Muiden joukkueiden kannattajatoiminta

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 407
Kun tätä ketjua nyt syynätään mouhojen foorumilla kissojen ja koirien kanssa niin sanottakoon että en ainakaan itse kehtaisi arvostella toisen kannattajaporukan tekemisiä mikäli sinionssien näkyvimpiin nokkahahmoihin kuuluu täysin avoimesti rasistisen liikkeen edustaja. Mouhojen puolelta tossa rasismissa muutenkin on jo historiaa, useempaankin kertaan.

Mode-edit:
Viesti siirretty Ilveksen fanit -ketjusta tänne, koska siirryttiin käsittelemään muiden joukkueiden faneja.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

38 Special

Luottopelaaja
Viestejä
1 422
Kun tätä ketjua nyt syynätään mouhojen foorumilla kissojen ja koirien kanssa niin sanottakoon että en ainakaan itse kehtaisi arvostella toisen kannattajaporukan tekemisiä mikäli sinionssien näkyvimpiin nokkahahmoihin kuuluu täysin avoimesti rasistisen liikkeen edustaja.

Boldaus oma. Voisitko ilman kiertoilmauksia selventää, mitä tällä tarkoitat? Siis ettäkö Osaston näkyvimpiin nokkahahmoihin kuuluu täysin avoimesti rasistisen liikkeen edustaja? Milloin, mitä, missä?

Itse olen vuosia ollut Osastossa mukana huutamassa, enkä ole kertaakaan siellä kuullut tai nähnyt mitään rasismiin viittaavaa. Osatossa on mukana, myös etnisyydeltään ei-kantasuomalaisia ja ketään ei ole nähdäkseni koskaan syrjitty millään tavalla. Lisäksi Osasto on aina heti tuominnut nämä Denssiiin ja BDN:n kohdistuneet rasistiset huutelut.
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 407
Boldaus oma. Voisitko ilman kiertoilmauksia selventää, mitä tällä tarkoitat? Siis ettäkö Osaston näkyvimpiin nokkahahmoihin kuuluu täysin avoimesti rasistisen liikkeen edustaja? Milloin, mitä, missä?

Itse olen vuosia ollut Osastossa mukana huutamassa, enkä ole kertaakaan siellä kuullut tai nähnyt mitään rasismiin viittaavaa. Osatossa on mukana, myös etnisyydeltään ei-kantasuomalaisia ja ketään ei ole nähdäkseni koskaan syrjitty millään tavalla. Lisäksi Osasto on aina heti tuominnut nämä Denssiiin ja BDN:n kohdistuneet rasistiset huutelut.
Ei, vaan sinioranssien näkyvimpiin nokkahahmoihin. Sitä en tiedä että kuinka paljon kyseinen kaveri on tällä herkellä onssien toiminnassa mukana, mutta aiemmin on ainakin ollut näkyvästi esillä.
 

931931

Luottopelaaja
Viestejä
1 536
Boldaus oma. Voisitko ilman kiertoilmauksia selventää, mitä tällä tarkoitat? Siis ettäkö Osaston näkyvimpiin nokkahahmoihin kuuluu täysin avoimesti rasistisen liikkeen edustaja? Milloin, mitä, missä?

Itse olen vuosia ollut Osastossa mukana huutamassa, enkä ole kertaakaan siellä kuullut tai nähnyt mitään rasismiin viittaavaa. Osatossa on mukana, myös etnisyydeltään ei-kantasuomalaisia ja ketään ei ole nähdäkseni koskaan syrjitty millään tavalla. Lisäksi Osasto on aina heti tuominnut nämä Denssiiin ja BDN:n kohdistuneet rasistiset huutelut.

Minä ymmärsin, että tämä viittaa sinionsseihin. Eikös siellä ainakin yksi ISKTR:n tms. nykyajan foliohattunatsien ryhmän jäsen ole säännöllisesti sekä fanikatsomossa, että äärioikeiston tapahtumissa otetuissa kuvissa? Osastohan ryhmänä ei ole kallellaan mihinkään suuntaan, mutta kyllä joillain vierasmatkoilla saa melkoista rasistista shittiä bussissa kuulla. Nämä henkilöt tosin eivät ole luultavasti Osaston jäseniä tai edes jäseniä missään ääriliikkeessä, vaan lähinnä heikoilla eväillä yhteiskunnassa eläviä yksilöitä, joilla on vähän yksinkertainen maailmankuva.
 

AinaIlves

Luottopelaaja
Viestejä
2 419
Kun tätä ketjua nyt syynätään mouhojen foorumilla kissojen ja koirien kanssa niin sanottakoon että en ainakaan itse kehtaisi arvostella toisen kannattajaporukan tekemisiä mikäli sinionssien näkyvimpiin nokkahahmoihin kuuluu täysin avoimesti rasistisen liikkeen edustaja. Mouhojen puolelta tossa rasismissa muutenkin on jo historiaa, useempaankin kertaan.

Nimiä esiin. Rupes tää aihe kiinnostamaan. ;)
 

38 Special

Luottopelaaja
Viestejä
1 422
Ei, vaan sinioranssien näkyvimpiin nokkahahmoihin. Sitä en tiedä että kuinka paljon kyseinen kaveri on tällä herkellä onssien toiminnassa mukana, mutta aiemmin on ainakin ollut näkyvästi esillä.

Selvä homma, käsitin viestisi väärin. Mennään eteenpäin.
 

KURITTAJA

Luottopelaaja
Viestejä
1 629
sinionssien näkyvimpiin nokkahahmoihin kuuluu täysin avoimesti rasistisen liikkeen edustaja. Mouhojen puolelta tossa rasismissa muutenkin on jo historiaa, useempaankin kertaan.
Hyökätään Tapparan faniyhdistykseen ja kutsutaan sitä "Spesiaaliksi sotilasoperatioksi rakkaan naapurimme de-nazifioimiseksi".
 

Penkinlämmittäjä22

Luottopelaaja
Viestejä
2 524
Tappara.co palstalla Osastoa pidetään jonain "yläasteen tarkkailuluokkalaisten tavalla käyttäytyvien" ryhmänä, joka on aivan hirveä Suomen muihin kannattajaporukkiin, etenkin Sinioransseihin verrattuna.

Voisiko joku tulla kertomaan, miten tämä näkyy pl. muutamat ylilyönnit?
Kuinka paljon parempina Tappara fanit pitävät itseään?

Jaksavat vielä omilla palstoilla puhua jostain "Tappara vihasta" ja kuinka Ilves-KANNATTAJAT ovat ylimielisiä ja aina puhuvat Tapparasta pahaa sen sijaan että keskittyisivät omien kannattamiseen.
 

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
3 734
Minä ymmärsin, että tämä viittaa sinionsseihin. Eikös siellä ainakin yksi ISKTR:n tms. nykyajan foliohattunatsien ryhmän jäsen ole säännöllisesti sekä fanikatsomossa, että äärioikeiston tapahtumissa otetuissa kuvissa? Osastohan ryhmänä ei ole kallellaan mihinkään suuntaan, mutta kyllä joillain vierasmatkoilla saa melkoista rasistista shittiä bussissa kuulla. Nämä henkilöt tosin eivät ole luultavasti Osaston jäseniä tai edes jäseniä missään ääriliikkeessä, vaan lähinnä heikoilla eväillä yhteiskunnassa eläviä yksilöitä, joilla on vähän yksinkertainen maailmankuva.
Roskasakkia löytyy mistä tahansa porukasta, siinä ei ole mitään ihmeellistä. Siinä kyllä on, että sitä löytyy porukan päällystöstä. Toivottavasti ei löydy enää, ihan noin niinkuin Onssien kannalta.
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 979
Minä ymmärsin, että tämä viittaa sinionsseihin. Eikös siellä ainakin yksi ISKTR:n tms. nykyajan foliohattunatsien ryhmän jäsen ole säännöllisesti sekä fanikatsomossa, että äärioikeiston tapahtumissa otetuissa kuvissa? Osastohan ryhmänä ei ole kallellaan mihinkään suuntaan, mutta kyllä joillain vierasmatkoilla saa melkoista rasistista shittiä bussissa kuulla. Nämä henkilöt tosin eivät ole luultavasti Osaston jäseniä tai edes jäseniä missään ääriliikkeessä, vaan lähinnä heikoilla eväillä yhteiskunnassa eläviä yksilöitä, joilla on vähän yksinkertainen maailmankuva.
Mitä olen ymmärtänyt niin Osastossa ei ainuttakaan rasistia ole vaan päinvastoin, siellä ei sulateta sellaista käyttäytymistä. Tietysti paljon myös nuoria jäseniä joissa välillä se huumori saattaa mennä vähän roisimmaksi.
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 407

Jos olisi olemassa joku "luo mahdollisimman hmv-geneerinen kannustuschantti" -generaattori niin tämä olisi lopputulos. Löytyy kaikki kliseet samassa paketissa varsin yleisellä sävelellä.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 477

raipe.jpg
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 903
Jos olisi olemassa joku "luo mahdollisimman hmv-geneerinen kannustuschantti" -generaattori niin tämä olisi lopputulos. Löytyy kaikki kliseet samassa paketissa varsin yleisellä sävelellä.
Toivotaan että onssit lähtevät joskus Osaston kanssa chantti kilpailuun pelissä :D
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 640
Jos olisi olemassa joku "luo mahdollisimman hmv-geneerinen kannustuschantti" -generaattori niin tämä olisi lopputulos. Löytyy kaikki kliseet samassa paketissa varsin yleisellä sävelellä.
Tai että julkaisee oman chantin muutaman tunnin kun Ilves julkaisee Osaston :D
 

IkuisestiILVES

Luottopelaaja
Viestejä
2 576
Sen takia ne niitä laittaa kun tietää, että tällä puolella niitä kytätään. Uskon, että on ihan tarkoituksellista tuo. Eikä siinä mielestäni mitään, ovat keksineet hyvän tavan lisätä näkyvyyttä muiden kuin omien fanien keskuudessa. Parempi kun noita ei täällä kukaan jakais.
 

IkuisestiILVES

Luottopelaaja
Viestejä
2 576
Kummasti alkaa naapurin palstalla löytymään "Ilves-vihaa" kun korpivaelluksen jälkeen pärjätään viimeinkin. Puhumattakaan kolmesta peräkkäisestä Tampereen herruudesta, mitkä ei tietenkään ole mitään, kun "katsotaan se todellinen herruus sitten keväällä". Omaan arvoonsa jätän.
 

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
3 734
Sen takia ne niitä laittaa kun tietää, että tällä puolella niitä kytätään. Uskon, että on ihan tarkoituksellista tuo. Eikä siinä mielestäni mitään, ovat keksineet hyvän tavan lisätä näkyvyyttä muiden kuin omien fanien keskuudessa. Parempi kun noita ei täällä kukaan jakais.
Mitäköhän Tappara sitten hyötyisi tästä isommasta näkyvyydestä Ilves-fanien keskuudessa? Kai sitä markkinointiresursseja voisi paremminkin käyttää...
 
  • Tykkää
Reactions: CTS
Ylös