Nick Baptiste

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Viestejä
5 302
katso liitettä 5275
Laitetaas tännekin nyt Nickin kuva uuden palkanmaksajan vaatteissa

Tämä mies on tumpelo sillä:
Liian pieni kypärä.
Liian lyhyt visiiri.
Ei vedä edes hikeä reeneissä.
Ei kaksois vaan kolmoisleuka.
Ruman värinen paita.
Eksynyt katse.
Parta ajamatta kesän jäljiltä.
Kaikesta päätellen pelle jätkä.

Mutta meidän Mese, vetää siloposkena, oikeilla varusteilla, tukka märkänä, tiukassa kondiksessa, keltavihreissä, hymyhuulilla, koska kuuluu parhaaseen A-ryhmään.
A-ryhmä<3
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 640
Muistanko väärin, vai pelasko meillä joku samanniminen ja pikkuisen tuolta näyttänytkin äijä joskus?

Ei sillä, että hirveästi kiinnostais, mutta tuli jostain mieleen.
Ei kyllä mun mielestä, voin muistaa väärinkin.
 

Beast

Luottopelaaja
Viestejä
1 037
Kyllä se taitaa olla se SDN!? Mutta ei kehtaa kyllä tuota huudella pelissä, kun Shortin eka kerta näkee tapparan paita päällä...
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 246

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Baptisten haastattelu tilaajille:

Haastattelusta selvisi ettei Ilves ottanut yhteyttä ollenkaan. Toivoo että Ilveksen kannattajat suhtautuisivat häneen kunnioittavasti, mutta ymmärtää jos vastaanotto ei ole positiivinen

Mua ei yllätä yhtään.

(Eikä tässä ole mitään negatiivista latausta niin Baptistea kuin Ilvestäkään kohtaan).
 

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Viestejä
11 804
Toivottavasti meillä ei ole kukaan yhtä idiootti mitä ne muutama tapparalainen (vai oliko niitä edes useampi?) oli silloin. Ettei tarttis hävetä.
Eikös meillä ollut jo jotkut vähän tyhmiä kun uutinen tuli pihalle että Baptiste Tapsukkaan menee.
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 944
Mua ei yllätä yhtään.

(Eikä tässä ole mitään negatiivista latausta niin Baptistea

Baptisten haastattelu tilaajille:


Haastattelusta selvisi ettei Ilves ottanut yhteyttä ollenkaan. Toivoo että Ilveksen kannattajat suhtautuisivat häneen kunnioittavasti, mutta ymmärtää jos vastaanotto ei ole positiivinen
Juttua en pysty lukeen maksumuurin takia, mutta siltähän tämä haisi oman ja monen muunkin nenään kaiken aikaa, että Ilves ei ollut Babtistesta kiinnostunut ja siksi päätyi Tapparaan.

Veikkaampa että olisi meille päätynyt jos olisi sopimusta tarjottu.

Toki nää haastikset ny on aina hokijargonia. Harvemmin ne kertoo et molemmat tamperelaisseurat tarjosi sopparia, vaikka varmasti useastikin käynyt niinkin (esim. Tod näk Pennanen)
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 898
tämä haisi oman ja monen muunkin nenään kaiken aikaa, että Ilves ei ollut Babtistesta kiinnostunut ja siksi päätyi Tapparaan.
Juurikin näin.

Siltä laidalta meiltä löytyy kyllä maalintekijää Meskasen, Ikosen ja Nymanin muodossa. Miten me oltais Baptiste saatu mahtumaan vielä sinne.
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 679
Juurikin näin.

Siltä laidalta meiltä löytyy kyllä maalintekijää Meskasen, Ikosen ja Nymanin muodossa. Miten me oltais Baptiste saatu mahtumaan vielä sinne.
Itselle oli ihan selvää, että olisi Ilvekseen tullut jos jotain kiinnostusta olisi toimistolta ollut. Oikeaan avauksen laiturit luultavasti Ikonen, Meskanen, Nyman ja Ratinen, lisäksi Virtanen ja Päkkiläkin pelanneet tuota laitaa välillä. Asia olisi ollut täysin eri jos vaikka Meskasta ei olisi hyvissä ajoin kiinnititetty. Ilves ei halunnut ylivarustella ja Baptiste meni hänelle sopivimpaan paikkaan pelaamaan. Ei draamaa.
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 979
Eikös meillä ollut jo jotkut vähän tyhmiä kun uutinen tuli pihalle että Baptiste Tapsukkaan menee.
Mikä juttu? Itse en kyllä täällä enkä muuallakaan somessa ole ainakaan rasistisiin juttuihin törmännyt koskien SDN:n perseennäyttöä. Mutta aivan varmasti saa huomenna jotain kuulla matsissa ja se on ihan oikein. Rasistiset jutut ovat kuitenkin asia erikseen.
 

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Viestejä
11 804
Mikä juttu? Itse en kyllä täällä enkä muuallakaan somessa ole ainakaan rasistisiin juttuihin törmännyt koskien SDN:n perseennäyttöä. Mutta aivan varmasti saa huomenna jotain kuulla matsissa ja se on ihan oikein. Rasistiset jutut ovat kuitenkin asia erikseen.
En tarkoittanut itse rasistisia juttuja mutta jotain palautetta heti oli menty antamaan somessa.

Katsomosta voi hyvällä maulla antaa kuittia.
 

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 392
Juurikin näin.

Siltä laidalta meiltä löytyy kyllä maalintekijää Meskasen, Ikosen ja Nymanin muodossa. Miten me oltais Baptiste saatu mahtumaan vielä sinne.

Jep. Ei noista ketään neloskentän rooliin voisi laittaa.

Itse seuraan ja vertailen mielenkiinnolla Meskasta ja Baptistea.
 
Ylös