jokuvaa
Luottopelaaja
47 mennyt, joten ei se nyt tosiaan päätä vielä huimaa.Juu todelakin oon tulossa, omalla kyydillä toki. Mietitytti vain kun lippu menekki ei näyttnyt edes siltä bussilliselta, tosin aika vähäsen sitä katsoin
47 mennyt, joten ei se nyt tosiaan päätä vielä huimaa.Juu todelakin oon tulossa, omalla kyydillä toki. Mietitytti vain kun lippu menekki ei näyttnyt edes siltä bussilliselta, tosin aika vähäsen sitä katsoin
Murskaamaan tietysti.Onko meillä mitään chänttiä Tammelasta? Se ansaitsis kyl omansa
Lomatoive jo tehty ja saatu paskakoskiawaytä ajatellenVarailkaas kalentereihin jo pikkuaway Lahteen la 29.6. ja sitten paskanoskiaway Ma 15.7.!
Oma eka vierasreissu ikinä tiedossa (ei omalla kyydillä siis), jännää!
Ei varsinaisesti. Niitä tehdään ja tilataan keskitetysti ja monet tekevät ja tilaavat itsenäisesti. Tämän takia meillä on ainutlaatuinen ja vahva kokonaisuus jolla dominoidaan skeneä 100-0.Pari kyssäriä tietäjille: Onko jossain jotain valmiita tarrapohjia Niiloista tai Ilveksestä, jota voisin käyttää tilaukseen vai tekeekö kaikki omansa itse? Toiseksi, onko jotain kirjoittamattomia sääntöjä, joita pitäisi tietää? Haluaisin alkaa liimailemaan Helsingissä.
Joo mulla kanssa sama, että privalla saa laittaa, jos on.Uusi asiakirjoittelija ja Niilon Poikien jäsen täällä hei! Näistä tarrahommista olisin itsekin kiinnostunut, kun on komiaa taidetta osunut kaupungilla silmään. Muutama tarra mahtuisi mainiosti mukaan takataskuun Pohjoiskaarteen tarrojen sekaan, kun lähtee itse jakamaan ilosanomaa. Eli mikäli jos on tulossa/tiedossa jotain yhteistä kimppatilausta tai joku aktiivi pitää hallussaan tarrapohjia, niin saa iskeä privalla!