Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Uhkailujuttukin katosi kuin pieru Saharaan. Sen tutkinnan tuloksista kuulisi mielellään lisää. Oliko siis ylipäätään kyse ”Ilves-fanista”?
Sitä en tiedä, miten tuo Frimaniin liittyisi. Ei ole kapteenin asioita mitenkään.
Minulle Nikke näyttäytyy edelleen Pendon ankeutusajan kapteenina. Kapteenina, joka vei meidän oikealta kapulta natsat pois. Kapteenina, joka ei anna yhteisölle juurikaan mitään. Uskon että on kopissa hyvä puhumaan, mutta mitä sitten?
Tässä kappaleessa on sitten kaikki täyttä paskapuhetta. Friman ei vienyt natsoja Suomelta, Suomi halusi itse C:n rinnastaan. Tämä on fakta joka on käyty jo moneen kertaan lävitse.
Voi kun tietäisit, kuinka monessa tapaamisessa ja tapahtumassa Friman on ollut edustamassa Ilvestä Ilves- yhteisölle ja etenkin lapsille. Oma vikasi, jos et näissä tapahtumissa käy tai omia mahdollisia lapsiasi niihin vie.
Joukkue onneksi valitsee kapteenin eikä kannattajat.
Missä olen näin sanonut?Kyllä meidänkin skidiltä Niken nimmari löytyy. En vain oikein saa kiinni, miten nimmaripöydän takana istuminen välittää sitä yhteisöllisyyttä?
Missä olen näin sanonut?
No etkös perustellut oman mielipiteesi vain ja ainoastaan tuolla tapahtumissa edustamisella?
Tämä tästä ja mukavaa kesää kuitenkin sullekin, sama tavoite ja intohimo meillä on vaikka eri mieltä ollaankin.