Suurustettu Laatikko
Luottopelaaja
Voisiko ipa1970 olla Jokke?
Sitten jos ja kun ensi kaudella pääsee yleisöä, niin ostat istumapaikan Ilves vaihtoaition takaa ja seuraat täsmääkö ipa1970:n postaukset otteluseurantaketjuun ajallisesti niihin hetkiin kun Jokke näpyttelee aitiossa älypuhelintaan.Voisiko ipa1970 olla Jokke?
Voi olla, että tillullakin on ollut joitain rajoittavia tekijöitä hankintojen suhteen.Itse ihmettelen suuresti muiden hyökkäämistä myrrää kohtaan mutta kauden sirkusruletin järjestänyt tillu pääsee tähän nähden kuin koira veräjästä. Omissa silmissä myrrä on se joka yrittää parhaansa mukaan parsia tämän aiheuttamat sotkut.
No niin, kai se on pakko tunnustaa.Voisiko ipa1970 olla Jokke?
Do Diin! Pidin hyvänä hankintana vaikka morleyn perään enemmän huutelin. En vain ymmärrä miten tämän hudin hankinta liittyy minuun. Tekstistäsi päätellen enemmän kuin tilluun.Voi olla, että tillullakin on ollut joitain rajoittavia tekijöitä hankintojen suhteen.
Mutta ainakin hommasi meille Myttysen, jota pidit siihen hetkeen parhaana mahdollisena hankintana, näin ainakin muistelen.
Itse ihmettelen suuresti muiden hyökkäämistä myrrää kohtaan mutta kauden sirkusruletin järjestänyt tillu pääsee tähän nähden kuin koira veräjästä. Omissa silmissä myrrä on se joka yrittää parhaansa mukaan parsia tämän aiheuttamat sotkut.
No, viimekaudella taidettiin maksella yhdelle koutsille 150k€ ihan kotisohvalla olosta.Tää kuulostaa just tältä. Yllättävänkin kepeät on duunit Liigan päävalmentajalla. Kädet vaan taskuun ja lehdistötilaisuuteen, koska urheilujohtaja vastaa kaikesta. Siinä ne päivät vaan lipuu ohitse ilman huolen häivää ja tilille napsahtaa reilut sata kiloa kauden mittaan.
No, viimekaudella taidettiin maksella yhdelle koutsille 150k€ ihan kotisohvalla olosta.
Onneksi meillä on pätevä johto ja organisaatio joka antaa potkut tai jatkot niille jotka ne ansaitsee.
Kuten kirjoitin , kaikki vaikuttavat kaikkeen. Edellä on minun mielipide suoritustason syistä ja sinulla lienee oma eriävä mielipide.Onko asiat toisensa pois sulkevia?
Voisiko olla niin että heikkoon suoritustasoon vaikuttavat edellä luettelemasi seikat JA(!) hieman heiveröinen päävalmentaja?
Tottakai myrrällä on vastuu pelistä, mutta kuinka paljon on kyse valmentajan taidosta ja paljonko häiriötekijöistä.
Viimekaudella ja nyt syksyllä myrrä vakuutti minut valmentajana.
Nyt on kyse näkökulmasta.
Itse uskon, koska marginaalit liigatasolla ovat muutenkin pienet, niin meillä ollut valtavat muutokset läpi koko kauden. Liian suuri määrä lainapelaajia, näiden kaikkien yhtaikanen lähtö, kaikki kesällä hankitut olivat huteja, isoille paikoille kohtuuttomasti isoja loukkeja, keskenkauden hankitut lähes kaikki myös huteja, nuorten kisat, ehtn korona, ipan oma korona ovat liian isoja takapakkeja. Jatkuvat muutokset/vastoinkäymiset estävät joukkuetta kehittymästä.
Tämä on oma kuva tilanteesta kun taas näyttää valtaosa pitävän näitä seikkoja toisarvoisempana.
Kaikilla omat ajatukset ja omasta puolestani saa myös olla.
Kaikki vaikuttaa kaikkeen.
Eli lopulta et vastannut yhteenkään sinulle esitettyyn kysymykseen valmennuksen vastuusta suhteessa materiaaliin. Toisaalta on kyllä varmaan ihan hyvä lopettaa tähän, kun useampi nimimerkki on näitä vastauksia sinulta yrittänyt turhaan nyhtää, eikä niitä ole tulossa.Kuten kirjoitin , kaikki vaikuttavat kaikkeen. Edellä on minun mielipide suoritustason syistä ja sinulla lienee oma eriävä mielipide.
Eiköhän mennä näillä.