Takaisku
Luottopelaaja
Minä en tuolta odota yhtään mitään eikä mikään typeryys yllätä suuremmin.No kyseessä on NHL, mitä odotit? Siellä on kurinpito vielä surkeammassa jamassa kuin Liigassa.
Minä en tuolta odota yhtään mitään eikä mikään typeryys yllätä suuremmin.No kyseessä on NHL, mitä odotit? Siellä on kurinpito vielä surkeammassa jamassa kuin Liigassa.
Mielenkiintoinen näkökulma, että avta alettaisiin pelaamaan 3 hyökkääjällä ja yhdellä pakilla. Ika ei osta asiaa samaa mieltä tuosta, että ennemmin vaikka se kolme pakkia.
Varsinkin näillä meidän laitureilla ei kiitos.Siis en kyllä osta minäkään 3 hyökkääjää ja yhtä pakkia. Jossain universumissa ehkä 3 sentteriä ja yksi puolustaja, mutta siinä on jaksettava koko 2min samalla porukalla sitten.
Ei ainakaan jääkiekkomuseon sivuilla ollut ajankohtaisten alla mitään mainintaa asiasta.Osaako joku kertoa, onko Stanley Cup täällä jossain esim. jääkiekkomuseossa nähtävillä viikonloppuna?
Eikös noissa ihan pisteistä pelata...
Jos haluat katsoa livenä NHL:ää, sinun tulee matkustaa veden taakse. Hallit, kulttuuri ja yleisö. Niitä ei saada siirrettyä tämmöiseen muoviseen matsiin.
En ole päässyt katsomaan NHLä paikan päällä. Mutta muutama kaveri on, ja joukkueesta/faneista/hallista riippuen kokemuksensa olivat ihan erilaiset. Kaikki ei ole suuren veden takanakaan sentään niin hohdokasta.Pelataan toki. Silti edelleen, kyseessä on vain kahden NHL-joukkueen ottelu. Jos haluat katsoa livenä NHL:ää, sinun tulee matkustaa veden taakse. Hallit, kulttuuri ja yleisö. Niitä ei saada siirrettyä tämmöiseen muoviseen matsiin.
Pointin tajuan, mutta en kyllä näe sitä ihan samalla tavalla, kuten joku ylempänä avasikin.Pelataan toki. Silti edelleen, kyseessä on vain kahden NHL-joukkueen ottelu. Jos haluat katsoa livenä NHL:ää, sinun tulee matkustaa veden taakse. Hallit, kulttuuri ja yleisö. Niitä ei saada siirrettyä tämmöiseen muoviseen matsiin.
No jos Jani Nyman olisi pelannut 4 vuotta Connor McDavidin ja Leon Draisaitlin kanssa, niin väitän, että olisi yli 100 tehopistettä tehtynä, toisin kuin eräällä Jessellä...PL on hieno pelimies ja huippu maalintekijä. Tosin erittäin lasinen kaveri myös.
Nyman tehnee kovaa jälkeä, kun tuonne piakkoin lähtee... fysiikkaan vielä napsu pari lisää, niin on täysin pitelemätön, liki Connor McDavidin kaltainen superlahjakkuus. Eikä mulla ole edes "viherkeltalaseja" päällä.