Rouhija
Luottopelaaja
Ilveksen facebook ryhmässä kuultu huhua, että joulukuun alkuun mennessä ei ehdi valmistua.
Onko muita jotka samaa huhua kuullut? Toivottavasti ei pidä paikkaansa
Oon kuullut, että ihan ajoissa valmistuu.
Ilveksen facebook ryhmässä kuultu huhua, että joulukuun alkuun mennessä ei ehdi valmistua.
Jääalueen valu ollut kuulemma eilen, penkit puuttuu, lattiasta laattoja. Ainakin kiire näyttää tulevanOon kuullut, että ihan ajoissa valmistuu.
Kyllä siellä jäähdytyslaitteistoa asennetaan jo...Ilveksen facebook ryhmässä kuultu huhua, että joulukuun alkuun mennessä ei ehdi valmistua.
Siellä on ollu kiire viimeiset puolitoista vuotta, itse kansihan valmistui aikanaan muutaman kuukauden myöhässä. Hyvin ovat ottaneet kiinniJääalueen valu ollut kuulemma eilen, penkit puuttuu, lattiasta laattoja. Ainakin kiire näyttää tulevan
Nyt varmistui, että Hakametsän historian viimeinen SM-liigaottelu on 27.11. pelattava Tappara-HPK ja Uros Live Areenan historian ensimmäinen ottelu on 3.12. pelattava Tappara-Ilves. Tappara pelaa runkosarjassa Hakametsässä 12 kotiottelua ja Uros Areenalla 18, Ilves Hakametsässä 13 ja Uros Areenalla 17.
Ilveksellä on tainnut olla todelliset pellepelottomat neuvottelemassa tuolla, kun Tapparalle on saatu sekä Hakametsän viimeinen, että Uroksen ensimmäinen peli isännöitäväksi ja sitten vielä lisäksi enemmän pelejä rahakkaampaan halliin kuin Ilveksellä.
Hakametsän historian viimeinen SM-liigan paikallisottelu on sentään Ilveksen isännöimä, mutta sen jälkeen Hakametsässä höntsätään muita pelejä vielä 5 viikkoa.
Ainakin tuosta Uros Liven ensimmäisestä viikonlopusta Ilves ja Tappara jakavat tulot/menot keskenään.
Toivottavasti myös järjestetään yhdessä. Ei kiinnostaisi kuulla montaa kertaa ekassa pelissä, että tervetuloa katsomaan kun Tappara avaa areenan...
Toivottavasti myös järjestetään yhdessä.
Molemmat järjestää oman tapahtumansa.
Ps. Ilves isännöi Tapparaa Hakametsän ensimmäisessä SM-ottelussa, jonka Ilves vielä voitti. Olivatko tapparalaiset tästä jotenkin erityisen katkeria? Itse toivon, että Ilves järjestää Uroksella Euroopan mittapuulla hienon viihdetapahtuman, joka on tunnelmaltaan naapurin tapahtumaa parempi. Sillä – toisin kuin kuka pelaa ensimmäisen ottelun – on minulle väliä.
Molemmat järjestää oman tapahtumansa.
Ps. Ilves isännöi Tapparaa Hakametsän ensimmäisessä SM-ottelussa, jonka Ilves vielä voitti. Olivatko tapparalaiset tästä jotenkin erityisen katkeria? Itse toivon, että Ilves järjestää Uroksella Euroopan mittapuulla hienon viihdetapahtuman, joka on tunnelmaltaan naapurin tapahtumaa parempi. Sillä – toisin kuin kuka pelaa ensimmäisen ottelun – on minulle väliä.
Siellä on Etelä-afrikkalaisen feikki-Kekkosen luut.Mitäköhän valtionsalaisuuksia areenan sisältä löytyy kun sieltä ei kuvia saada? Noin pitkä juttu eikä yhtään kuvaa itse pyhimmästä, joku oikeushomma tuossa on pakko olla
Mitäköhän valtionsalaisuuksia areenan sisältä löytyy kun sieltä ei kuvia saada?
Näyttää kyllä tunnelmallisemmalta kuin typhoonin korkeat katot