Muut kiekkofoorumit

M22

Luottopelaaja
Yksi ainakin kirjoitti suoraan, ettei halua Ilvesfoorumille kirjoittaa sen (puuttuvan) moderointilinjan takia ja pitää siksi ilvesläisenäkin Tapparan foorumia parempana ympäristönä.

Makuja on monia, näinhän totesi se kuuluisa Mustikin. Kaikille löytyy varmaan se oma mieltymysten mukainen paikka kirjoitella.
Mä kyllä tunnistan tän kans, olen hyvin vähän missään keskustelupalstoilla, joten oikein vertailukohtia ei ole, mutta välillä ihmetyttää täällä se, että siedetään kirjoittajia, joilla ei ole mitään muuta tarkoitusta, kuin arvostella ja suorastaan mustamaalata tämän seuran johtoa. Ja aika suoraan ovat vielä tämän agendansa myöntäneetkin.
Ja en puhu kritiikin antamisesta, asiallinen kritiikki on aivan eri juttu, kuin nämä "agenda kirjoittajat".
Ja tarkoitus ei ole myöskään moderaattoreita arvostella, nostan hattua, että joku viitsii tuota tehdä, vaan kyllähän tiettyä huonoa käytöstä ja hyökkäävyyttä siedetään yllättävän paljon. Esimerkiksi vaikka se jo välillä komediaksi menikin, niin täytyy sanoa, että mielestäni tämä foorumi on aika paljon mukavampi paikka ilman pelikirjan kaikkitietävyyttä ja aggressiivista käytöstä.
Mutta joo, rauhallista joulua kaikille.

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Itse sain heti jotain penalttia porkkanamaalla kun käytin sanaa "onssit"

Rehellisesti en tiennyt, että siinä on jotain pahaa.

Siis kyllähän me tuota itsekin huumorilla käytämme, mikähän tuossa nyt sitten oli pahaa. :D ei kai tuosta nyt bännejä sentään irronut?

Teme-74

Luottopelaaja
Siis sanasta "onssit" tulee varotus. Voi luoja mihin tämä maailma on menossa. Ihmisistä tulossa selvästi liian herkkähipiäisiä. Mulla ei tunnuksia sinne ole, mutta sillon tällön tulee vilkastua menoa. Tämä Kilo on ilmeisesti joku "pääherra", ja sit on osa niitä taviksia jotka sujauttaa kaikkeen negatiiviseen puhtaaksi kirjoituksen. Olenko ymmärtänyt oikein ?