiritse sitä tunteen nostattamista. Toki te muut saatte tehdä omat tulkinnat siitä että sainko vittuuntua, kunhan esitin oman näkökulmani asiasta.
Tosiaanko näin?Mielestäni olisi ollut täysin perusteltua, jos olisit tuossa tilanteessa tiputtanut jätkän.
Tottakai. Väkivalta on ihmiskunnan historiassa kerta toisensa jälkeen aukottomasti toimivaksi todettu konfliktinratkaisukeino. Toimii erityisesti korvaan kiljuvia savolaisjuntteja, mutta vähemmässä määrin keskustelufoorumeilla hyvesignaloivia piilomouhoja ( @Kolpy ) vastaan. Jälkimmäisten ininää tarvitsee vain kuunnella siihen asti, että ne väsyvät trollaamiseen.Tosiaanko näin?
Tarkkana nyt @kirvesrinnassa !Älkää nyt, tuo on sitä toivottua Ameriikan showmeininkiä. Let's go KalPa klap klap klap klap klap!
Joo just. Ilmeisesti on piilomouho, jos ei tiputa heti savolaisjuntteja. Kyllä sen on elämän aikana huomannut, ettei oikeasti kovat ihmiset uhoa netissä tiputtelevansa väkeä. Vähän nyt haiskahtaa yläaste ja rööki.Tottakai. Väkivalta on ihmiskunnan historiassa kerta toisensa jälkeen aukottomasti toimivaksi todettu konfliktinratkaisukeino. Toimii erityisesti korvaan kiljuvia savolaisjuntteja, mutta vähemmässä määrin keskustelufoorumeilla hyvesignaloivia piilomouhoja ( @Kolpy ) vastaan. Jälkimmäisten ininää tarvitsee vain kuunnella siihen asti, että ne väsyvät trollaamiseen.
”Kaikki menee Rimpiselle, hei hei, kaikki menee Rimpiselle..”
Olisiko tarvinnut katsoa sinne oman penkin päähän mikä Dyson sieltä löytyy?![]()
Olisiko tarvinnut katsoa sinne oman penkin päähän mikä Dyson sieltä löytyy?![]()
Sekin on säälittävää (imo), mutta sille ei enää voi mitään - hitsarit on hitsareita vaikka mitä tekisi.Porilaiset huutaneet seulaa jokaisen maalin jälkeen vuosikymmeniä. Eli ei mitään uutta, Sondelsseilla nyt vaan kestää tovi pidempään oppia nämä trendit.
kuka vittu tosta jaksaa mieltänsä pahoittaa? Jos vastustajalle pään aukominen urheilutapahtumassa pistää postaajan häpeämään tamperelaisuuttaan, niin ei parane tulla yhdenkään oikean lutuuriseuran matsiin.
Joku ihme Norjan lippu siellä ainakin on olluNäinkö väärin vai oliko sinioransseilla joku uusi bandis päädyssä? Näin että olisi lukenut collectiv ainakin siinä.
Granathille bande.Joku ihme Norjan lippu siellä ainakin on olluDDD