Jos tekee noi muuvit niin pääsee katsomaan livenä jääkiekkoa kun ei AVIn tarkastajat saa kiinni, isot pojat kertoEns kerralla kun mä pääsen Ratamettään Ilveksen peliin niin mä teen sen noin:
Krystian Kowalewski x Nokia Arena | Parkour-video
Mitä tapahtuu, kun puolalainen parkouraaja Krystian Kowalewski päästetään irti uudella Nokia Arenalla – katso video ja yritä pysyä mukana!www.redbull.com
Luin lauseesi, että ”ensi viikolla” - heräsi pieni toivonkipinä, mutta sitten luin sen uudestaan.Ens kerralla kun mä pääsen Ratamettään Ilveksen peliin niin mä teen sen noin:
Mitä tapahtuu, kun puolalainen parkouraaja Krystian Kowalewski päästetään irti uudella Nokia Arenalla – katso video ja yritä pysyä mukana!www.redbull.com
Siinä kohtaa täytyisi varmaan katsella peli ilman ääniä. Dj saa ennemmin vaikka itse äänittää terveiset valtiovallalle ja niitä sitten luukuttaa katkoilla, kuulostaisi ainakin varmasti paremmalle ja kenties tehosikin paremminPieni toive seuraavaan Ipan kotipeliin DJ:lle: joka tauolla soimaan Irwinin haisevat terveiset valtiovallalle. Päättymättömällä kasetilla.
Mitä nyt videoita katsoin niin vaihdettiin Areenaan tulon yhteydessä, käytössä ensimmäisessä Ilves - Kärpät ottelussa. Ja hyvä vaihto tosiaan, onhan tuo parempi.Viimeisessä parissa kotipeleissä on muuten käytetty tuota "vanhaa" maalitorvea (Pittsburgh Penguinsin) kun viimeiset puolitoista kautta on tainnut olla eri. Hyvä minusta. Itse en pitänyt tästä uudesta ja pitkästysttävästä. Muutenkin matala taajuus lähenteli ikävästi ruskeaa nuottia.
Ens kerralla kun mä pääsen Ratamettään Ilveksen peliin niin mä teen sen noin:
Seisoma katsomot ovat täydessä kunnossa.Mitähän seisomakatsomoille kuuluu? Joko on tullut valmista vai vieläkö mennään väliaikasella?
Nämä viirit siirrettiin uuteen paikkaan heti tuon avajaisviikonlopun jälkeen. Ei ole enää viirit tiellä yläparvelta katsottaessa.Somessa oli viime vai tällä viikolla Ilves jonkun kuvan laittanut et toivottavasti kohtaa yleisö pääsee halliin tai jotain.
En tiedä oliko kuva uusi vai vanha, mutta näytti siltä, että viirit on edelleen videokuution tiellä jos peliä katsoo yläparvelta.
Eli onko tätä vieläkään korjattu?
On. Eivät ole tiellä otteluiden aikana.Somessa oli viime vai tällä viikolla Ilves jonkun kuvan laittanut et toivottavasti kohtaa yleisö pääsee halliin tai jotain.
En tiedä oliko kuva uusi vai vanha, mutta näytti siltä, että viirit on edelleen videokuution tiellä jos peliä katsoo yläparvelta.
Eli onko tätä vieläkään korjattu?
Mun mielestä ne näytti myöhemminkin edelleen olevan tiellä. Niinkuin arenasta alempaa katsottuna näyttäis et yläparvelta ei edelleenkään nää mediakuutiota.Nämä viirit siirrettiin uuteen paikkaan heti tuon avajaisviikonlopun jälkeen. Ei ole enää viirit tiellä yläparvelta katsottaessa.
Jeps, näemmä siirretty Lukon toiveesta kun järjestelivät otteluohjelmaansa https://www.raumanlukko.fi/uutiset/lukolle-nelja-ottelusiirtoaKatselin tässä viime vuonna Lippu.fi:stä ostamiani irtolippuja josko kohta alkaisi päästä Areenalle katselemaan pelejä. Pieni ihmetys on vaan kun mulla on nippu irtolippuja joista yksi on Nokia Areenalle 10.2.2022 Ilves-Lukko matsiin. Katselin tuota liiga.fi sivustoa ja silloin näyttäisi olevan JYP-Lukko matsi eikä Ipalla ole edes peliä tuona päivänä?? No pääsee tuolla varmaan ratikka-ajelulle kuitenkin.
Asiaa sivuten. Onkohan tuo loppuvuoden kampanja ottelulipulla ilmainen ratikka/bussimatka edelleen voimassa?Katselin tässä viime vuonna Lippu.fi:stä ostamiani irtolippuja josko kohta alkaisi päästä Areenalle katselemaan pelejä. Pieni ihmetys on vaan kun mulla on nippu irtolippuja joista yksi on Nokia Areenalle 10.2.2022 Ilves-Lukko matsiin. Katselin tuota liiga.fi sivustoa ja silloin näyttäisi olevan JYP-Lukko matsi eikä Ipalla ole edes peliä tuona päivänä?? No pääsee tuolla varmaan ratikka-ajelulle kuitenkin.
On: Nyssen kyytiin jääkiekko-ottelulipulla myös kevätkaudellaAsiaa sivuten. Onkohan tuo loppuvuoden kampanja ottelulipulla ilmainen ratikka/bussimatka edelleen voimassa?