Rupture
Vakiokokoonpanossa
Ai, täällähän on keskustelu lähtenyt oikein kunnolla käyntiin!
Tervetuloa foorumille molemmille porilaisille! Itse en edes ole Ilves-henkinen vaan olen KooKoo-kannattaja siihen päivään saakka kunnes helvetti jäätyy. Samaisella nimimerkillä operoin Jatkoajassa, ja ainakin @Brousseau teksteihin olen siellä törmännyt. Oikein hyvää settiä tämän valtion kannattaja- ja katsomokulttuurista.
Harmi homma. Itse odotin innolla että pääsisi katsomaan junnujen peliä jossa molemmilla joukkueilla on kannatusta takana. Itse olen menossa katsomaan tuota U20-mittelöä ja kävin myös katsomassa molemmat pelit Jokerit-sarjasta. Kolmannessa pelissä 1400 katsojaa ja breno päällä päädyssä.Kouvolan reissu vissiin peruttu. Ei tarpeeksi lähtijöitä reissulle.
Käsittääkseni yksi bussi tulossa. Aika nopeasti se reissu saatiin kuitenkin järkättyä, niin katsoo paljon täältä Suomen kauneimmasta kaupungista saapuu ihmisiä.Saas nähdä paljon Kouvolasta saavat porukkaan kasaan huomenna Poriin.
Tervetuloa foorumille molemmille porilaisille! Itse en edes ole Ilves-henkinen vaan olen KooKoo-kannattaja siihen päivään saakka kunnes helvetti jäätyy. Samaisella nimimerkillä operoin Jatkoajassa, ja ainakin @Brousseau teksteihin olen siellä törmännyt. Oikein hyvää settiä tämän valtion kannattaja- ja katsomokulttuurista.