Niilon Pojat

Pirkkalan Litti

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
393
On Ilves saapunut Tammelaan,
Kaikki yhdessä laulamaan,
On Ilves saapunut Tammelaan,
Ja mestaruuskausi tää on, mestaruuskausi tää on, JE-JEE-JEE!
 

Pirkkalan Litti

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
393
Miten olisi 19min 31s pelin jälkeen kirjaimet I-L-V-E-S ILVES! muutaman kerran vedettynä?

Saisi koko stadionin mukaan ja jos aina samalla kellonlyömällä lähtee vetämään kirjaimia niin yleisö leimaantuisi tuohon ja odottaisi jo ennen peliä 19. minuutin kirjainhuutoa!
 

harkkapilli

Luottopelaaja
Viestejä
1 910
Toivottavasti porukka ehtii ja jaksaa tulla tänään klo 16 alkavaan Ilves/2–TPV-paikalliseen. On siis Ilveksen kotipeli, johon pääsee maksutta Veikkausliiga-joukkueen kausarilla.
 

jokuvaa

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
214
Pari kyssäriä tietäjille: Onko jossain jotain valmiita tarrapohjia Niiloista tai Ilveksestä, jota voisin käyttää tilaukseen vai tekeekö kaikki omansa itse? Toiseksi, onko jotain kirjoittamattomia sääntöjä, joita pitäisi tietää? Haluaisin alkaa liimailemaan Helsingissä.
 

BEAT!!

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
367
Pari kyssäriä tietäjille: Onko jossain jotain valmiita tarrapohjia Niiloista tai Ilveksestä, jota voisin käyttää tilaukseen vai tekeekö kaikki omansa itse? Toiseksi, onko jotain kirjoittamattomia sääntöjä, joita pitäisi tietää? Haluaisin alkaa liimailemaan Helsingissä.
Ei varsinaisesti. Niitä tehdään ja tilataan keskitetysti ja monet tekevät ja tilaavat itsenäisesti. Tämän takia meillä on ainutlaatuinen ja vahva kokonaisuus jolla dominoidaan skeneä 100-0.
 

onc

Tulokas
Viestejä
3
Uusi asiakirjoittelija ja Niilon Poikien jäsen täällä hei! Näistä tarrahommista olisin itsekin kiinnostunut, kun on komiaa taidetta osunut kaupungilla silmään. Muutama tarra mahtuisi mainiosti mukaan takataskuun Pohjoiskaarteen tarrojen sekaan, kun lähtee itse jakamaan ilosanomaa. Eli mikäli jos on tulossa/tiedossa jotain yhteistä kimppatilausta tai joku aktiivi pitää hallussaan tarrapohjia, niin saa iskeä privalla!
 

jokuvaa

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
214
Uusi asiakirjoittelija ja Niilon Poikien jäsen täällä hei! Näistä tarrahommista olisin itsekin kiinnostunut, kun on komiaa taidetta osunut kaupungilla silmään. Muutama tarra mahtuisi mainiosti mukaan takataskuun Pohjoiskaarteen tarrojen sekaan, kun lähtee itse jakamaan ilosanomaa. Eli mikäli jos on tulossa/tiedossa jotain yhteistä kimppatilausta tai joku aktiivi pitää hallussaan tarrapohjia, niin saa iskeä privalla!
Joo mulla kanssa sama, että privalla saa laittaa, jos on.
 

onc

Tulokas
Viestejä
3
Kovat on resurssit sinivuokoilla, jos tarrankerääjien perässä juoksee internetissä. :D

Mutta tosissaan, kuvat/pohjat kiinnostelee, kun sellaiseen taiteiluun ei omat eväät riitä. Loput opiskelen itse, jos koodisto sallii itsenäisen työskentelyn. Materiaalia varten voin vilauttaa jäsenkorttia, #87.
 
Ylös