Penkinlämmittäjä22
Luottopelaaja
Ei minulle. Eikä monille muillekaan. Eikä pitäisi olla sinullekaan.Tää oli enemmän 90-lukua, että ei siirrytä paikallisvastustajaan.
Edelleenkään et siirry paikallisvastustajaan.
Ei minulle. Eikä monille muillekaan. Eikä pitäisi olla sinullekaan.Tää oli enemmän 90-lukua, että ei siirrytä paikallisvastustajaan.
Mites Kontiola? Haapala? M. Ojanen? Se meidän uusi huoltaja? Onko heidänkin tapauksessa ihan super ok ja hyväksyttävää toivoa että joku käy telomassa heidät sairaalaan?Ei minulle. Eikä monille muillekaan. Eikä pitäisi olla sinullekaan.
Puhuinko tuosta kenenkään telomisesta sairaalaan nyt mitään?Mites Kontiola? Haapala? M. Ojanen? Se meidän uusi huoltaja? Onko heidänkin tapauksessa ihan super ok ja hyväksyttävää toivoa että joku käy telomassa heidät sairaalaan?
Siitähän tässä on ollut puhe.Puhuinko tuosta kenenkään telomisesta sairaalaan nyt mitään?
Niin Meskasestahan on myös puhuttu, että hyytyy playoffeissa. Tosiasiassa Mesen pistekeskiarvo on runkosarjassa 0.57 ja playoffeissa 0.55 eli ei ole hyytynyt pisteiden valossa, kuten ei Baptistekaan maalien osalta hyytynyt. Ehkä molempien ongelma in ollut kuten runkosarjassakin kuitenkin se kokonaisvaltainen pelaaminen, koska sen riittämättömyys on korostunut playoffeissa. Muistan kyllä kevään 2022 playoffeista jokaisen Baptisten maalin, mutta niiden ulkopuolelta ei paljoa ole jäänyt mieleen Nickin pelaamisesta.5 maalia teki playoffeissa, tekiköhän kukaan enempää.
Ei hän nyt ihan turisti ollut, vaikkei fyysiseksi häntä voi kuvatakaan. Yli 100 taklausta kuitenkin, mutta ei mitään pikkupusuja ihmeempää.
Eli Vittasmäelle myös kunnolla runtua vaan?Ei minulle. Eikä monille muillekaan. Eikä pitäisi olla sinullekaan.
Myös Jarno Koskirannalle.Eli Vittasmäelle myös kunnolla runtua vaan?
Mä ymmärtäisin jotenkin, jos Suomi siirtyisi Tapparaan tai Rauhala Ilvekseen.
Joo, onhan Vittasmäkikin luopio, en pidä yhtään. Missä kohtaa silti puhuin, että näitä tarvisi jotenkin sairaalaan lähettä tms?Eli Vittasmäelle myös kunnolla runtua vaan?
Mä ymmärtäisin jotenkin, jos Suomi siirtyisi Tapparaan tai Rauhala Ilvekseen.
Jos oikein ymmärsin, niin ei tässä kenenkään telomista toivottu, vaan kovia ja puhtaita taklauksia, jotka saattavat tuntua kropassa ja vähentää pelihaluja. Telomiset on asia erikseen ja toivottavasti kukaan ei semmosta toivo kenellekään.
No joo huomasin vaan ton kivuliaiden taklauksien toivomisen. Nyt näin ton idiootimaisen polvien paskomis viestin. Ei näin, ei todellakaan näin...Jos hieman luet ketjua taaksepäin, niin...
Seuralegendat erikseen. Jukka Peltola Ilveksessä tai vaikka juurikin Eemeli Suomi Tapparassa olisivat sellaisia näkyjä että tilttaisi oikein kunnolla
No perkeles. Ihan unohtu. Täähän on ihan arkipäivääGeoff Platt viime kaudella.
Jep. Yhden kauden palkkasoturi ei oikein voi olla luopio, mutta ajatellaanpa jos vaikka Iksa, Eemeli, Mese, Parikka tms tekisi saman olisin samalla linjalla ja reaktioni olisi vähintään sama.Onhan se hiukan surullista jos ei hallitse omia tunteitaan sen vertaa ettei pysty itse reagoimaan analyyttisesti tai järkevästi.
Mitä?! Eli jos mun sometilit tänne vuotaa, ja niistä selviäisi vaikka mitä kamaluuksia, niin se olisi ok kun mähän olen täällä ihan asiallisesti? Just. Jos pystyt itse vaikuttaa, niin jätä se paikkasi vaan. Kamalaa luettavaa tuo twiitti.Palstalla oleva minä ja muiden somealustojen minä on kaksi eri asiaa täysin. Mutta poistin twiitin.
vaikka tää on totta niin sanon että laitetaan joko lapsen tyhmyyden tai aikuisten pakottamisen piikkiinJukka Peltolasta löytyy kyllä kuviakin Ilves-paidassa.