Jotain rajaa ja logiikkaa nyt kritiikkiinkin. He pelaavat tietysti toipilaina sen takia, että saataisiin neljä täyttä ketjua, kun muut ovat loukkaantuneet, pelikiellossa tai koronassa. Se on tietenkin eri asia, että ketkä käytettävissä olevat pelaavat esimerkiksi ylivoimaa.
Kyllä Ilveksen kannattaja on vähään tyytyväinen, kunhan nyt just ja just roikutaan top6 niin kaikki on hyvin.Kaiken v*****en keskelläkään juuri nyt itse en lähtisi kenkimään Myrrää. On totta, että reagoimattomuus välillä ihmetyttää ja harmituttaa kotisohvalle. Peliin lähdöt turhan usein löysiä. Tunteen paloa kaipaisi.
Roikutaan silti vielä top6 paikassa ihan hyvin mukana tässä kohtaa kautta. Joukkue on rampoja täynnä. Joka peliin pitää miettiä ketjut uusiksi. Kuntoutujat tulevat harmittavan hitaasti parhaimpia päiviään kohti. Tuurikaan ei aina tunnu olevan myöden.
Luotan, että kun pelejä ratkotaan ollaan iskussa. Se olkoon se meidän päämäärä, osa peleistä olkoon ripulia,niin se näyttää olevan muillakin.
Ja kyllä ottakoon Myrräkin itse kehitysaskelia, siihen on varaa, mutta tuore päävalmentajahan vasta onkin kyseessä.
Kaiken v*****en keskelläkään juuri nyt itse en lähtisi kenkimään Myrrää. On totta, että reagoimattomuus välillä ihmetyttää ja harmituttaa kotisohvalle. Peliin lähdöt turhan usein löysiä. Tunteen paloa kaipaisi.
Roikutaan silti vielä top6 paikassa ihan hyvin mukana tässä kohtaa kautta. Joukkue on rampoja täynnä. Joka peliin pitää miettiä ketjut uusiksi. Kuntoutujat tulevat harmittavan hitaasti parhaimpia päiviään kohti. Tuurikaan ei aina tunnu olevan myöden.
Luotan, että kun pelejä ratkotaan ollaan iskussa. Se olkoon se meidän päämäärä, osa peleistä olkoon ripulia,niin se näyttää olevan muillakin.
Ja kyllä ottakoon Myrräkin itse kehitysaskelia, siihen on varaa, mutta tuore päävalmentajahan vasta onkin kyseessä.
Kuitenkin.. ettei totuus unohtuisi, niin viimeisistä seitsemästä pelistä on otettu kuudessa pisteitä.Kyllä Ilveksen kannattaja on vähään tyytyväinen, kunhan nyt just ja just roikutaan top6 niin kaikki on hyvin.
Kyllä Ilveksen kannattaja on vähään tyytyväinen, kunhan nyt just ja just roikutaan top6 niin kaikki on hyvin.
Minua häiritsee jo Kiveltä ajalta ajatusmalli, että vain kolmen pisteen voitto on voitto. Jatkoajat ja rankkarikisat vedetään huumorilla, ikään kuin peli olisi jo ohi, eikä lopulla olisi merkitystä. Jopa niin, että on vähän häpeäkin voittaa jatkoilla.
Siellä jaetaan kuitenkin tärkeitä lisäpisteitä ja niihin kannattaisi panostaa. Esim. rankkareita varten pitäisi olla vetäjä/t tiedossa. Ja pitäisi harjoitella.. kaikkia tärkeitä erikoistilanteita, aloituksia, ylivoimaa, 3 vs. 3, rankkareita,... jos tulee jatkoaika, niin te pelaatte, harjoitelkaa ja keskustelkaa jo valmiiksi jne.
Nyt jotenkin mennään virran mukana ja ollaan pelissä katsomassa, mitä tapahtuu.
Olis Summasen paikka tulla nopeuttaan asenne opetusta. Kyllä nyt melkosia haluttomia lampaita suurin osa. Perkeleet eivät edes seuraa kapun esimerkkiä.Tuli näistä huonoista valmentajista mieleen, että tämä meidän edellinen oppimisprosessia jauhanut koutsi on nyt mukana Tapparan valmennustiimissä. Ja vahvasti on mennyt.
Niin, viimekausi oli ihan hyvä, tosin vikat pelit oli sillonkin aika kamalaa muistaakseni, se ei vaan nyt riitä, että roikutaan säälien kotiedussa ja kytätään pääsemistä sinne top 6Kyllä top6 riittä, jos toista kautta putkeen ollaan suora pleijari joukkue on se mahtavaa kehitystä edellisiin vuosiin vai voiko sanoa vuosikymmeniin. Ihan kiva elää kautta ja taistella ylemmässä kastissa kun vetää vailla merkitystä pohjamudassa. Kyllä se meidänkin ilves on tollasella JYPin mestisporukalla kiusannut useana vuonna top6 sakkia kun ei ole ollut enään mitään panosta. Nyt osat on JYPinkin kanssa kääntyneet, siihen olen ihan tyytyväinen.
Ja hei kausi jatkuu meillä, onko saletissa että ei menestytä enää tällä kaudella, ainakin siihen on mahku kun pelit meillä jatkuu. Kuinka pitkälle se nähdään. Nähdään myös (ehkä) ensimmäistä kertas millainen seppä se Myrrä on kevään peleissä?!