Käsittääkseni lähikortteleihin on tulossa lisää pyöräparkkeja, mutta itse kannella on pyörällä ajo kiellettySaako sinne fillareita parkkeerattua? Mulla on sähköpyörä!
Ratapihankadulle, areenan kylkeen tulee pyöräparkki.Käsittääkseni lähikortteleihin on tulossa lisää pyöräparkkeja, mutta itse kannella on pyörällä ajo kielletty
Kupla puhkeaa?Voi olla että sponsorointioikeus loppuu ennenkuin alkaakaan.
Uros Oy:n vaikeudet yltyvät: nyt uhkaa selvitystila
Patentti- ja rekisterihallitus (PRH) ei ole yrityksistään huolimatta saanut uhkasakon tuomitsemista koskevaa päätöstä tiedoksi Uros Oy:n hallituksen puheenjohtajalle Jyrki Hallikaiselle.www.iltalehti.fi
Naaras? Tai anteeksi, NAARAS.Voiko sittenkin olla että saatais vielä parempi nimi areenalle?! UROS ei mielestäni ole kovinkaan nätti, toki toivotaan nopeasti tällaista päätöstä jos se on tullakseen,, areenan kanssa kun ei ole ollut vielä ihan hirveästi säätöä...
Meinasin lisätä, mutta en tiennyt miten sen nyt kirjottaisi ilman että kukaan suuttuu, enkä osaa muotoilla nyt muutenkaan.... siis UROS ei ole huono feminististen syiden takia, jos nyt niin voi sanoa. Muuten vaan jotenkin tönkkö nimi mielestäni... EI todellakaan NAARASta!!Naaras? Tai anteeksi, NAARAS.
Michael JacksonMitä tulee kun Uros kastroidaan?
Mitä tulee kun Uros kastroidaan?