C
Vakiokokoonpanossa
Onko tietoa, tuleeko uudelle areenalle katsomo kaukaloon kiinni samaan tapaan kuin NHL areenoissa
Tulee.
Onko tietoa, tuleeko uudelle areenalle katsomo kaukaloon kiinni samaan tapaan kuin NHL areenoissa
Kapeilta ne on mun mielestä näyttäneet myös julkaistuissa piirrustuksissa / havainnekuvissa.- Käytävien kapeus tulee yllättämään monet. Ei isoa eroa Hakametsän käytäviin. Pääsisäänkäynti on tosin erittäin tilava.
Pahalta näyttää. Ainakin itse saavun halliin joko n. 45min ennen peliä tai n. 3min ennen peliä, ihan vaan että ei tarvi olla tungoksen keskellä. No, eiköhän ne ole tämänkin ajatellut järkevästi. Oudolta kuulostaa kyllä.Kapeilta ne on mun mielestä näyttäneet myös julkaistuissa piirrustuksissa / havainnekuvissa.
Käytävien kapeutta enemmän huolettaa se Topaasin ja Opaalin välinen kapea rako, josta käsittääkseni lähes koko hallillisen väkeä pitäisi vaeltaa Sorinsillalta peliin ja pois. Hakametsää voi lähestyä mistä suunnasta vain ja sisäänkäynnit on joka nurkalla.
Käytävien kapeutta enemmän huolettaa se Topaasin ja Opaalin välinen kapea rako, josta käsittääkseni lähes koko hallillisen väkeä pitäisi vaeltaa Sorinsillalta peliin ja pois. Hakametsää voi lähestyä mistä suunnasta vain ja sisäänkäynnit on joka nurkalla.
Anteeksi maalaisuuteni, mutta mikä on Kansikatu? Se mainitaan linkkaamassasi dokumentissa kerran ("Kansikadun sulkeminen ei simulointien perusteella vaikuta merkittävästi poistumistilanteen kestoon."), mutta sitä ei ole merkitty yhteenkään karttaan.Kansikatu on tietääkseni ns. pääväylä jalankulkijoille. Sorinkadulle menee myös kahdet raput Wallesmannin molemmin puolin. Täältä voi lukea lisää poistumisjärjestelyistä: https://tampere.cloudnc.fi/download/noname/{ecd10142-f916-4a4d-a33f-2264c8799589}/4842031
Heikosti liikkuvilla ei taida olla asiaa Urokselle, jollei sitten kulje invataksilla.
Uudesta hallista tulee varmaan hieno,kaikki kiiltää ja penkit on pehmeät. Takaraivossa vaan hieman pakottaa se kuinka loiva tosiasiassa alkatsomon profiili on ja miten se tulee vaikuttamaan ottelun tunnelmaan. Itse en aivan ymmärrä miksei sitä tehty jyrkemmäksi siten että alakatsomon ylin penkkirivi olisi lähempänä aitioiden alareunaa. Mitään estettä en sille näe ,ellei rahvaan ja aitioväen välistä hajurakoa tarvi korostaa. No, kohta pääsemme paikanpäälle sitä testaamaan ja huoleni voi osoittautua turhaksi.
En tiä. Oli lopputulema mikä tahansa, niin huonosti se on varmasti tehty jokatapauksessa.
Eikös se oo siä viinikan puoleisessa päädyssä ja valmistuu ilmeisesti aikasemmin kuin uros.Missä muuten Ratametän harjoitushalli sijaitsee maantieteellisesti? Valmistuuko areenan kanssa yhtä aikaa vai myöhemmin vai onko jo valmis?
En tee tiedolla mitään, kunhan pohdiskelen.