Pettymys. Monta asiaa varmasti saadaan parannettua, mutta jos maksat pelistä 50€,-. tai kausikortista reilun 1000€,-, niin oletus pitäisi olla täysin esteetön näkymä kentälle. Nyt katsomon liian pienistä korkeuseroista johtuen joutuu penkillä "venkoilemaan" nähdäkseen kunnolla jäälle.
Vaimo tosin tykkäsi ja sanoikin, että nyt tämä oli kuin ottelutapahtuma, kun Hakametsässä oli pelkkä peli. Tämä on varmasti täysin totta, mutta itselle vain sen pelin merkitys on 90% ja muu on sitten extraa. Nyt kun tuo itse pelin seuraaminen vaikeutuu, niin aika isosti mietityttää mitä tulee jatkosssa tehtyä, koska tuolle surkeasti suunnitellulle katsomolle ei taida mitään pystyä tekemään?
Noh todennäköisesti minä olen tässä se dinosaurus ja vaimo edustaa sitä uutta valta-asiakasta ainakin mitä voidaan Liigan yleisömääristä muuten päätellä. Yleisesti muutenkin harmillinen tilanne, koska koko yhteisön pitkään odottama vknloppu oli lopulta monessa mielessä floppi. Tätä vasten ymmärrän hyvin Osaston porukan pettymyksen ja kaikki pitää tehdä, että edes fanit saavat kunnon katsomon itselleen.
Niin ja jumbotron on hieno, mutta voi siellä jotain muutakin näyttää kuin yleisöä. Tuntui, että tavoitteena oli näyttää kaikki 13 000 paikallaolijaa vähintään kertaalleen. Muutenkin tuo P-Amerikkalainen tyyli yleisöön puskemisesta ja kuvaamisesta ei ole oikein suomalaisten juttu.