Kahden kepin varaan et kunnon tifoa saa tehtyä. Siis sellaista mikä olisi areenan arvoinen.Kova määrä vaikka kahdeksan tunnin edes takas matkat. Jätän itse tän SaiPa pelin välistä kun ei kiinosta luovuttajat, mutta Lahteen kyllä saavutaan!
Tämähän näyttää hyvältä, Lahdesta uusi Pori?
Katotaan onko Pekko hallissa, jos meette sinne porukallaIhmeen hyvin porukat on unohtanut jo Pekko Pelikaanin ja lipun liehutuksen
Ei oleIhmeen hyvin porukat on unohtanut jo Pekko Pelikaanin ja lipun liehutuksen
Oispa. Lahessa on kapasiteettia tuolle kolmelle bussille, sitten on sold out.Tämähän näyttää hyvältä, Lahdesta uusi Pori?
Ihmeen hyvin porukat on unohtanut jo Pekko Pelikaanin ja lipun liehutuksen
Ei ole
Vuoron vieraissa tulee nyrkistä, siltä tämä tuntuu. Millon Tapparan isännöimän matsin jälkeen joku Ilvesfani saa maistaa nyrkistä ja toisinpäin.Kuitenkin surullista kuulla, että joku Huutokatsomossa käyvä oli leiponut Tapparajunnua lättyyn.
En ihmettele yhtään. Tämä Osaston huliganismia ihannoiva sivutuote Ultras lienee takana.Veitte tänään katsomossa.
Kuitenkin surullista kuulla, että joku Huutokatsomossa käyvä oli leiponut Tapparajunnua lättyyn. Ja en tiedä onko osa Osastoa, enkä syytä Osastoa. Vähän varjostaa vaan tunnelmaa
Tulee, mutta ei saisi tulla. Kyllähän nuo pitäisi kitkeä poisVuoron vieraissa tulee nyrkistä, siltä tämä tuntuu. Millon Tapparan isännöimän matsin jälkeen joku Ilvesfani saa maistaa nyrkistä ja toisinpäin.
Ei mulla muuta tähän asiaan kun se, että ei kannata itse käydä tanssimaan jos ei halua tanssia.Veitte tänään katsomossa.
Kuitenkin surullista kuulla, että joku Huutokatsomossa käyvä oli leiponut Tapparajunnua lättyyn. Ja en tiedä onko osa Osastoa, enkä syytä Osastoa. Vähän varjostaa vaan tunnelmaa
Onko tää Ultras Tampere joku eri sakki? Eikös ne oo kaikki Osastoa?En ihmettele yhtään. Tämä Osaston huliganismia ihannoiva sivutuote Ultras lienee takana.
Aivan ehdottomastiTulee, mutta ei saisi tulla. Kyllähän nuo pitäisi kitkeä pois
Peli on jäällä kovaa mut ei katsojien silti pidä hyökätä toisten kimppuun. Tilanteesta en tiedä mitään mut toivottavasti ei käyny pahemmin ja tekijä joutuu vastuuseen.Tulee, mutta ei saisi tulla. Kyllähän nuo pitäisi kitkeä pois