jokuvaa
Vakiokokoonpanossa
Mä käsitin sen niin, että ”Taajama päättyy, tervetuloa Mouhijärvelle!”Sehän se ajatus tuossa on.
Viimeksi muokattu:
Mä käsitin sen niin, että ”Taajama päättyy, tervetuloa Mouhijärvelle!”Sehän se ajatus tuossa on.
Sekin toimis jos niin haluis tehdä, mutta sithän siinä pitäis lukea Tampere.Mä käsitin sen niin, että ”Taajama päättyy, tervetuloa Mouhijärveen!”
Tampere on taajamaa, tai täällähän on useampikin taajama. Toihan on nimenomaan niin, että taajama päättyy, nyt alkaa Mouhijärven haja-asutus alue.Sekin toimis jos niin haluis tehdä, mutta sithän siinä pitäis lukea Tampere.![]()
Menikö taajama ja haja-asutusalue sekaisin vai oliko tää joku freudilainen?Sekin toimis jos niin haluis tehdä, mutta sithän siinä pitäis lukea Tampere.![]()
Näin minäkin olen tuon nähnyt.Tampere on taajamaa, tai täällähän on useampikin taajama. Toihan on nimenomaan niin, että taajama päättyy, nyt alkaa Mouhijärven haja-asutus alue.
AaMenikö taajama ja haja-asutusalue sekaisin vai oliko tää joku freudilainen?
sitte ku saan joskus kunnon laagit jostain Metsolan hörpystä paikallispelissä niin saan hyvällä omalla tunnolla haukkua Osastoa ja Ilvestä.En kyllä ymmärrä miksi te foorumin sinionssit pyöritte täällä vastailemassa pilkkaviesteihin. Arvostan kyllä insighttia ja ei mitää antipatioita teitä kohtaa yksilönä, päinvastoin, mutta en vaa ite jaksaisi pyöriä paikassa, jossa saa koko ajan lukea haukkuja toiminnasta. Tai mitä iloa tosta ees saa![]()
sitte ku saan joskus kunnon laagit jostain Metsolan hörpystä paikallispelissä niin saan hyvällä omalla tunnolla haukkua Osastoa ja Ilvestä.
Älä heitä mua muovituopilla. Se lasituoppi voi osua vaikka jalkaan. Ku Olis tosi ikävää jos se räjähde veis näön. En haluu kuolla ku ammut mua käsiaseellaSen kun teet, niin heitän sua muovituopilla päähän.
Olisipa täällä samanlainen halli kuin teillä kannatajatoiminnan kannaltaTänään oli kyllä omasta mielestä paras tunnelma pitkään aikaan hallissa. Molemmissa päissä laulu raikasi lähes yhtä kovaa, ja meno oli just niin kuin pitääkin. Vikassa erässä Oululaisilla alkoi kuitenkin vähän hyytyä, osa näytti siirtyvän baarin puolelle vaikka peliä olisi ollut vielä ihan mukavasti jäljellä. Tälläisiä ottelutapahtumia tarvitaan lisää Vaasaan ehdottomasti!
Näin se vähän taitaa olla. Ainakin tuntemani toisen tamperelaisoletetun seuran kannattajat kommentoivat että aika heikosti Osasto heidänkin päähänsä kuuluu paikallispeleissäSaisko vaasalaisilta tai joltain muulta poppoolta, joka nyt on lähiaikoina isolla porukalla Tampereella vierailleet näkemystä areenan akustiikasta? Mitä fiiliksiä herätti? Tuntuiko turhauttavalta vai oliko jopa ihan ok? Harvasta vierasmobista on meinaan kuulunut pihaustakaan toiseen päätyyn ja uskoisin, että sama homma toisinpäin.
Niin no tottakai ne sanoo niin oli asia sitten miten tahansa.Näin se vähän taitaa olla. Ainakin tuntemani toisen tamperelaisoletetun seuran kannattajat kommentoivat että aika heikosti Osasto heidänkin päähänsä kuuluu paikallispeleissä
Ei tosiaan ollut edes kymmentä Tapparalaista eilen paikalla, mutta ei se Helsingin kotiyleisökään kuulostanut yhtään sen paremmalta kuin Hakametsä joskus vanhoina hyvinä aikoina.msn – HIFK:n ja Tapparan ottelussa hämmentävä näky
katso liitettä 12400
huutista tuolle alemmalle kappaleelle![]()
Niin no tottakai ne sanoo niin oli asia sitten miten tahansa.
Pakko myöntää, että teidän halli on huono kannatuksen osalta. Missä tahansa toisessa hallissa teidän ja meidän laulu olisi kuulunut kovaa tolla määrällä.Saisko vaasalaisilta tai joltain muulta poppoolta, joka nyt on lähiaikoina isolla porukalla Tampereella vierailleet näkemystä areenan akustiikasta? Mitä fiiliksiä herätti? Tuntuiko turhauttavalta vai oliko jopa ihan ok? Harvasta vierasmobista on meinaan kuulunut pihaustakaan toiseen päätyyn ja uskoisin, että sama homma toisinpäin.