Ei näytä itse peli kiinostavan tarpeeksi
Tää on jo harvinaisen junttia, jopa Tapparalle.
Muistaakseni Hevisaurus esiintyi jäällä ennen peliä.Lähinnä kiinnostaa, että laulaako jossain erätauolla kaukalossa vai missä tuo esiintyminen tapahtuu? Ilmeisesti tällä kaudella Tapparan perheottelussa esiintyi myös Hevisaurus. Missähän päin areenaa se tapahtui?
Pudotuspeleissä tää on jo vähän paksua Tapparankin mittapuulla. Johonkin marraskuun tiistain SaiPa-peliin olisi ymmärtänytkin.
Juu Danny ja koko haaremi olis kova….Liian tottuneita menestykseen meikäläisten tuularit...itse artisti ei minua kiinnosta mutta jos tällä nyt joku uusi kuluttaja saadaan paikalle niin kai se asiansa ajaa. Sentään siellä seurattiin aikaa eikä esiintymässä ole mikään Danny Lipsanen.
Vasta välieriin ja loppuotteluihin areenaan löytävät ei varmaan osta pudotuspelikausareita. Hieman tähän liittyen olisikin mielenkiintoista tietää etenkin tamperelaisten joukkueiden välillä, mutta miksei koko liigastakin, kuinka paljon joukkueet ovat myyneet pudotuspelikausareita. Voisin kuvitella, että paikallissarjan totuttua korkeampi todennäköisyys on saattanut lisätä menekkiä tänä keväänä molemmissa tamperelaisleireissä.Voi olla että meillekin tekisi muutama finaaliton kausi hyvää siinä mielessä että kansa löytäisi hallille jo pleijareiden alusta kun pitkä kevät ei olisi itsestäänselvyys.
Taitaa olla ne muut biisit tehtynä Eskimo Callboyn nimissä?!?Tietääköhän kukaan yleisöstä muita jätkän biisejä kuin tuon yhden?