Laitoja ainakin pystytettiin alkuviikosta omien tietojeni mukaan. Pitänee tarkastella tilannetta, kun työmaalla pääsee taas käymään.Tällä viikolla piti valmistua kaukalo ja jää. Onkohan kukaan meikäläisistä käynyt paikanpäällä?
Kaukalo kasassa, media kuutio ilmassa, mutta jäätä ei vielä alettu tekemään.Tällä viikolla piti valmistua kaukalo ja jää. Onkohan kukaan meikäläisistä käynyt paikanpäällä?
Tuo pyörii 360 astetta ottelun aikana.Seuraavaksi siis jäätä odotellessa.
Miten se voi näyttää vielä isommalta tuolla katossa hirveä järkäleSeuraavaksi siis jäätä odotellessa.
Seuraavaksi siis jäätä odotellessa.
Aikaisemmissa kuvissa niiden kohdalla on ollut penkit. Toivottavasti ei tarkoita sitä, että penkit pysyvät paikoillaan, mutta huputettuna...Onko kellään kuvaa päätykatsomoista? Seisomakatsomon kokoa mietin.
Tätä itsekkin pelkään. Luulen että juuri niin se tulee olemaan.Aikaisemmissa kuvissa niiden kohdalla on ollut penkit. Toivottavasti ei tarkoita sitä, että penkit pysyvät paikoillaan, mutta huputettuna...
Luulen myös. Tapparan kotipeleissä seisomakatsomot on eri muotoiset ja muissa tapahtumissa tietysti kaikki istumapaikat käytössä, joten kai halutaan välttää jatkuva penkkien asennus/purku -rumba.Tätä itsekkin pelkään. Luulen että juuri niin se tulee olemaan.
Tuo pyörii 360 astetta ottelun aikana.
Niin, toivottavaa toki on että siellä olisi joku systeemi sille, miten nuo saadaan vaikka purettua/asennettua vaivatta, mutta epäilen kyllä.Luulen myös. Tapparan kotipeleissä seisomakatsomot on eri muotoiset ja muissa tapahtumissa tietysti kaikki istumapaikat käytössä, joten kai halutaan välttää jatkuva penkkien asennus/purku -rumba.
Aikaisemmissa kuvissa niiden kohdalla on ollut penkit. Toivottavasti ei tarkoita sitä, että penkit pysyvät paikoillaan, mutta huputettuna...
Seisomakatsomo teleskooppikatsomo?Teleskooppikatsomoissa penkit kääntyvät lattian alle piiloon, mutta betonirakenteissa penkit huputetaan.
Seuraavaksi siis jäätä odotellessa.