Harmi homma. Itse odotin innolla että pääsisi katsomaan junnujen peliä jossa molemmilla joukkueilla on kannatusta takana. Itse olen menossa katsomaan tuota U20-mittelöä ja kävin myös katsomassa molemmat pelit Jokerit-sarjasta. Kolmannessa pelissä 1400 katsojaa ja breno päällä päädyssä.
Kyllä. Tällaiset ottelut antaisivat mukavasti ruutua myös kannattajatoiminnalle, kun hallissa on muuten mahdollisesti väljempää. Halutessaan toiminta voi olla visuaalisesti entistä aktiivisemmalla ilmeellä niin halutessaan, jos paikka paremmin valittavissa ja joukossa tällöin vähemmän valittajia.
Tulee tämä pätkä mieleen. En tiedä sitten miten tyhjällä stadikalla tuolla lopulta vedettiin, mutta komeasti raikaa ainakin koosteen alussa, kun väkeä on nihkeämmin. 0:38 näkyy hyvin näytettäessä muutakin stadikkaa.
Olin keväällä 2019 katsomassa Stuttgartin kotipeliä Mönchengladbachia vastaan. Stuttgartin kannattajilla oli pelin alussa jonkinlainen mielenilmaus ja olivat hissuksiin. Vieraspääty kyllä raikasi tasaisesti. Paikkamme olivat sivukatsomossa lähempänä vieraskannattajia. Sitten kun kotipääty lakkasi protestinsa, niin muistan kyllä elävästi miten äänivalli oikein nappasi korvista, kun homma lähti taas pelittämään. Se on käsittämättömän kova ääni, mitä lähtee tuollaisesta motivoituneesti chänttäävästä päädyllisestä.
Tervetuloa foorumille molemmille porilaisille! Itse en edes ole Ilves-henkinen vaan olen KooKoo-kannattaja siihen päivään saakka kunnes helvetti jäätyy. Samaisella nimimerkillä operoin Jatkoajassa, ja ainakin @Brousseau teksteihin olen siellä törmännyt. Oikein hyvää settiä tämän valtion kannattaja- ja katsomokulttuurista.
Kiitoksia!
Kiitoksia! Itse tosiaan pyörinyt Jatkiksella nimimerkillä "Kepponen", mutta niitä kirjoituksia en suosittele lukemaan
On ollut oikein hyviä kirjoituksia!
Itse en suosittele edes käymään siellä.
Kieltämättä tässä tuntuu, että edelleen kipeästi kaivattaisiin valtakunnallista kiekkokannattajakulttuurin foorumia HockeyTifon vanavedessä, joka aikanaan kaatui. Porukka pääsisi matalemmalla kynnyksellä mukaan ja mahdollisesti keskustelu voisi olla vielä aktiivisempaa, mitä Jatkoajan puolella ollaan saatu aikaiseksi.