Myrrälle kenkää

Status
Viestiketju on suljettu.

UglyHouse

Luottopelaaja
Tällä palstalla ei todellakaan ymmärretä kuinka suuri vaikutus on jos viisi huippupelaajaa lähtee ”samalla” oven aukaisulla.
Pelsuilta lähti yksi ja joukkue aivan hukassa.
Mieho ei olisi yhdenkään top 12 joukkueen ykkössena , mutta meillä on.
Joo ei ymmärretä (onneksi edes sinä sen ymmärrät ;)). Tosiasia on kuitenkin se, että kauteen oltiin lähtemässä ilman lainamiehiä. On valmennuksen vika ettei joukkue pelaa omalla tasolla, joka pitäisi olla vähintään 1,5 pinnaa per peli ei pinna per peli.

ipa1970

Luottopelaaja
Joo ei ymmärretä (onneksi edes sinä sen ymmärrät ;)). Tosiasia on kuitenkin se, että kauteen oltiin lähtemässä ilman lainamiehiä. On valmennuksen vika ettei joukkue pelaa omalla tasolla, joka pitäisi olla vähintään 1,5 pinnaa per peli ei pinna per peli.
Se on sinun mielipiteesi. Itse pistän täysin tillun ja loukkien piikkiin.
Uskon että tuohon 1,5 pinnaan päästäänkin.
Viikko sitten ykkös ja kakkosparissa pelasi airola ja peltomäki ja viimeisen kuukauden aikana oli autio, sitten tulleet mukaan pitkäaikaispotilaat 2xikonen , myde , pelaamaton salmela.
Varmasti parannetaan näiden myötä.
Itse kirjoitin lainojen lähdettyä joukkueen olevan 1,5-1,7/ ott tasoinen. Pysyn siinä.

UglyHouse

Luottopelaaja
Se on sinun mielipiteesi. Itse pistän täysin tillun ja loukkien piikkiin.
Uskon että tuohon 1,5 pinnaan päästäänkin.
Viikko sitten ykkös ja kakkosparissa pelasi airola ja peltomäki ja viimeisen kuukauden aikana oli autio, sitten tulleet mukaan pitkäaikaispotilaat 2xikonen , myde , pelaamaton salmela.
Varmasti parannetaan näiden myötä.
Itse kirjoitin lainojen lähdettyä joukkueen olevan 1,5-1,7/ ott tasoinen. Pysyn siinä.

Kiitos asiallisesta vastauksesta.
Samaa mieltä tuosta pistetavoitetasosta, selvää on että loukkaantumisia tulee ja niihin on valmennuksen mukauduttuva ja johdon tarvittaessa reagoitava.
Oletko sitä mieltä, että valmennuksella on mennyt putkeen? 2,5 kuukautta on junnattu todella heikolla tasolla tuloksellisesti, mielestäni valmennus ei saa rosterista irti kuin minimitason = sama kuka siellä aitiossa häärää.
Seurat jotka lomauttivat valmentajansa eivät ole pelanneet merkittävästi heikommin.

Näyttää siltä, että johto on heittänyt pyyhkeen kehään tämän kauden osalta tai sitten ei vaan osaaminen riitä hankintoihin (Uskon ensimmäiseen vaihtoehtoon). Tuskin tuli lainamiesten lähtö isona yllätyksenä.

En ole vaatinut valmennukselle kenkää, vaan moittinut sitä surkeasta suorituksesta. Kohta on kolme kuukautta sukellettu tummissa vesissä ja Jokke and the boys on kuin peura ajovaloissa täysin lamaantuneina (ainakin siltä tänne kotisohvalle näyttää).

Aikaa kelkan kääntämiseen on siis ollut ruhtinaallisesti ilman tulosta. Vieläkään ei ole myöhäistä mutta aika alkaa valua tiimalasissa. 1,5 pinnalla loppukauden peleistä pitäisi olla sääleissä, joka olisi kyllä sekin rimanalitus.

jurgen

Tähtipelaaja
Allekirjoitan itse "UglyHousen" kirjoituksen. Meillä kun tuntuu siltä, että valmentajilta ei oikein vaadita mitään. Nyt ollaan tosiaan lainamiesten lähdettyä vedetty pelillisesti metsikköön lähes pelissä kuin pelissä. Ja sitä "punaista" lankaa ei ole lödetty.

Myrrä & kumpp. ovat suorittaneet todella heikosti samoin toimisto uusien korvaajien kanssa. Tämän kun ynnää, niin ei ole ihme, että peli sakkaa. Sääli... olisi meillä ollut oikeilla toimintatavoilla mahkut ihan Top 4. Nyt säälitkin tekevät tiukkaa. Aikamoinen pohjanoteerus koko organisaatiolta.

Keltavihreä

Luottopelaaja
Valmennuksessa ei ole mitään vikaa ollut lainamiesten lähdettyä... Justiinsa joo...

Otetaan vaikka viimeisen kuntopuntarin 10 matsin otanta. Siinä Ilves on ollut toiseksi huonoin koko liigassa, mutta valmennusta ei voi syyttää, koska materiaali on niin paska.

Materiaali ei todellakaan ole liigan toiseksi huonoin, ei lähellekään. Kyllä valmennuksellisesti on hävitty jokaiselle muulle jengille tässä ajanjaksossa.

Ei sillä, kausi on kesken enkä itse tuomitse vielä valmennusjohtoa kokonaan. (No veskareiden ja veskarivalmennuksen tason kylläkin jo nyt)

sentteri

Luottopelaaja
Taso laski silmänräpäyksessä, mutta takaisin ei ole mitään pikakorjausta tullut. Pikemminkin jyrätään paikallaan, tasolla välttävä/surkea, pelistä ja viikosta toiseen. Mitään viime vuoden tyyppistä ihmeparantumista en enää itse odota, ainakaan ilman kovia hankintoja.

ipa1970

Luottopelaaja
Vahva fiilis että johto on mennyt pensaaseen piiloon.
Itselleni myrrä osoittanut olevansa loistava valmentaja.
Tehnyt loistavaa tulosta ensimmäisestä päävalmentaja päivästä lähtien.
Omasta näkökulmasta alakanttiin pelaamisen syy on täysin muuttunut joukkue.
Kun joukkueesta lähti lainat, on sen jälkeen pelaavaan rosteriin tulleet väyrynen, myttynen, autio, matinpalo, airola, peltomäki, salmela, jon ikonen, joo ikonen sekä ykkösmolari vaihtunut.
Kuusi lähti, 10 tullut, ja kaikki 6-7 viikon periodilla.
Mielestäni täysin uusi lähtö kauteen.
Tähän päälle nuorten kisat sotkivat kuvioita, ja viimesimpänä hatakan tärsky ja nyt parikan eht ja karanteeni.
Tämä kaikki tapahtunut 6-7 viikon aikana .
Muutokset ja vastoinkäymiset todella isoja jotka vaativat aikaa
saada homma takaisin raiteille.
Olen täysin vakuuttunut että tämä tilanne olisi kova haaste kenelle tahansa valmentajalle.

Satunnainen

Luottopelaaja
Taso laski silmänräpäyksessä
Olen eri mieltä sikäli, että viimeiset pelit ennen koronataukoa (Ruotsalainen, Välimäki, ym. mukana) olivat jo pelillisesti heikkoja, ja ihan tuloksetkin aiempaa huonompi. Lainojen poistuminen toki heikensi materiaalia ja pahensi tilannetta, mutta samalla pelillisiä ongelmia ei tauolla eikä sen jälkeen ole saatu korjattua.

LuikuriTattinen

Luottopelaaja
Ydinrunko on ollut kasassa jo ennen kauden alkua. Peli sakkasi jo sillon, kun laita aloivat tekeen lähtöä, eli focus oli muualla. Peli on menny vaan surkeampaan suuntaan sen jälkeen. Viiskko hajoaa pitkin kentää, eikä kukaan tiedä, missä pitäisi olla milloinkin. Valmennuksen vika 80% ja 20% sitten väärät pelaajavalinnat. Vedetään tähän vielä upea scouttausteissu Romania kattoon. Ei vaan kattottu luultavasti silmät auki tätä kaveria.

tynamo

Luottopelaaja
Allekirjoitan itse "UglyHousen" kirjoituksen. Meillä kun tuntuu siltä, että valmentajilta ei oikein vaadita mitään. Nyt ollaan tosiaan lainamiesten lähdettyä vedetty pelillisesti metsikköön lähes pelissä kuin pelissä. Ja sitä "punaista" lankaa ei ole lödetty.

Myrrä & kumpp. ovat suorittaneet todella heikosti samoin toimisto uusien korvaajien kanssa. Tämän kun ynnää, niin ei ole ihme, että peli sakkaa. Sääli... olisi meillä ollut oikeilla toimintatavoilla mahkut ihan Top 4. Nyt säälitkin tekevät tiukkaa. Aikamoinen pohjanoteerus koko organisaatiolta.

Vahvasti samoilla linjoilla. Pari kuukautta menty matalaliitoa johdon ja valmennuksen osalta. Tasaisuutta ei löydy kaukalossa ja toimiston osalta tarvittavat paikot on jääneet tekemättä.

Toivottavasti mennään sääleihin, vaikka toki se olisi nimensä mukaisesti säälittävä suoritus syksyn jäljiltä.

LuikuriTattinen

Luottopelaaja
Kuriton joukkue, Myrrän kupla on puhjennut aikaa sitten. Se ei riitä, että kovempia joukkueita vastaan taistellaan ja sitten näitä heikompia vastaan taistellaan ihan päin sitä itseänsä.
Myrrä menettänyt kopin, vai niin munaton, ettei saa kuria? Hävetkää!

Grinder

Luottopelaaja
Pelitavallinen kupla puhkeaa kun on huonompia pelaajia enemmän kokoonpanossa. Mutta joo, kertoo se paljon matsista kun mielummin kirjoittelee tätä viestiä. Ja juuri jäi Liuksialan maali näkemättä. Ei samperi mitä kuraa.

jurgen

Tähtipelaaja
2 vuoden suora jatko oli harkitsematon teko. 1+1 olisi ollut jees. Ilves tarvitsee Urokselle kovan valmentajan... joko Marjamäki/Jukka Jalonen tai vastaava. Nyt mentiin kyllä ojasesta alikkoon.

Ipa72

Luottopelaaja
Jotenkin antaisi tässä rämpimisessä anteeksi valmennukselle, mutta kun kun katsoo kuinka näissä tappiotilanteissa reagoidaan tai yritetään vaikuttaa edes jollain muutoksilla, niin itse en näe muuta kuin hirveän pelaaja ruletin tietyillä pelipaikoilla. Niin eikö ole mitään joukkueen herätys konsteja olemassa?

Status
Viestiketju on suljettu.