eba
Guest
On kyllä vaisua peliä ollut tampalta, toisaalta hyvä niin. Sen sijaan suomalaiset kyllä pelannut hyvää kiekkoa.
Itse toivon Tampalle voittoa. Voisinkin oikeastaan mennä nukkumaan kun nyt Tampa ottaa niin kovaa kakkoseen.On kyllä vaisua peliä ollut tampalta, toisaalta hyvä niin. Sen sijaan suomalaiset kyllä pelannut hyvää kiekkoa.
Itse en niin tampasta välitä, koska ei pelaa yhtään suomalaista ja ovat nyt pari stanley cuppia voittaneet.Itse toivon Tampalle voittoa. Voisinkin oikeastaan mennä nukkumaan kun nyt Tampa ottaa niin kovaa kakkoseen.
Itse en oikein ikinä ole ymmärtänyt joukkueiden kannustamista jossa pelaa suomalaisia. Itselle aivan sama minkä maalaisia pelaajia joukkueessa on. Tampaa olen kannattanut jo pidempään vaikka en änäriä kovin paljoa seuraakaan.Itse en niin tampasta välitä, koska ei pelaa yhtään suomalaista ja ovat nyt pari stanley cuppia voittaneet.
Tässä on tämä hehkutettu tunnelma.Katselen tässä ensimmäistä kokonaista NHL playoff ottelua tällä kaudella. Selostaja jatkuvasti hehkuttaa tunnelmaa, vaikka minusta se on aivan surkea. Pelin alussa oli jokin 15 sekuntia kestävä "let's go avalanche" - chantti ja siinä se.
ja siis Atleticon puolelta se tunnelma tuleeHyvää tunnelmaa jos haluaa päästä aistiin, ni kannattaa hiaroo ittensä Madridin paikallispeliin Atletico-Real. Siellä jos jossain on kunnon sirkus. Jo pelkästään Atleticon harjoituksissa on kovemmat tsempalot, kuin yhdessäkään jääkiekko ottelussa.
Ja tässä sitten minun valinta hyvästä tunnelmasta.
Katselen tässä ensimmäistä kokonaista NHL playoff ottelua tällä kaudella. Selostaja jatkuvasti hehkuttaa tunnelmaa, vaikka minusta se on aivan surkea. Pelin alussa oli jokin 15 sekuntia kestävä "let's go avalanche" - chantti ja siinä se.
Sama taktiikka täällä, pelin jälkeen nukkumaan ja herätys klo 13:50Itsellä on taktiikkana katsella tässä änäriä ja mennä siten aivan liian myöhään nukkumaan jotta herään aivan liian myöhään eikä tarvitse aamulla odotella launchin alkamista liian kauaa
Tampa iski heti alkuun maalin, joten siinäkin mielessä menee hyvin!
Hieno hetki Lehkosten perheelle:
Itse toivoin Coloradon voittoa, koska sehän "todistaa nopean suunnanmuutospelin" olevan oikea suunta kiekossaItse toivon Tampalle voittoa.