Takaisku
Luottopelaaja
Mikäli Taproom olisi jossakin muualla tuolla asiakaspalvelun tasolla siellä ei kävisi kukaan.Itse lähtisin tähän. Istumapaikkaa ei ennen peliä meinaa löytää mistään. (Saati sitten hyvää asiakaspalvelua.)
Mikäli Taproom olisi jossakin muualla tuolla asiakaspalvelun tasolla siellä ei kävisi kukaan.Itse lähtisin tähän. Istumapaikkaa ei ennen peliä meinaa löytää mistään. (Saati sitten hyvää asiakaspalvelua.)
Mikäli Taproom olisi jossakin muualla tuolla asiakaspalvelun tasolla siellä ei kävisi kukaan.
Tulee mieleen Tilluntorilla ollut intialainen ravintola Bengol Curry. Lounasaikaan jos mietit hetkenkin mitä otat paikan pitäjä, joka usein ruokaa annosteli, ärähti heti tiskin takaa. Ruoka oli siellä hyvää ja palvelukin muuttui ajan myötä suorastaan ystävälliseksi kun usein käytiin. Se siis offtopic mutta Taproomin palvelu on juuri kuvailemasi kaltaista. Erityisesti vanhempi mieshenkilö kunnostautuu tuossa.Hyvä jos osuvat oluella siihen tuoppiin, niin kiire tuntuu olevan. Sitten jos hetken pohdit mitä tilaat, niin saat kamalan määrän äksyilyä.
Hinnat nousseet vuodenvaihteessa 6.30 euroa Santtu.Ilves olis voinut perustaa oman baarin siihen opaalin tai sen toisen ravintolan paikalle.
6€ Opaalissa sandelss, vaihdoin kyllä baaria kun palvelun saaminen kotimaan kielellä on kovin vaikeata.
Ja alle 6€ saa Rolicanssista ison oluen.
Uros Livellä ei käynyt kukaan yhdessäkään tapahtumassa.Moni myös uhosi, ettei aio Uros Live Areenalle tulla, mutta kyllä kaikki varmaan uhoojista jo käynyt![]()
No, vittu.Uros Livellä ei käynyt kukaan yhdessäkään tapahtumassa.
Minullapas oli lippu (jollekin keikalle?) Uros Livessä ja vielä käytinkin sen. Lasketaanko minut tämän perusteella mukaan?Uros Livellä ei käynyt kukaan yhdessäkään tapahtumassa.
Itse kävin monessakin pelissä kausikortilla, jossa luki Uros Live.Minullapas oli lippu (jollekin keikalle?) Uros Livessä ja vielä käytinkin sen. Lasketaanko minut tämän perusteella mukaan?
Kävin UROS Livellä tutustumiskierros -tapahtumassa rakennusvaiheessa...Uros Livellä ei käynyt kukaan yhdessäkään tapahtumassa.
Tapparan ensimmäisissä kausareissa luki Tampereen Kannen Areena. En tiedä, onko uusissa otettu sponsorinimi käyttöön.Itse kävin monessakin pelissä kausikortilla, jossa luki Uros Live.
Kyllä on surkeaa jos kausarissa luki Uros Live, vielä surkeampaa on jos siinä lukee tapparaTapparan ensimmäisissä kausareissa luki Tampereen Kannen Areena. En tiedä, onko uusissa otettu sponsorinimi käyttöön.
Onko hyötyä myydä jääkiekkokauden aikana tällaisia viikon UMK-varauksia? Ravintolat ja aitio-omistajat saavat vain yhdeltä illalta tuloja tämän aikana. Vertailuna Iskelmäfestivaalin parin päivän rakennus, kemut ja päivän purku mahdollistaa Ilveksen ja naapurin pelit -> viikossa kolme tapahtumaa joissa on mahdollisuus ravintola- ja aitiomyyntiin.