Jarno Saarinen
Luottopelaaja
No onhan tämä nyt yhtä perseilyä, käsi pystyyn virheen merkiksi. Anteeksi että nimittelin teitä osastolaisia räkänokiksi.
Hyvin valas tää viesti! Olis pitäny mun ottaa asioista enemmän selvää ennenku tääl aloin huuteleen asiasta. Pahoittelut!Google mapsin mukaan Keskustorilta kestää 1,5 h Isomäen hallille. Meidän bussi lähti Keskutorilta kello 14:20. Siis jopa 10 min etuajassa. Porin keskustaan vievän rampin kohdalla olimme 16:20. Tästä meni vielä 25 min ennen kuin olimme hallin pihassa. Pääsin katsomoaukolle, kun Ässät teki ottelun ensimmäisen maalin. Ja muistakaa Isomäen jäähallin ovet avautuivat vasta 16:15.
Olisin itse myös lähtenyt Keskutorilta kello 14:30.
Porin liikennesuunnittelu ei perustu Isomäen jäähallin 6000 katsojan otteluihin.
Niin no, siinähän on pelikatko juuri menossa.Juu, ei mitää turhia lippuja kun peli käynnissä!
Ei muuta kuin ylös penkistä ja huivia heiluttaan. Vai tarviiko nousta eka kotisohvalta?Juu, ei mitää turhia lippuja kun peli käynnissä!
+liputwww.instagram.com
Tollanen tunnelma playereihi ni avot
Rytmikkäät taputukset lähti hyvin, mutta Tampereen ykkönen jäi harmiksi vähän vaisummaksi.Tänään rumpu soi taas vanhaan malliin. Oli välillä jotenkin vaisu "pauke".
Komeasti kajahti tänään kannatus osastolta. Taittopenkkiläiset yhtyi välillä osaston menoon mukaan omassa katsomon osassa, ujosti mutta yhtyipä kuitenkin.
Kyllä me laulettiin välillä mukana.Rytmikkäät taputukset lähti hyvin, mutta Tampereen ykkönen jäi harmiksi vähän vaisummaksi.
Eiköhän siellä sporttilaisia vituta jo ihan riittävästi ilman tuollaisia pilkkalaulujakin.Saataisiinko maanantaina Myynti-Sporttia vastaan klassikkolauluista päivitettyjä versioita?
(Karsintasarjoista tuttuja n. 10v sitten)
"Vaasan Sportti ei noussut koskaan..shalalala laa la laalalaaa"
"Mestikseen,mestikseen,mestikseeen.. Sportti kuuluu mestikseen.."
Saa ehdottaa omia vessioita tai tyrmätä nämä.. Mielestäni olisi ainakin hyvä näyttää mitä mieltä ainakin osa seuraajista/kannattajista/kiekkotoimijoista on tästä liigan tyhjennysmyyntifarssista..
Saisi näkyvyyttä ja kuuluvuutta kuuluvuutta kun maanantain ainoa matsi.
Toki syy ei olen Sportin vaan koko mädän systeemin.. mutta häpeällistä toimintaa Sportilta alkaa myydä pelaajia kun on viellä mahdollisuus 10.sijaan...