IhanJuniori
Junioripelaaja
Tapparan ketjuun vähän jotain tälläistä vihjasin, mutta sinne varmasti haluaa monia junnuja niin olisi hieman huono idea siinä valossa.Sehän olisi hyvä lunastaa ne ja olla menemättä
Tapparan ketjuun vähän jotain tälläistä vihjasin, mutta sinne varmasti haluaa monia junnuja niin olisi hieman huono idea siinä valossa.Sehän olisi hyvä lunastaa ne ja olla menemättä
Naapurit tottuneita ilmaislippujen lunastamiseen
Sehän olisi hyvä lunastaa ne ja olla menemättä
Naapurit tottuneita ilmaislippujen lunastamiseen
Sehän olisi hyvä lunastaa ne ja olla menemättä
”Ja minä olen iso syy siihen, että olemme tässä!” ”Selostin käytännössä yksin Sashalle Cupin.”"Ja sieltä saapuu lavalle hyvä henkilökohtainen ystäväni Sasha, minä muuten näin jo vuosia sitten että joku päivä me olemme tässä"
Kyllä ne vielä kerkeis hommaan Ikan remmiin ja Ika pitää lyhyen puheen siinä ja kertoo kuinka hän on seurannut näitä kaikkia jo E-junnuista asti hei!"Ja sieltä saapuu lavalle hyvä henkilökohtainen ystäväni Sasha, minä muuten näin jo vuosia sitten että joku päivä me olemme tässä"
Tuukka Rask ei tainnut tuoda edes koko pokaalia Treelle: Pikavauhtia Rask tukijoukkoineen kiikutti kuitenkin pokaalin bussiin, joka suuntasi kohti Savonlinnaa. Rask halusi järjestää synnyinkaupungissaan avoimen kansanjuhlan Savonlinnan jäähallin pihalla klo 18-20.Miksi suomalaisten NHL-voittajien juhla nähdään jonain Tappara-tapahtumana?
Eivät kai tapparalaiset kokeneet tapahtumaa Ilveksen juhlana Tuukka Raskin esitellessä pystiä?
Niinpä. Naapurin kaupasta kun löytyy jo myynnistä ”Barkov City” -paidat yms. Kai sielä on Tapsu, Korven Rane ja Jutila edustamassa legendaosastoa. Ehkä Nummisen Kallu.Kiinnostais mennä paikalle, koska arvostan kyllä Sashaa urheilijana ja kiekkoilijana korkealle. Lisäks harvoin tota Cuppia pääsee ihmetteleen. Toivottavasti ei ny kuitenkaa koko tapahtuma oo mitään päälleliimattua Tappara-pakotusta. Sellasta ei jaksais.
Menehän nyt sinne porkkanamaalle trollaamaan. Todella väsynyttä yritystä.Tuli hankittua liput koko perheelle Areenalle tohon Tapparan järjestämään FLA Panthers tapahtumaan. Harvoin näitä näkee, niin lähtään katsomaan mikä meininki hallilla, kun Lordi Stanley saapuu paikalle
Niinpä. Naapurin kaupasta kun löytyy jo myynnistä ”Barkov City” -paidat yms. Kai sielä on Tapsu, Korven Rane ja Jutila edustamassa legendaosastoa. Ehkä Nummisen Kallu.
Meinaa unohtua että sielä on Luostarinen, Mikkola, Lundell ja Ruutukin mukana..
Miks Barkov näyttä siltä, kuin olisi kuvassa ärsyttävän sukulaisen kanssa?katso liitettä 9578
Eikös tohon pystiin oo kaiverrettu myös Tapsu?
No kai ny kun noin karmeen näkösen linnnunpelättimen kans joutuu poseeraan.Miks Barkov näyttä siltä, kuin olisi kuvassa ärsyttävän sukulaisen kanssa?