Toppapöksy666
Luottopelaaja
Meidän Reetta nyt alkuerissä juoksemassa.
6. Sija hänelle omassa ryhmässään.Meidän Reetta nyt alkuerissä juoksemassa.
Toivottavasti apurahojen suhteen muutetaan käytäntöjä. Olis hölmöö menettää lajinsa huipulla oleva syynä,
että on liian nuori. Heili Sirviö harkitsee Australiaan vaihtamista – tämä asia hiertää taustalla isän mukaan
No ei naisten sarjoja kannata miesten sarjoihin verrata, siinä ei ole oikeastaan mitään reiluakaan. Fyysiset ominaisuudet on niin paljo erilaiset miehillä ja naisilla, riippuen toki ikäryhmästä, ja lajeista missä ne näkyy erilailla.En lajista tiedä mitään, mutta miesten finaalissa laji näytti ihan erilaiselta. Vähän samaan tapaan, kuin jos vertaisi naisten ja miesten mäkihyppyä. Tempuissa oli enemmän korkeutta, nopeutta ja näyttävyyttä. Kaikki kilpailijat olivat yli 20 vuotiaita.
Sirviöstä voi tulla oikea huippu-urheilija ja Olympiamitalisti, jos jatkaa harjoittelua. Ehkä jo 4 vuoden päästä. Vielä hän ei sellainen ole. Mielestäni ei ole olympiakomitean tehtävä tukea tälläistä harrastelua, vaikka se tähtääkin huipulle (ja osittain on jo siellä).
On, mutta kun politiikkana on ollut, että ikäraja apurahaan on 16 v. Katsotaan, muuttuuko tilanne nyt.Jos olympialaisissa sijoittuu viidenneksi, niin eiköhän siinä ole näyttöä apurahaan, ku sitä rahaa saa paljo heikommillakin sijotuksilla ja pärjäämisellä.
Ikärajahan oli jo tiedossa. Kyse enemmän on siitä, et miks hitossa sen määrittää olympialaisissa hyvin sijoittuneella urheilijalla ikä. Toivotaan että kriteerit saavat päivitystä ja järkevöitymistä.On, mutta kun politiikkana on ollut, että ikäraja apurahaan on 16 v. Katsotaan, muuttuuko tilanne nyt.
Voisi palkata vaikka lisää pukuherroja selvittämään mikä meni mönkään. Tulisikohan Mika Kojonkoski vetämään ryhmää?Menipä nämä ålymppiäläiset hyvin!
Hyvä Suomen olymppiakomitea ja -joukkue!
Mä voin tulla selvittämään ihan ilmaseksi, ja ohan mulla siihe ratkaisu: [Sama mikä vapaavuorella] eli keskityttäisiin mutaamaan lajiin, jossa pärjättaisiin.Voisi palkata vaikka lisää pukuherroja selvittämään mikä meni mönkään. Tulisikohan Mika Kojonkoski vetämään ryhmää?
Itse alan olemaan melko kypsä siihen ajatukseen että valtio tukisi vain ja ainoastaan nuorten harrastuksia ja aikuiset saavat sitten hankkia yhteistyökumppaneita niin halutessaan.Mä voin tulla selvittämään ihan ilmaseksi, ja ohan mulla siihe ratkaisu: [Sama mikä vapaavuorella] eli keskityttäisiin mutaamaan lajiin, jossa pärjättaisiin.