Enpä kyllä aikaisemmin tiennyt että Velkavuorella on podcast, taisi tuossa podissa Palanderikin sen kengänkuvan hankkia? Ei kai tuota oikeasti kukaan kuuntele?Silti mulla näyttää ensimmäinen ketju siellä tältä:
katso liitettä 12295
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Enpä kyllä aikaisemmin tiennyt että Velkavuorella on podcast, taisi tuossa podissa Palanderikin sen kengänkuvan hankkia? Ei kai tuota oikeasti kukaan kuuntele?Silti mulla näyttää ensimmäinen ketju siellä tältä:
katso liitettä 12295
En minäkään, mutta kriisi-Tapparan foorumi kertoi tämän minulle, koska sille on tottakai jääkiekkoaiheisella foorumilla ihan oma ketjunsaEnpä kyllä aikaisemmin tiennyt että Velkavuorella on podcast, taisi tuossa podissa Palanderikin sen kengänkuvan hankkia? Ei kai tuota oikeasti kukaan kuuntele?
Ilvesläiseksi synnytään, porkkanaksi aletaan kun tuuli on myötäinen.Onhan tää nyt hauskaa noissa mouhoissa, että on puoli kautta mennyt päin vittua, niin ollaan jo hylkäämässä joukkueMeillä on mennyt 40 vuotta päin vittua, eikä tunnu missään, edelleen siellä peleissä käydään.
Absoluuttista huutista näille kommenteille.Ei saatana, nää ei kyllä ansaitse mitään muuta kuin paskaa niskaan ja huolella.
mouhofoorumi täyttä kultaa lukea just nytKIN.![]()
Onpa siellä nyt rankkaa, voi toisia. Onhan se rankkaa, kun 20 vuotta putkeen olleet finaaleissa ja nyt menee vähän huonommin. Ja silti ovat todennäköisesti isoimpia mestarisuosikkeja yhdessä meidän ja Lukon kanssa. Kunhan vaan pelaavat itsensä puolivälieriin.Ei saatana, nää ei kyllä ansaitse mitään muuta kuin paskaa niskaan ja huolella.
Perkele kun en löydä nyt sitä kuvaa mutta joku parivaljakko silloin 2023 lähti meneen hallista kun tapsu oli häviöllä ja tietty se Savinainen tasotti 59.59 ja jatkiksella pytty ilmaan.Onpa siellä nyt rankkaa, voi toisia. Onhan se rankkaa, kun 20 vuotta putkeen olleet finaaleissa ja nyt menee vähän huonommin. Ja silti ovat todennäköisesti isoimpia mestarisuosikkeja yhdessä meidän ja Lukon kanssa. Kunhan vaan pelaavat itsensä puolivälieriin.
Mä olen kavereille mouhonnut (tirsk), että Tapparan kannattajat eivät ole juurikaan kärsimystä päässeet kokemaan. Eivät naapurissa edes tiedä, mitä tarkoittaa kärsimys. Joo, ysäri meni huonosti, mutta muuten ovat joka vuosikymmen vähintään yhden mestaruuden voittaneet.
Toissavuonna istuin jonkun finaaliottelun aikana iltaa rautatieaseman kupeessa. Jossain vaiheessa rautatienkatua alkoi valumaan Tapparan väreihin pukeutuneita ihmisiä. Ajattelin, että onpa aikasin loppunut peli. Piti käydä ihan tarkastamassa, niin siellähän oli vielä melkein 10 minuuttia ottelua jäljellä ja Tappara johti jotain 5-1 tai 6-1! Siis finaaleita! Ja ei sieltä tosiaan mitään paria, kolmea ihmistä tullut vaan useampi kymmenen. Pidin siinä parin minuutin monologin, että miten niin moni voi lähteä kesken FINAALIN, jota johtavat selkeästi. No, kaverit varmaan enemmän naureskeli siinä mulle monologini aikana. Mutta kyllähän se jotain kertoi tuosta porukasta.
Sanoinko vielä, että tämä tapahtui kesken finaaliottelun?
Hei löytyy sieltä myös herkkääkin tavaraaEi saatana, nää ei kyllä ansaitse mitään muuta kuin paskaa niskaan ja huolella.
Tässähän ihan herkistyy.Hei löytyy sieltä myös herkkääkin tavaraa
katso liitettä 12301
"Miten voidaan laulaa emme koskaan luovuta" no itsellä tuli mieleen, että laulamalla?
Tämä on kyllä legendaarinen. Muistan, kun näin tuon, tuli samaan aikaan naurettua ääneen, vaikka sisällä kuitenkin kiehui.Perkele kun en löydä nyt sitä kuvaa mutta joku parivaljakko silloin 2023 lähti meneen hallista kun tapsu oli häviöllä ja tietty se Savinainen tasotti 59.59 ja jatkiksella pytty ilmaan.
Torilla olivat kehuskelemassa lehdelle sitten asiaa.
...Itseäni tämä alkaa vihastuttamaan.Ei saatana, nää ei kyllä ansaitse mitään muuta kuin paskaa niskaan ja huolella.
Hetken piti ettiä, mutta tässä se kuva.Perkele kun en löydä nyt sitä kuvaa mutta joku parivaljakko silloin 2023 lähti meneen hallista kun tapsu oli häviöllä ja tietty se Savinainen tasotti 59.59 ja jatkiksella pytty ilmaan.
Torilla olivat kehuskelemassa lehdelle sitten asiaa.
Mahtavaa, kiitos! Alko kyllä vituttaan taasHetken piti ettiä, mutta tässä se kuva.
Niin alkoMahtavaa, kiitos! Alko kyllä vituttaan taas![]()
Voi hyvää päivääHetken piti ettiä, mutta tässä se kuva.
Kunnon Julius Mattiloita.Hetken piti ettiä, mutta tässä se kuva.