Muut kiekkofoorumit

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Viestejä
2 151
Siellä ollaan kiukkusia Reetta Hurskeelle :D

Oli tuolla joukossa pari ihan hauskaakin läppää Reetasta, melkein enemmän erikoisille raiteille lähdettiin tuolla keskustelussa huomisen paikallispelin boikotista.
 
  • Tykkää
Reactions: CTS

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 979
Hauska kyllä tuo keskustelu naapurin palstalla, kun se asenteineen pyörii pääosin Tappara vs. osasto-asetelmassa. Ovatko noi kuulleet, että Tapparallakin olisi tarkoitus olla jonkinlaista kehittyvää kannattajatoimintaa? Mihin omat unohdetaan?

"Hyvä, nyt näytettiin niille - täällä ei kuulu minkään osaston määrätä!"

(Lainaus on itseni muodostama yhteenveto).
Tuota keskustelua on kyllä hauska seurata naapurin foorumilla. Kertoo kaiken koko porukasta ja siitä kuinka pihalla voi kannattamisesta olla saati siitä mikä Osastolla on boikotin pointti. Taatut naurut saa JOKA KERTA.:D
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 640
Tuota keskustelua on kyllä hauska seurata naapurin foorumilla. Kertoo kaiken koko porukasta ja siitä kuinka pihalla voi kannattamisesta olla saati siitä mikä Osastolla on boikotin pointti. Taatut naurut saa JOKA KERTA.:D
Ymmärrän kyllä boikotin, mutta Ilves kaipaa kannattajia huomenna. Tärkeä on matsi.

E: tarvii.
 
Viimeksi muokattu:

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 902
Ymmärrän kyllä boikotin, mutta Ilves kaipaa kannattajia huomenna. Tärkeä on matsi.
Eikös se meidänkin karsina ole loppuunmyyty, että kyllähän siellä väkeä on. Nyt vaan ääntä kuuluviin.
 

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Viestejä
2 151
Tuota keskustelua on kyllä hauska seurata naapurin foorumilla. Kertoo kaiken koko porukasta ja siitä kuinka pihalla voi kannattamisesta olla saati siitä mikä Osastolla on boikotin pointti. Taatut naurut saa JOKA KERTA.:D

Aika paljon siellä myös tahallaan vedetään vihkoon ja muunnellaan asioita näihin liittyen mikä on hieman erikoista. Esimerkiksi tuo lippujen heiluttelu saadaan vedettyä joka keskusteluun jotakin kautta mukaan ja tuo alkaa saamaan jo melko korneja piirteitä. Paljon tuntuu teitä kohtaan porukalla olevan hampaankolossa enkä oikein tiedä miksi kun tuskin nämä kärkkäimmät kommentoijat ovat päivääkään kannattajatoiminnassa mukana olleet.
 

#68

Luottopelaaja
Viestejä
2 835
Toivotaan, että boikotista on hyötyä tuleville kausille, mutta itse epäilen,
että taitaa olla Tapparan toimistolla kiitollisia vaan tästä boikotista.
Kannattajatoimintaa ei siellä taideta mitenkään suuressa arvossa pitää kirkkotunnelman ohi.
 

Penkinlämmittäjä22

Luottopelaaja
Viestejä
2 524
Jep, vahva sama!

Oon ehkä tullut myös vanhaksi, en oo enää 110% anti-tappara vaan musta on todella upeeta että mansesta tulee Euroopan ykkösjengi. Oon oppinut arvostaan. Älkää lyökö.
Ensinnäkin Manse??? Hyi. Ja toisekseen hyi myös tuolle että olisi todella upeaa että  Tampereelta tulee Euroopan ykkösjengi.

Minä ainakin olen 110% Anti-Tappara aina ja ikuisesti.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Ensinnäkin Manse??? Hyi. Ja toisekseen hyi myös tuolle että olisi todella upeaa että  Tampereelta tulee Euroopan ykkösjengi.

Minä ainakin olen 110% Anti-Tappara aina ja ikuisesti.

Jos niin selvästi alkaa porkkanan naatti pilkistää takapuolesta, että Tamperekin muuttuu Manseksi, on kiistattomasti huolestuttava omasta voinnistaan.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 640

julli65

Luottopelaaja
Viestejä
1 927
MessiAsuntoagentti myy kotisi
25.png
Desperado
7 t


Hän totesi aiemmin STT:lle, ettei mene perjantain peliin, koska se on Tapparan kotipeli.

Hiukan jäi vaivaamaan. Olen Reetta fani ja kannatan myös Tapparaa ja oikeastaan kaikkia tamperelaisia urheilijoita.


Tuleppa Reetta nyt itse kertomaan,


että oletko sanonut tuon, mitä tuossa väitetään?
Etkö todellakaan mene Tapparan kotipeliin, koska kannatat Ilvestä?
Jos näin on, niin haluatko myös, että hiukan yli puoli Tamperetta ei tule kannattamaan sinua?

Lainattu naapurin sivuilta.Voi tota itkun määrää!

:)
 

Ykkösfani

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
606
MessiAsuntoagentti myy kotisi
25.png
Desperado
7 t




Hiukan jäi vaivaamaan. Olen Reetta fani ja kannatan myös Tapparaa ja oikeastaan kaikkia tamperelaisia urheilijoita.


Tuleppa Reetta nyt itse kertomaan,


että oletko sanonut tuon, mitä tuossa väitetään?
Etkö todellakaan mene Tapparan kotipeliin, koska kannatat Ilvestä?
Jos näin on, niin haluatko myös, että hiukan yli puoli Tamperetta ei tule kannattamaan sinua?

Lainattu naapurin sivuilta.Voi tota itkun määrää!

:)
Most normal Mouho In Ohio
 

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Viestejä
2 151
Toivotaan, että boikotista on hyötyä tuleville kausille, mutta itse epäilen,
että taitaa olla Tapparan toimistolla kiitollisia vaan tästä boikotista.
Kannattajatoimintaa ei siellä taideta mitenkään suuressa arvossa pitää kirkkotunnelman ohi.

Luulen että toimistolla porukka pikku hiljaa vaihtuu kannattajatoimintaa kohtaan suotuisampaan nuorempaan polveen, jo nyt suhteellisen hiljattain asiat nytkähtivät eteenpäin kun henkilöstöä vaihtui vaikka matkaa vielä onkin paljon.
 
  • Tykkää
Reactions: #68

harkkapilli

Luottopelaaja
Viestejä
1 906
jo nyt suhteellisen hiljattain asiat nytkähtivät eteenpäin kun henkilöstöä vaihtui vaikka matkaa vielä onkin paljon.
Jatkoajan puolella Ilves-nimimerkki muisteli, että Leinonen vastusti viime vuosikymmenellä Hakametsän kulmien muuttamista seisomakatsomoksi. Tappara tuli kuitenkin perässä, kun Ilveksen peleissä toiminta alkoi kasvaa Osaston D1-kulmassa.
 

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Viestejä
2 151
Jatkoajan puolella Ilves-nimimerkki muisteli, että Leinonen vastusti viime vuosikymmenellä Hakametsän kulmien muuttamista seisomakatsomoksi. Tappara tuli kuitenkin perässä, kun Ilveksen peleissä toiminta alkoi kasvaa Osaston D1-kulmassa.

Tuo on totta, Mikki on muuten tehnyt helvetin hyvää työtä seuran eteen mutta kannattajatoiminta ei hänen aikoinaan saanut ollenkaan tilaa. Vanhan liiton miehiä nuo ketkä eivät tällaisen pariin ole kasvaneet ja ajattelevat kaikkea bisneksen (yritysmyynnin jne.) kautta, nuorempi polvi sekä suhtautuu positiivisesti kannattajaryhmiin sekä näkee niissä myös mahdollisuuden tehdä rahaa.
 

17

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
811
@Toutain @Penkinlämmittäjä22

Mitä mitä, kyllä Tampere on aina ollu Manse. Miten se muka ei ois? Oon asunut koko 40v elämäni täällä ja kannattanut ilvestä, ja aina on Tamperetta sanottu Manseks. Manserock. Mansekiekko. Kyä se on tiäksää Manse kup puhutaan oikeilla termeillä. Nääs.

Mut niinku sanoin, älkää lyökö. Oon itekin ihmeissäni yhtäkkisestä orastavasta Tappara-arvostuksestani.
 

17

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
811
Ei lyödä, ellet ole neutraali mummo.

Mutta joo, itse en kyllä ihan hirveästi Tapparaa arvosta ja minusta Manse on kyllä aika muovinen ja tapparalainen termi, jota käyttää lähinnä ulkopaikkakuntalaiset yrittäessään kuulostaa tamperelaisilta. Mutta se siitä.
Ok, ite paljasjalkainen ties monennenko polven asukas ja itselleni ei oo ikinä Manse kuulostanut oudolta tai Tapparalaiselta. Mut joo se siitä. Oli vaan eka kerta kun kuulen tommosta. Mut mä oonkin kasvanut kyästi mansen parissa
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 902
@Toutain @Penkinlämmittäjä22

Mitä mitä, kyllä Tampere on aina ollu Manse. Miten se muka ei ois? Oon asunut koko 40v elämäni täällä ja kannattanut ilvestä, ja aina on Tamperetta sanottu Manseks. Manserock. Mansekiekko. Kyä se on tiäksää Manse kup puhutaan oikeilla termeillä. Nääs.

Mut niinku sanoin, älkää lyökö. Oon itekin ihmeissäni yhtäkkisestä orastavasta Tappara-arvostuksestani.
Ilves = Tampere
Tappara = Manse

Nyt ja aina.
 
Ylös