Osasto 41

Penkinlämmittäjä22

Luottopelaaja
Viestejä
2 524
Ei Osastolta edelleenkään kukaan mitään vaadi. En minäkään. Poissaoloa ottelusta olen arvostellut. Muutoin toimintaa kehunut. Pari mestaruutta & kaikki karsinnat nähneenä + 15v seurassa junnuja (pieniä) valmentaneena poissaolo tämmösestä pelistä ei mahdu päähän.

Käy töissä MUN puolestani? Joku tarrojen liimailijako, jonka tarroja katselen kun Teslani olen Areenalla omaan ruutuuni parkkeerannut ja peliin kävelen?

Maksa mun vuokraani? Mulla ei ole koskaan ollut varaa maksaa vuokraa asumisesta. Se on tyhmää ja kallista.

Käy kaupassa mun puolestani? Ootko varma? Ainakin pakkaa ne ruuat mulle parissakin kaupassa Osastolaisia.
Tällä kaverilla on muuten rahaa, eikä hän ole mikään huonopalkkainen, räkänokkainen tarranliimailija!
 

Lintu

Luottopelaaja
Viestejä
2 241
Ilman sarvia ja hampaita, miten tämä boikotti loi painetta tapparan toimistolle jatkoa ajatellen? Nyt ainoa vaikutus tällä boikotilla oli se että koko halli oli tapparafanien hallussa. Rahallisesti tällä ei ainakaan heille ollut mitään vaikutusta koska halli myytiin joka tapauksessa loppuun.
Viime kerralla ainakin tuli sen verran löylyä somessa ja mediassa että joutuivat kommentoimaan asiaa. Mutta voivathan he mottipäisesti vain ajaa asioita täysin omalla tavallaan. Eli ei se välttämättä paljoo lopulta tuo. Mukavahan se olisi että tähän asiaan löytyisi joku ratkaisu, mutta jos he nyt tuolla olisivat olleet niin tuskin se sen enempää olisi näkynyt kuin nytkään. Karsina on niin naurettavan pieni ja sitten ne liput vielä kerätään pois jos niitä kehtaa heilutella väärinä aikoina. Ja oliko vielä jotain sanktioita joillakin jäsenillä päällä kun olivat jossain aiemmassa pelissä rikkoneet tätä perin tärkeää lipun heiluttelusääntöä?
 

Blegifan

Luottopelaaja
Viestejä
2 486
Sellainen ohi aiheen mielenkiinnosta, että onko tuo Ultras Tampere kuitenkin hieman eri ryhmittymä? Siellä heitä oli paikalla lakanoineen lippuineen, mutta Osaston materiaalia ei ollut esillä. Miksi näin ?
 

CTS

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
486
Joo, ja ei varmaan kenelläkään siellä ole myöskään yhtä paljoa rahaa. Teslakin löytyy ja kaikkea.
Kyllä!
Ei voi kuin ihailla noin menestynyttä ihmistä.
Teslalla ajellaan, omistusasunto löytyy ja hän ei käy edes kaupadsa, vaan tilaa ostoksensa ja Osaston räkänokat niitä sitten pakkaavat.
Toivottavasti suoriutuvat hommasta kunnialla kun on vähän tärkeämpi asiakas kuitenkin kyseessä.
Mutta kaikesta tästä menestyksestä huolimatta hän on kuitenkin vaatimaton.
Joku toinen voisi näillä asioilla leveillä, mutta WillieGunn ei moiseen sorru.
Hyvä!
 

Lambada

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
204
En ymmärrä oikein boikottia - ja mitä sillä voitaisiin saavuttaa. Ei pelannut Osasto tänään Ilveksen logolle, mutta täysi oikeus heillä on tulla peliin tai olla tulematta.

Itsekään en yleensä Tapparan kotipeleihin lippua osta, vaikka kaikki kotipelit tällä kaudella käynyt. Eli ei varaa ainakaan minulla pahastua Osastolle.
 
  • Tykkää
Reactions: 17

Mää

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
136
Vaikka ne ois tullu sinne niin ne ois ollut siinä pienessä kanakopissa maalin takana, ei siitä ois mitään tullu. Ei oo Osaston vika.
Voi helvetti, edelleenkin, kai on tarkoitus kannattaa joukkuetta, riippumatta siitä missä ollaan. Eikö mene tajuntaan, että Ilvesläiset kannattaa joukkuetta, eikä mitään osastoa.
 
Ylös