Näkyykös nykyään Areenan taululta muiden pelien tilanteita?
Ei tuu lähellekkään täyttä tupaa tänään ainakaan katsomokartan perusteella.Eipä taideta valitettavasti tänään päästä 6500 katsojaan. Aika erikoista. Olin aivan varma että olisi ”tupa täynnä”
Hienosti toimi tänäänkin bussissa ja ratikassa. Ratikassa oli vielä myös sopivasti vihreä mainosteippaus. On se vaan kaunis väri, joka sopii katukuvaan täydellisesti.Onkos muilla toiminut hyvin tämä bussilippu etuus kausikorteilla?
Kolmas kerta, kun TKL laitteissa teksti yhteysvirhe ja pääsilipulla toimi normaalisti.
Eipä taida olla Areenasta kiinni enääAikaa on ollu ja vielä on pienempi seisomakatsomo kuin hakametsässä
Toisaalta onhan tänään palvelutkin hekommalla tasolla kuin Hakametsässä. Ainakin Ilveksen kannattajille. Vieraspäädyssä taso toki paljon parempi, kun on enemmänkin myyntipisteitä auki. Toki siellähän niitä ylipäätään on paremmin.Aikaa on ollu ja vielä on pienempi seisomakatsomo kuin hakametsässä
Juuri näin. Katsomo kunnossa täysin.Eipä taida olla Areenasta kiinni enää
Istuin itse A4-katsomossa ja varsinkin vika erä ja sen loppu oli hienoa olla paikanpäällä.Kirjoittakaa ylös: Meidän liian isolla areenalla voi olla hyvä tunnelma vaikkei yleisöä olisi kuin 5000.
Samaa mieltä.Tänään kun viimeinkin pääsin testaamaan mun uutta kausaripaikkaani, kun vaihdoin tosiaan sen Ilves-Kärpät -pelin jälkeen paikkaani.
Aiemmin istuin ekalla rivillä jossa oli enemmän jalkatilaa. Tällä uudella paikalla ei sellaisesta ollut tietoakaan, siinä sitten istut jalat edessä istujan selkänojassa kiinni. Vieressä istujatkin tunnet käytännössä istuvan sussa kiinni. Ahdistavaa.
Mitenhän noilta pitkien sivujen ylimmiltä riveiltä näkee pelin/kuution? Hakametsässähän toisella sivulla jäi sinne yläparven alle, joka rajoitti näkyvyyttä hyvin - ainakaan videotaulu ei näkynyt.
Hinta-laatusuhteeltaan ehkä hallin parhaat paikat tuolla C5.C5 testattu. Pelin näkee ihan hyvin. Niiden yläpuolellahan ovat vielä hotellihuoneiden aitiot.
Kaiuttimet peittävät kuution yläreunan näkyvyyttä osittain, mutta muuten ihan hyvä paikka katsoa.