Niilon Pojat

Itseäni ihmetyttää tämä "meille ulkopuolisille" täysin anonyyminä esiintyminen. Tai sitten en ole vaan huomannut jos joku johtohahmoista on omalla naamallaan ja nimellään julkisuudessa esiintynyt. YLElle eivät ilmeisesti olleet kommentteja halunneet antaa.
 
Itseäni ihmetyttää tämä "meille ulkopuolisille" täysin anonyyminä esiintyminen. Tai sitten en ole vaan huomannut jos joku johtohahmoista on omalla naamallaan ja nimellään julkisuudessa esiintynyt. YLElle eivät ilmeisesti olleet kommentteja halunneet antaa.
Mitä tässä nyt pitäisi enää ylelle kommentoida kun kaikki olennainen oli siinä facebook-postauksessa?
 
Niilon poikien ja ystävien ihannoiman modernin ultra-kulttuurin ristiriita on siinä että intohimoinen kannattaminen kotona ja vieraissa, voiton ja häviön hetkellä unohdetaan heti, kun jotain hyvää äijää rangaistaan aiheuttamastaan järjestyshäiriöstä. Vaikka joku sopu saataisiin, niin vaikea nähdä tulevaisuuden olevan kovin sujuva, koska toinen osapuoli kuvittelee olevansa asemassaan sääntöjen ja Ilveksen asettamien raamien toisella puolella, ja käyttäytyy kuin uhri. Kannattaa voi ilman pyrotekniikkaa, ja se on ero aidon kannattajakulttuurin ja tämän import ultra-larppauksen välillä.
 
Niilon poikien ja ystävien ihannoiman modernin ultra-kulttuurin ristiriita on siinä että intohimoinen kannattaminen kotona ja vieraissa, voiton ja häviön hetkellä unohdetaan heti, kun jotain hyvää äijää rangaistaan aiheuttamastaan järjestyshäiriöstä. Vaikka joku sopu saataisiin, niin vaikea nähdä tulevaisuuden olevan kovin sujuva, koska toinen osapuoli kuvittelee olevansa asemassaan sääntöjen ja Ilveksen asettamien raamien toisella puolella, ja käyttäytyy kuin uhri. Kannattaa voi ilman pyrotekniikkaa, ja se on ero aidon kannattajakulttuurin ja tämän import ultra-larppauksen välillä.
Tämä sinun jatkuva itkemisesi "import ultra-larppauksesta" on sama kuin kirjoittelisit rokkibändin foorumille kuinka vitun perseestä tuo kopiointi on kun bändillä on pakko olla kitaristi ja rumpali, eikä voida tuoda aitoa ja omaa rock-kulttuuria Luuttucembalon ja Guiron soittajilla.
 
Tämä sinun jatkuva itkemisesi "import ultra-larppauksesta" on sama kuin kirjoittelisit rokkibändin foorumille kuinka vitun perseestä tuo kopiointi on kun bändillä on pakko olla kitaristi ja rumpali, eikä voida tuoda aitoa ja omaa rock-kulttuuria Luuttucembalon ja Guiron soittajilla.
Paitsi Suomessa kun ollaan niin aidot rokkibändit tietysti säestää kanteleilla ja jouhikolla :cool:
 
Joukkue on nyt vaikeuksissa. Kaikki on vielä jossain määrin pelastettavissa. Erityisesti cupin kautta, cupin voitto pelastaisi kauden taloudellisesti ja osittain myös maineen kannalta.

Nyt on kaikkien kannattajien kannettava osuutensa tässä ja tuettava joukkuetta positiivisesti ja erityisesti käymällä peleissä.

Boikotin on nyt väistyttävä tärkeämmän kysymyksen takia.
Seurajohto voi toiminnallaan näyttää jos haluavat oikeasti kaiken tuen sinne.
 
Tämä sinun jatkuva itkemisesi "import ultra-larppauksesta" on sama kuin kirjoittelisit rokkibändin foorumille kuinka vitun perseestä tuo kopiointi on kun bändillä on pakko olla kitaristi ja rumpali, eikä voida tuoda aitoa ja omaa rock-kulttuuria Luuttucembalon ja Guiron soittajilla.

Kulttuureista voidaan ammentaa, mutta jokaisen elementin kopioiminen konteksteineen kertoo kulttuurillisesta ymmärtämättömyydestä, ja on, kuten nostitkin esille, bändifanittamisen mentaliteettia. Tämän takia maailmassa ei ole kahta Metallicaa, vaikka se alkuperäinen ihan hyvä onkin.
 
Kulttuureista voidaan ammentaa, mutta jokaisen elementin kopioiminen konteksteineen kertoo kulttuurillisesta ymmärtämättömyydestä, ja on, kuten nostitkin esille, bändifanittamisen mentaliteettia. Tämän takia maailmassa ei ole kahta Metallicaa, vaikka se alkuperäinen ihan hyvä onkin.
Nyt et kyllä ymmärtänyt. Jotkin asiat vain kuuluvat joihinkin kulttuureihin. Siinä missä kitara ja rummut ovat elintärkeä osa rock-kulttuuria ja käytännössä jokaisesta rokkibändiksi itseään mieltävästä yhtyeestä ne löytyvät, ovat esimerkiksi liput, tifot, soihdut ja tietynlainen pukeutuminen vain osa ultrakulttuuria. Se ei ole mitään kulttuurillista ymmärtämättömyyttä, se vain on se kulttuuri.

Siksi Suomessakin on Children of Bodom, Stone ja Stam1na, vaikka Metallica onkin tehnyt metallimusiikkia näitä ennen.
 
Edelleen en ymmärrä. Pyrot on kielletty. Palloliiton taholta, jalkapallon "ylin auktoriteetti Suomessa". Viranomaiset valvovat tätä. Pyroja on käytetty, käyttäjät tunnistettu. Seura kertonut etukäteen että jos näitä sääntöjä rikotaan, tulee seuraamuksia. Seuraamuksia tuli. Ei kaikille, mutta sääntöjä rikkoneille.
Mikä tässä ketjussa on Niilon Pojille se ongelma?
 
Ja sen verran nyt lisäksi että arvostan ihan v*tusti kannatuskulttuuria, mutta "maskilarppausta" en pätkääkään. Jos ei omalla naamallaan kykene joukkuetta kannattamaan, niin pysyköön poissa.
 
Edelleen en ymmärrä. Pyrot on kielletty. Palloliiton taholta, jalkapallon "ylin auktoriteetti Suomessa". Viranomaiset valvovat tätä. Pyroja on käytetty, käyttäjät tunnistettu. Seura kertonut etukäteen että jos näitä sääntöjä rikotaan, tulee seuraamuksia. Seuraamuksia tuli. Ei kaikille, mutta sääntöjä rikkoneille.
Mikä tässä ketjussa on Niilon Pojille se ongelma?
Niilon pojat eivät hyväksy kohtuuttomia rangaistuksia. En ymmärrä mikä tässä nyt on niin epäselvää.
 
Niilon pojat eivät hyväksy kohtuuttomia rangaistuksia. En ymmärrä mikä tässä nyt on niin epäselvää.
Aaa... nyt ymmärrän tällaisena katsomon lihapenkkiläisenä, vai mikä se termi kiekkopuolella nyt olikaan. Sitten eivät hyväksy. Toivottavasti neuvottelevat seurajohdon kanssa hyvässä hengessä kuten YLEn artikkeli antoi ymmärtää. Jos eivät, niin GoodBye!

Toki mikä mielletään kohtuuttomaksi rangaistukseksi. Asiasta on kuitenkin infottu etukäteen. Jos on kerrottu että se on loppukauden penalty jos perseillään, niin... Myönnän että vaikea ottaa yhtään mitään kantaa kun osapuolet hissuttelevat. Kunhan kerron mitä asiat näyttävät.
 
Asiasta on kuitenkin infottu etukäteen. Jos on kerrottu että se on loppukauden penalty jos perseillään, niin... Myönnän että vaikea ottaa yhtään mitään kantaa kun osapuolet hissuttelevat.
Tämähän se ongelma on kun nyt yhtäkkiä niitä rangaisuksia on kovennettu mitään etukäteen sanomatta kun aiemmin oli max. 1-2 peliä. Eikä myöskään pelkän maskin pitämisestä ole aiemmin tullut yhtään mitään.
 
Tämähän se ongelma on kun nyt yhtäkkiä niitä rangaisuksia on kovennettu mitään etukäteen sanomatta kun aiemmin oli max. 1-2 peliä. Eikä myöskään pelkän maskin pitämisestä ole aiemmin tullut yhtään mitään.
Eli ymmärränkö oikein että perseillään kerta toisensa perään ja sitten kiukutellaan kun rangaistaankin kovemmin? :D
 
Tämähän se ongelma on kun nyt yhtäkkiä niitä rangaisuksia on kovennettu mitään etukäteen sanomatta kun aiemmin oli max. 1-2 peliä. Eikä myöskään pelkän maskin pitämisestä ole aiemmin tullut yhtään mitään.
Tämän ymmärrän täysin. Mutta näistä kannattaisi infota tarkemmin. Niilon Poikien inofo oli todella suppea eikä oikeasti kertonut mitään. Muistakaa että parhaimmillaan siellä Tammelassa on tuhansia muita jota eivät ole sisäpiirissä.
 
Takaisin
Ylös