Nick Baptiste

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 679
Jep. Ei noista ketään neloskentän rooliin voisi laittaa.

Itse seuraan ja vertailen mielenkiinnolla Meskasta ja Baptistea.
Tämähän se on mihin kannattaa katseet kääntää. Meskasen tilallahan se Baptisten mahdollinen rooli olisi ollut. Mielenkiintoista.
 

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 392
Tämähän se on mihin kannattaa katseet kääntää. Meskasen tilallahan se Baptisten mahdollinen rooli olisi ollut. Mielenkiintoista.

Jep. Baptiste olisi kelvannut, mutta kelpaa Meskanenkin.

Veikataan Mese 22 ja Baptiste 20 maalia
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 898

Luchs

Luottopelaaja
Viestejä
1 110
NB kertoilee tuossa, että jos tekee maalin, aikoo juhlia sitä maltillisesti joukkuekavereiden kanssa. En aio hyppiä missään tapauksessa Ilveksen kannattajien silmille. Se olisi epäkunnioittavaa, NB lisää vielä.

Tämän kaltaista asenneilmastoa näkisi mielellään kaukalon ulkopuolellakin.
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 199
Tyhmin kommentti ehkä ikinä ja vieläpä modelta.
Tätäpä itsekin ajoin takaa. Urpoilun piirinmestaruus

Ehkä siinä valmennus sitten ajatteli, että otetaan se "urheilullisempi" vaihtoehto = Mese ja sen jälkeen ei tarvetta enää ollut Bapille.

Turha olla vihoissaan kaverille, joka harjoittaa ihan pääsääntöisesti kuitenkin vain ansion perässä kiekkoa (olis vittumaista olla Telialla luurien myyntihommissa vuoden pätkä ja sen jälkeen työtarjoukset Elisalta ja DNA:lta olis sitten pelkkää syöpää ja syntiä)...
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 199
Mikä juttu tämä siis oli?
No tämäpä se.

Päätin etten enää mihinkään levitä tätä, mutta siksi vielä kerta kiellon päälle, että ihan oikeasti jäitä nyt hattuun, kun Bappi tulee vastaan.

Saa taas hävetä vaan urpoiluja. Ollaan mieluummin aikuisiksi...
 

Liitteet

  • Screenshot_20230626_184403_Chrome.jpg
    Screenshot_20230626_184403_Chrome.jpg
    101,6 KB · kertaa luettu: 302

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 979
Tätäpä itsekin ajoin takaa. Urpoilun piirinmestaruus

Ehkä siinä valmennus sitten ajatteli, että otetaan se "urheilullisempi" vaihtoehto = Mese ja sen jälkeen ei tarvetta enää ollut Bapille.

Turha olla vihoissaan kaverille, joka harjoittaa ihan pääsääntöisesti kuitenkin vain ansion perässä kiekkoa (olis vittumaista olla Telialla luurien myyntihommissa vuoden pätkä ja sen jälkeen työtarjoukset Elisalta ja DNA:lta olis sitten pelkkää syöpää ja syntiä)...
No nyt oli kyllä vertaus kaukaa haettu. Elisa ja Ilves, kyllä kyllä:D
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 407
No nyt oli kyllä vertaus kaukaa haettu. Elisa ja Ilves, kyllä kyllä:D
Vertaushan on varsin osuva ja looginen.

Noloa se vain on olla "katkera" Nickin suuntaan vain koska lutuurikoodiston mukaan niin on oltava. Ei tämä hairahdus poista sitä arvostusta minkä täällä ollessaan ansaitsi.
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 979
Niin mikä siinä oli kaukaa haettu? Noi jätkät on ammattilaisia ja tekee palkkaa vastaan töitä.

Joskus asiat voi myös nähdä ihan simppelisti.
No et sä nyt voi verrata urheiluseuraa ja jotain puhelinoperaattoria ja heidän kannattajiaan ja asiakkaitaan. Baptistella on oikeus mennä mihin lystää mutta yhtälailla meillä kannattajilla on oikeus hänelle huudella luopiota tms. Joku roti nyt.
 

Kevinkö

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
197
Just näin. Ilvekseen suhtaudutaan intohimolla ja ne ketkä kokevat Baptisten tehneen väärin mennessään Tapparaan saavat siitä antaa palautteen. Kuitenkaan mihinkään rasistisiin tai muihin ylilyöviin huuteluihin ei toivottavasti lähdetä. Naapurissa tekivät niin ja sopii paremmin heidän kuin meidän arvoihin.

Nick selvästi kunnioittaa Ilvestä mikä on mahtava asia. Arvostetaan sitä ja kunnioitetaan mekin Nickiä. Ilves kiittänee Nickiä jossain ottelussa.

Itse olen ennemmin niitä jotka katsoo Baptisten menoa Tapparaan ärsyyntyen.

Tampereella ei vain värejä vaihdeta!

Kuitenkin, ennemmin otan oman juniorin eli Mesen.

Toivottavasti Ilves opettaa kentällä menemällä pitkälle, että Nickin valinta oli valtava virhe. Se olisi hänelle paras läksytys.

Tampere on vain keltavihreä.
 

Yohan

Luottopelaaja
Viestejä
1 558
No ihan oikein että mentiin.
Miksi? Jos pelaajaa ei edes kysytty Ilvekseen?
Toivottavasti Ilves opettaa kentällä menemällä pitkälle, että Nickin valinta oli valtava virhe. Se olisi hänelle paras läksytys.
Mikä valinta? Eihän Baptisteen ollut Ilveksellä nyt tarvetta, eikä olisi mahtunut rosteriin, joten ei edes kysytty, kuten hän itse haastattelussa sanoi.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Baptistea ja Meskasta on tosiaan ihan hauska vertailla ensi kaudella, kun tässä nyt kävi näin, että Meskanen pelaa meillä ja Baptiste olisi ehkä voitu lopulta halutessamme saada ja päätyi sitten Tapparaan.

Pidetään kuitenkin mielessä, että silloin joskus kesken viime kauden, kun tulevan kauden joukkuetta jo rakennettiin, seurajohdolla tuskin on ollut edessään tilannetta, että hei, kumpis me otetaan: Meskanen vai Bappi?

(Vaikuttaa tosin vahvasti siltä, että jostain syystä Ilves ei juuri Baptisten perään ole kuolannut sen herran ainoan Ilves-kauden jälkeen. Se syy ei ainakaan ole se, etteikö tiedettäisi, että mies osaa maaleja tehdä).
 

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Viestejä
2 151
Olen kyllä itse totta kai todella tyytyväinen että Baptiste on nykyisin Tapparan miäs sillä haaveilin kaverista jo hänen pelatessaan teillä naapurissa mutta pakko sanoa että en aivan ymmärrä miksi osa pitää näin kamalana sitä että ilvesläiset eivät aivan helpolla tätä siirtoa ole sulattaneet, onhan kyse kuitenkin siirtymisestä verivihollisen paitaan.

Törkeät ylilyönnit totta kai tulee tuomita sitten erikseen mutta en minäkään riemusta pomppisi jos vaikka Brady Austin siirtyisi luutimaan Ipan takalinjoille vaikka hänkään ei ole mikään varsinainen Tappara-legenda.
 

Hupsukorva

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
691
No en mä nyt totta puhuen itse tuotakaan oikein ymmärrä, että jos yhden vuoden määräaikaisuuden on jossain hoitanut, pitäisi myöhemmin ilmoittaa samasta kaupungista kyseleville, että "ei, vaikka viihdyin kaupungissanne ja tarjouksenne on tosi hyvä, en tule teille koska olin tuossa toisessa porukassa aiemmin ja on vain lojaalia (ei edes edellistä vaan sitä edellistä työnantajaa kohtaan) että ohitan tarjouksenne".

Onkohan noissa muuten joku karenssiaika, jonka jälkeen se siirtyminen on enemmän ok vai onko nää sellaisia elinkautisjuttuja, "olisit miettinyt silloin aikanaan"?
Onko isompi synti siirtyä naapuriin aikajänteellä X vuotta, jos on sillä edellisvisiitillään esim. mestaruuden ratkaisseen maalin tekijä? Tai onko siirtyminen naapuriin hyväksyttävämpää, jos onkin vaan neloskentän duunari, joka ei saanut meillä ratkaisupeleissä mitään aikaiseksi ja joutikin aikoinaan lähteä?

Sori mahdolliset aiheen vierestä menot / toistot.

Mutta kylläpä on pohdituttava aihe. :)
 
Ylös