IhanJuniori
Junioripelaaja
Itse sain heti jotain penalttia porkkanamaalla kun käytin sanaa "onssit"
Rehellisesti en tiennyt, että siinä on jotain pahaa.
Mä kyllä tunnistan tän kans, olen hyvin vähän missään keskustelupalstoilla, joten oikein vertailukohtia ei ole, mutta välillä ihmetyttää täällä se, että siedetään kirjoittajia, joilla ei ole mitään muuta tarkoitusta, kuin arvostella ja suorastaan mustamaalata tämän seuran johtoa. Ja aika suoraan ovat vielä tämän agendansa myöntäneetkin.Yksi ainakin kirjoitti suoraan, ettei halua Ilvesfoorumille kirjoittaa sen (puuttuvan) moderointilinjan takia ja pitää siksi ilvesläisenäkin Tapparan foorumia parempana ympäristönä.
Makuja on monia, näinhän totesi se kuuluisa Mustikin. Kaikille löytyy varmaan se oma mieltymysten mukainen paikka kirjoitella.
Itse sain heti jotain penalttia porkkanamaalla kun käytin sanaa "onssit"
Ei bännejä, mutta viestiä tuli siltä Kilolta, että soo soo ja joku "ensimmäinen varotus"Siis kyllähän me tuota itsekin huumorilla käytämme, mikähän tuossa nyt sitten oli pahaa. ei kai tuosta nyt bännejä sentään irronut?
Omasta mielestä taas juuri hyvä kun täällä saa välillä läikkyä yli. Niin se menee elämässäkin. Siinä kohtaa loppuu tämän foorumin käyttö itselle jos otetaan pienikin askel naapurin suuntaan. Sairas paikka sensuureineen.Mä kyllä tunnistan tän kans, olen hyvin vähän missään keskustelupalstoilla, joten oikein vertailukohtia ei ole, mutta välillä ihmetyttää täällä se, että siedetään kirjoittajia, joilla ei ole mitään muuta tarkoitusta, kuin arvostella ja suorastaan mustamaalata tämän seuran johtoa. Ja aika suoraan ovat vielä tämän agendansa myöntäneetkin.
Ja en puhu kritiikin antamisesta, asiallinen kritiikki on aivan eri juttu, kuin nämä "agenda kirjoittajat".
Ja tarkoitus ei ole myöskään moderaattoreita arvostella, nostan hattua, että joku viitsii tuota tehdä, vaan kyllähän tiettyä huonoa käytöstä ja hyökkäävyyttä siedetään yllättävän paljon. Esimerkiksi vaikka se jo välillä komediaksi menikin, niin täytyy sanoa, että mielestäni tämä foorumi on aika paljon mukavampi paikka ilman pelikirjan kaikkitietävyyttä ja aggressiivista käytöstä.
Mutta joo, rauhallista joulua kaikille.
Musta tuntuu, että puhumme samasta asiasta, yli läikkyminen ajoittain on ok, ja tietenkin asiallinen kritiikki.Omasta mielestä taas juuri hyvä kun täällä saa välillä läikkyä yli. Niin se menee elämässäkin. Siinä kohtaa loppuu tämän foorumin käyttö itselle jos otetaan pienikin askel naapurin suuntaan. Sairas paikka sensuureineen.
Niin ja annetaan keskustella vaikka se menisikin "vänkäämiseksi".Todellakin parempi, ettei olla niin pirun herkkänahkaisia ja tarvi ihan jokaista lausetta miettiä moneen kertaan.
sama "Kilo" kehotti mua lopettamaan keskustelun koska kuulemma "taistelen tuulimyllyjä vastaan" ihmettelin tätä sitten hieman, että miksi en voi keskustella asiasta vaikka tilanne onkin 1 vs 25.
Keskustelufoorumi jossa kiellettään keskustelu, varsinkin jos se keskustelu poikkeaa yleisestä mielipiteestä. Kuulostaako tutulta?Tuo on foorumin linjaus (myös "omia" koskien monesti) että jos selkeästi on jonkun mielipiteen/aiheen kanssa alakynnessä ja jatkaa aiheesta viestittelyä, niin se aiheuttaa aina keskustelun kärjistymistä, ja täten modeille on helpompaa jakaa varoituksia tai rangaistuksia yhdelle kuin kahdellekymmenelleviidelle. Sinänsä ymmärrän moderaattoreiden näkökannan, mutta esimerkiksi useampi aivan asiallinen mm. teikäläinen on kokenut tuon raskaaksi ja lähtenyt lätkimään palstalta. Ja kyllä aiheista pitäisi silti saada keskustella vaikka ei allekirjoittaisi valtavirran mielipidettä.
Itsekin olen ollut muun muassa lippukeskustelussa pahasti alakynnessä, mutten ole sentään saanut mitään varoituksia tai nootteja enkä rangaistuksia.
Ilvesläisiä kohtaan linja tuntuu olevan vielä herkempi, kun monelle pelkät keltavihreät värit aiheuttavat provosoitumista eri aiheissa.
Keskustelufoorumi jossa kiellettään keskustelu, varsinkin jos se keskustelu poikkeaa yleisestä mielipiteestä. Kuulostaako tutulta?
#vainmouhijärvijutut
Kyllä itse ainakin jopa mielelläni kuuntelen sen poikkeavankin näkemyksen ja joskus jopa allekirjoitan. Tottakai niitäkin hetkiä tulee missä joku alitajuntainen vaisto lähtee ”puolustamaan” omia ja saattaa pienet värilasitkin olla. Keskustelu on silti tosi tervetullutta kunhan se pysyy asiallisena. Onhan tämä keskustelufoorumi. Eri mieltä pitää saada olla ja vielä parempi jos sille mielipiteellä on vahvat argumentit.Kuulostaa, valitettavaa kyllä.
Kuten aiemmin mm. sinä sanoit, niin tämä foorumi on siitä kyllä hyvä ettei täällä tarvitse mitenkään hirveästi miettiä että mitä tänne nyt viitsii kirjoittaa. Eikä tapparalaisenakaan koe mitenkään pahemmin olevansa alakynnessä, kunhan tänne nyt ei tule provoilemaan tai trollaamaan vaan keskustelemaan.
No mutta tässä foorumissa on sentään edes jotain persoonaa, vaikka välillä pitää kestääkin raskaampia kirjoittajia. Chatgpt olisi pystynyt kirjoittamaan tuon naapurin ampiaispesän kirjoituksetMä kyllä tunnistan tän kans, olen hyvin vähän missään keskustelupalstoilla, joten oikein vertailukohtia ei ole, mutta välillä ihmetyttää täällä se, että siedetään kirjoittajia, joilla ei ole mitään muuta tarkoitusta, kuin arvostella ja suorastaan mustamaalata tämän seuran johtoa. Ja aika suoraan ovat vielä tämän agendansa myöntäneetkin.
Ja en puhu kritiikin antamisesta, asiallinen kritiikki on aivan eri juttu, kuin nämä "agenda kirjoittajat".
Ja tarkoitus ei ole myöskään moderaattoreita arvostella, nostan hattua, että joku viitsii tuota tehdä, vaan kyllähän tiettyä huonoa käytöstä ja hyökkäävyyttä siedetään yllättävän paljon. Esimerkiksi vaikka se jo välillä komediaksi menikin, niin täytyy sanoa, että mielestäni tämä foorumi on aika paljon mukavampi paikka ilman pelikirjan kaikkitietävyyttä ja aggressiivista käytöstä.
Mutta joo, rauhallista joulua kaikille.
Näinkin kylläNo mutta tässä foorumissa on sentään edes jotain persoonaa, vaikka välillä pitää kestääkin raskaampia kirjoittajia. Chatgpt olisi pystynyt kirjoittamaan tuon naapurin ampiaispesän kirjoitukset
Käviköhän Otto Rauhala henkilökohtaisesti siirtämässä.Arttu Kärki siirretty mouhofoorumilla ex-Tapparoihin tämän päivän tuuletuksen johdosta.
Arttu Kärki siirretty mouhofoorumilla ex-Tapparoihin tämän päivän tuuletuksen johdosta.