Tervaskanto
Luottopelaaja
Samaa mietin, saa olla aika iskunkestävä pinta että kestää. Samoin laitaelementtien liitoskohdat.Kunhan nyt ne LED-kaukalot kestää kiekkoja ensin
Samaa mietin, saa olla aika iskunkestävä pinta että kestää. Samoin laitaelementtien liitoskohdat.Kunhan nyt ne LED-kaukalot kestää kiekkoja ensin
Miettinyt kans miten LED-paneelien sisäiset juotokset ja muut liitokset kestää jatkuvaa ryskettä. Oliko näitä LED-kaukaloita jossain käytössä vai oliko tämä joku uusi proto?Samaa mietin, saa olla aika iskunkestävä pinta että kestää. Samoin laitaelementtien liitoskohdat.
Ensimmäinen laatuaan mun tiedon mukaan.Miettinyt kans miten LED-paneelien sisäiset juotokset ja muut liitokset kestää jatkuvaa ryskettä. Oliko näitä LED-kaukaloita jossain käytössä vai oliko tämä joku uusi proto?
Jep. Nimenomaan itseänikin tuo taklausten ryske mietityttää. Kiekko ei juuri aiheuta liikettä kaukalorakenteille.Ensimmäinen laatuaan mun tiedon mukaan.
Itse en niinkään kiekon kestävyyttä epäile mut taklaus tilanteissa joustokaukalo antaa periksi todella paljon. Siinä on varmasti oma hommansa että kestää semmosta liikkumista. Samoin luukut joita paiskotaan kiinni jatkuvasti.
Jos siellä on samanlaiset verkot kuin Hämeenkadulla?Ensimmäinen laatuaan mun tiedon mukaan.
Itse en niinkään kiekon kestävyyttä epäile mut taklaus tilanteissa joustokaukalo antaa periksi todella paljon. Siinä on varmasti oma hommansa että kestää semmosta liikkumista. Samoin luukut joita paiskotaan kiinni jatkuvasti.
Pitäisi olla kuten mainitsit ensimmäinen kaukalo laatuaan. Valmistajan mukaan edeltänyt paljon tuotekehitystä ja nyt on patenttihakemus sisällä. Että ihan kaukalon reunalla ei olla tinailemassa.Ensimmäinen laatuaan mun tiedon mukaan.
Eikös tämän areenan tavoitteena kuitenkin ole että sinne julkisilla pääasiassa mennään, sikäli mikäli siihen pääsylippuun julkisella kulkeminen sisällytetään. Eikös tällaisesta lipun sisällyttämisestä ollut jossain vaiheessa puhe?Ja jos jotakuta vi###aa ei ku siis harmittaa noi hakamettän ruuhkat niin miettikääpä kuinka käy tuolla aimo nivaska areenalla. Noista lähislueen parkkihalleista ei oo pääsdy ulos minkään kaupungissa olleen tapahtuman jälkeen. Katuja on suljettu remonttien takia. Jotta kannattaa varata aikaa. Hakamettästä on aina päässy helpolla pois
Eikös tämän areenan tavoitteena kuitenkin ole että sinne julkisilla pääasiassa mennään, sikäli mikäli siihen pääsylippuun julkisella kulkeminen sisällytetään. Eikös tällaisesta lipun sisällyttämisestä ollut jossain vaiheessa puhe?
Jos ei mestaruusviirejä uusita, saisi ne sentään jotenkin silittää, kun nyt niin ryppyisiä ovat.Tuleekohan areenalle uudet mestaruusviirit ja jäädytetyt paidat vai otetaanko vanhat mukaan Hakametsästä?
Pölytkin olisi hyvä pyyhkiä. Nimimerkillä -85Jos ei mestaruusviirejä uusita, saisi ne sentään jotenkin silittää, kun nyt niin ryppyisiä ovat.
Tuleekohan areenalle uudet mestaruusviirit ja jäädytetyt paidat vai otetaanko vanhat mukaan Hakametsästä?