Muiden joukkueiden kannattajatoiminta

IkuisestiILVES

Luottopelaaja
Viestejä
2 576
Mitäköhän Tappara sitten hyötyisi tästä isommasta näkyvyydestä Ilves-fanien keskuudessa? Kai sitä markkinointiresursseja voisi paremminkin käyttää...
En tiedä hyötyykö muuta kuin sen, että päivitykset leviävät laajemmalle ja saavat isomman yleisön..? Ja täällä jaksetaan päivitellä, että kattokaa mitä ne nyt on matkinu.

Itse seuraan somessa vain Ilvestä, eikä paljon Tapparan päivitykset kiinnosta, matkikoon minkä tykkää, kun on mistä matkia.
 

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
3 734
En tiedä hyötyykö muuta kuin sen, että päivitykset leviävät laajemmalle ja saavat isomman yleisön..? Ja täällä jaksetaan päivitellä, että kattokaa mitä ne nyt on matkinu.
Itse en kannata tätä "kaikki näkyvyys on hyvää näkyvyyttä" -ajatusta. Toki periaatteessa voisi ideana olla myös, että ipalaisten liikenne naapurin syötteissä saa algoritmit levittämään niitä laajemmin. Jos se oikeasti toimisi ja olisi noin mietitty, niin sitten on Tapparan some valovuoden meitä edellä. Vähän ehkä epäilen kuitenkin
 

mara

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
237
Kärppien fanikatsomoon oli pelin päättyttyä ilmestynyt 10+ järkkäriä. Olikos ne tehny jotai siellä vai tuliko järkkärit vaa vahtimaan?
 

Lintu

Luottopelaaja
Viestejä
2 241
Tuli ainakin jotain hihamerkki killejä rähiseen toisella erätauolla ilveksen päätyyn käytäville, järkkäreiden takaa siinä uhosivat. Aika hämmentyneen olosia poikia ja muutenkin säälittäviä. Tuli myös toisen erän aikana todistettua joidenkin "tavallisempien" kärppä fanien ulosheitto järkkäreiden toimesta. Ihmiset heitä osoittelivat ja sitten heitettiin pihalle, vaikutti että olivat huudelleet jotain sopimattomia, en kyllä ollu kuuloetäisyydellä. Surkeeta touhua, mutta eihän se meininkiä haitannu yhtää. Järkkärit hoitaa hommansa hienosti areenalla!
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 477

Tero

Farmipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 626
Olisivat vaan tyytyneet ottamaan paidan päältään ja näyttämään killimahansa. Siinäkin olisi ihan riittävästi herätetty pahennusta.
 

janne68

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
932
Minua pelottaa ettei nuo karkuun juoksevat etä näädät eksy suurkaupunkiin.
Joutuuko tuommoisen eksyneen käydä hakemassa kotio lämpimään.
En vaan jaksaisi ny lähteä sohvalta keräileen kylmettyneitä.etä näätiä
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 407
Mikäli joidenkin joukkueiden fanit tahtovat väkisin myllyttää niin tapelkoot sitten ja mahollisimman kaukana itse ottelupaikasta. Ei vaikuta meikäläisen mielentilaan mitenkään näiden nyrkkihipat.

Toki sitä voi foorumeilla leikkiä maailmanparantajaa ja hyvesignaloida kuinka kaikki paha ja väkivalta pitää saada kitkettyä vaikka maailman historian todistaa tämän olevan täysin järjetön toive.
 

Violetti kolmospaita

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
268
Minua pelottaa ettei nuo karkuun juoksevat etä näädät eksy suurkaupunkiin.
Joutuuko tuommoisen eksyneen käydä hakemassa kotio lämpimään.
En vaan jaksaisi ny lähteä sohvalta keräileen kylmettyneitä.etä näätiä
Taitavat videolla juoksevat olla pääosin Ilves-porukkaa. Yhdellä oli ainakin Myrrän pahvipää.
 
Ylös