Tätä ihmettelin kanssa.Turvatarkastus takkuaa. Turun viimesessä välierässä ei ollut ollenkaan turvatarkastusta.
Jep. Hyvä että tarkistetaan, mutta tarvitseeko sitä tehdä noin tarkasti? Yhtä minun edessä oleva esimerkiksi tarkistettiin varmaan kolmesti ja jokaisesta mahdollisesta kohdasta.Turvatarkastus takkuaa. Turun viimesessä välierässä ei ollut ollenkaan turvatarkastusta.
Noh, massatapahtuma kun on niin mielestäni erittäin hyvä juttu. Toki itsekin ollut noissa jonoissa nyt muutamaan kertaan niin turhauttaa, mutta hyvä juttu silti. Jotenkin pitäisi vain tehostaa toimintaa = enemmän henkilökuntaa?Jep. Hyvä että tarkistetaan, mutta tarvitseeko sitä tehdä noin tarkasti? Yhtä minun edessä oleva esimerkiksi tarkistettiin varmaan kolmesti ja jokaisesta mahdollisesta kohdasta.
Tuli kiinnitettyä Tps-sarjassa tähän huomiota, että me ei saatu Turussa laidan kautta syöttöjä oikein osumaan ja Tepsillä oli Nokialla sama ongelma. Eli selvästi oli laidoissa eroa miten kiekko kimposi.Sen verran pakko kommentoida Areenan kaukaloa:
Olenko ainut, jonka mielestä kiekot pomppivat päädyissä ihan erilailla, kuin muualla?
Useampi tilanne jäänyt mieleen, kun kiekko on pompannut päädystä/pleikseistä todella oudosti takaisin ja se on aiheuttanut vaarallisia tilanteita vastustajalle/maaleja.
Ilveskauppa pääovista oikealle Sorinkadun suuntaan. Hotelli ratapihankadulla. Itse kuljin jonkun kerran hotellin vierest´ä vasemmalla sijaitsevasta ovesta mutta sinne tuli pleijareiden aikaan järkkäri estämään kulun. Kuulemma tukkii kulkua Ilves-klubille, joiden jäsenille siitä on pääsy.Missä nämä Nokia Arenan salaiset sisäänpääsyt (Ilveskauppa, hotelli) oikein sijaitsevat. Tiedän, että jossain, mutta missä.
Ilves-Kauppa on sisäänkäynneiltä oikealle kerrostaloa vastapäätä, mutta veikkaan että Tapparan pelien aikaan se on kiinni ellei osu normaaliaukioloaikojen sisään.Missä nämä Nokia Arenan salaiset sisäänpääsyt (Ilveskauppa, hotelli) oikein sijaitsevat. Tiedän, että jossain, mutta missä.
Ilveskauppa pääovista oikealle Sorinkadun suuntaan. Hotelli ratapihankadulla. Itse kuljin jonkun kerran hotellin vierest´ä vasemmalla sijaitsevasta ovesta mutta sinne tuli pleijareiden aikaan järkkäri estämään kulun. Kuulemma tukkii kulkua Ilves-klubille, joiden jäsenille siitä on pääsy.
Onko tietoa syystä? Ei jessus, jos näin on.Kuulemma eilen ollut Areenalla ne automaattiset lippuportit pois käytöstä jääkiekkoliiton päätöksellä
"Suomen jääkiekkoliitoltakin joku typeryyspäätös (järjestysmies kertoi näin) olla käyttämättä niitä automaattisia lipunlukuportteja"Onko tietoa syystä? Ei jessus, jos näin on.
"Suomen jääkiekkoliitoltakin joku typeryyspäätös (järjestysmies kertoi näin) olla käyttämättä niitä automaattisia lipunlukuportteja"
Näin kirjoitti jatkoajalla nimimerkki Henkka. Tarkemmin en osaa sanoa.