Muut kiekkofoorumit

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Ei saatana, nää ei kyllä ansaitse mitään muuta kuin paskaa niskaan ja huolella.:D
mouhofoorumi täyttä kultaa lukea just nytKIN.:D

Liitteet

• IMG-20250129-WA0028.jpg
    IMG-20250129-WA0028.jpg
    129,9 KB · kertaa luettu: 304

VärienTunnustaja

Divarijyrä
Ylläpidon jäsen
Enpä kyllä aikaisemmin tiennyt että Velkavuorella on podcast, taisi tuossa podissa Palanderikin sen kengänkuvan hankkia? Ei kai tuota oikeasti kukaan kuuntele?
En minäkään, mutta kriisi-Tapparan foorumi kertoi tämän minulle, koska sille on tottakai jääkiekkoaiheisella foorumilla ihan oma ketjunsa :)

ipe

Vakiokokoonpanossa
Ei saatana, nää ei kyllä ansaitse mitään muuta kuin paskaa niskaan ja huolella.:D
Onpa siellä nyt rankkaa, voi toisia. Onhan se rankkaa, kun 20 vuotta putkeen olleet finaaleissa ja nyt menee vähän huonommin. Ja silti ovat todennäköisesti isoimpia mestarisuosikkeja yhdessä meidän ja Lukon kanssa. Kunhan vaan pelaavat itsensä puolivälieriin.

Mä olen kavereille mouhonnut (tirsk), että Tapparan kannattajat eivät ole juurikaan kärsimystä päässeet kokemaan. Eivät naapurissa edes tiedä, mitä tarkoittaa kärsimys. Joo, ysäri meni huonosti, mutta muuten ovat joka vuosikymmen vähintään yhden mestaruuden voittaneet.

Toissavuonna istuin jonkun finaaliottelun aikana iltaa rautatieaseman kupeessa. Jossain vaiheessa rautatienkatua alkoi valumaan Tapparan väreihin pukeutuneita ihmisiä. Ajattelin, että onpa aikasin loppunut peli. Piti käydä ihan tarkastamassa, niin siellähän oli vielä melkein 10 minuuttia ottelua jäljellä ja Tappara johti jotain 5-1 tai 6-1! Siis finaaleita! Ja ei sieltä tosiaan mitään paria, kolmea ihmistä tullut vaan useampi kymmenen. Pidin siinä parin minuutin monologin, että miten niin moni voi lähteä kesken FINAALIN, jota johtavat selkeästi. No, kaverit varmaan enemmän naureskeli siinä mulle monologini aikana. Mutta kyllähän se jotain kertoi tuosta porukasta.

Sanoinko vielä, että tämä tapahtui kesken finaaliottelun?

ässä 42

Rivipelaaja
Olen käynyt karsinnoissa, tiistain illan turpasaunoissa ja keväällä peleissä joissa ei ole enää mitään panosta Ilvekselle. Silti olen aina mennyt hallille jo pienestä asti kannustamaan Ilvestä. Nämä mouhot eivät ansaitse mitään, on ollut varmaa hienoa nämä viimeiset vuodet ajatusmailta heillä että menen sitten finaaleissa hallille. Oikeasta seurauskollisuudesta tai rakkaudesta omaa seuraa kohtaa ei heillä ole. Hävettäisiä lukea näitä viestejä omasta seurasta että vaikeana hetkeneä hylätään eikä mennä tukemaan vaikka tilanne olisi mikä vain. Ja tämä ”kriisi” mikä nyt heillä on, ei ole oikeea kriisiä nähnytkään.

TreeniGretzky

Rivipelaaja
Huutonauru on välttämätön, kun lukee tota foorumia. Mä en ymmärrä kuka noille kiittämättömille paskoille on opettanu että tämmösessä tilanteessa pitäis olla finkut pystyssä osoittamassa mieltä hylkäämällä koko seura.

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Onpa siellä nyt rankkaa, voi toisia. Onhan se rankkaa, kun 20 vuotta putkeen olleet finaaleissa ja nyt menee vähän huonommin. Ja silti ovat todennäköisesti isoimpia mestarisuosikkeja yhdessä meidän ja Lukon kanssa. Kunhan vaan pelaavat itsensä puolivälieriin.

Mä olen kavereille mouhonnut (tirsk), että Tapparan kannattajat eivät ole juurikaan kärsimystä päässeet kokemaan. Eivät naapurissa edes tiedä, mitä tarkoittaa kärsimys. Joo, ysäri meni huonosti, mutta muuten ovat joka vuosikymmen vähintään yhden mestaruuden voittaneet.

Toissavuonna istuin jonkun finaaliottelun aikana iltaa rautatieaseman kupeessa. Jossain vaiheessa rautatienkatua alkoi valumaan Tapparan väreihin pukeutuneita ihmisiä. Ajattelin, että onpa aikasin loppunut peli. Piti käydä ihan tarkastamassa, niin siellähän oli vielä melkein 10 minuuttia ottelua jäljellä ja Tappara johti jotain 5-1 tai 6-1! Siis finaaleita! Ja ei sieltä tosiaan mitään paria, kolmea ihmistä tullut vaan useampi kymmenen. Pidin siinä parin minuutin monologin, että miten niin moni voi lähteä kesken FINAALIN, jota johtavat selkeästi. No, kaverit varmaan enemmän naureskeli siinä mulle monologini aikana. Mutta kyllähän se jotain kertoi tuosta porukasta.

Sanoinko vielä, että tämä tapahtui kesken finaaliottelun?
Perkele kun en löydä nyt sitä kuvaa mutta joku parivaljakko silloin 2023 lähti meneen hallista kun tapsu oli häviöllä ja tietty se Savinainen tasotti 59.59 ja jatkiksella pytty ilmaan.

Torilla olivat kehuskelemassa lehdelle sitten asiaa.

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.

ipe

Vakiokokoonpanossa
Perkele kun en löydä nyt sitä kuvaa mutta joku parivaljakko silloin 2023 lähti meneen hallista kun tapsu oli häviöllä ja tietty se Savinainen tasotti 59.59 ja jatkiksella pytty ilmaan.

Tämä on kyllä legendaarinen. Muistan, kun näin tuon, tuli samaan aikaan naurettua ääneen, vaikka sisällä kuitenkin kiehui.

Don Corleone

Luottopelaaja
...Itseäni tämä alkaa vihastuttamaan.
Eivät ole saatana Mouhot joutuneet käymään karsintapeleissä. Eivät ole joutuneet katsomaan vierestä, kun joukkue oli suurin pilkan kohde.Eivät joutuneet painamaan leukaa painuksiin, kun paikallisjoukkueen fanit kävelivät ja nauroivat vierestä. Eivät ole koskaan kokeneet sellaista.

mestari.

Vakiokokoonpanossa

Hetken piti ettiä, mutta tässä se kuva.

Liitteet

• 2607fe4c-1d3b-4ecb-90e1-6637b6cd0bbb.jpeg
    2607fe4c-1d3b-4ecb-90e1-6637b6cd0bbb.jpeg
    177,3 KB · kertaa luettu: 225