kirvesrinnassa
Luottopelaaja
Väsynyt trolli, takas tappara.co :hon siitä
Kiitos tarjouksesta mutta me ystävällisesti passaamme kaverin Jatkoajan palstalle.
Väsynyt trolli, takas tappara.co :hon siitä
No kun ei voi. Sinne on tappara myynyt kausikorttejakin. Parempi tosiaan että lopetat nyt vääntämisen.Kyllä sen ymmärrän että tietty määrä seisomapaikkoja.
Mutta se mistä aiemmin puhuin niin tarkoitan että voihan osasto ostaa vaikka koko vieras päädyn paikat itselleen. Ei sitä voi mikään estää.
Ja nyt lopetan tämän vääntämisen asiasta.
Huomioon ottaen naapurin suhtautumisen kannattajatoimintaan niin niillä paikoilla ei saa seistä ja taputtaminenkin on sallittua vain maalin tullessa. Noh... vitsit sikseen, mutta vaikeaahan tuo tosiaan on johtuen kausaripaikoista ja pitäisi kuitenkin olla jo heti kauden alussa ostamassa koko katsomoa "itselleen", jos ei halua muita yksittäisiä henkilöitä sinne väliin.Kyllä sen ymmärrän että tietty määrä seisomapaikkoja.
Mutta se mistä aiemmin puhuin niin tarkoitan että voihan osasto ostaa vaikka koko vieras päädyn paikat itselleen. Ei sitä voi mikään estää.
Ja nyt lopetan tämän vääntämisen asiasta.
Ole hyvä ja naurun päälle on hyvä mennä nukkumaan.Kiitos illan nauruista kyllä tälle keskustelulle, kannattajakulttuuri Tampereella on melko hyvällä tolalla jos isoin huolenaihe on jokin teksti lipussa. Edes Ilveksen some ei näemmä pelännyt esitellä tuota. Mutta ehkä en jonnena vain nyt ymmärrä tätä välitöntä vaaraa.
Ole hyvä ja naurun päälle on hyvä mennä nukkumaan.
Tampereella on varmasti valtakunnan suurin ja tasokkain kannattakultuuri.
Ei siinä mitään ja hienoa, että halli on nykyään aina lähes täynnä.
Jotenkin huomaa vaan, että tämä uusi hype ei välttämättä kunnioita perinteitä?
Niin boomerihan minä olen, nippanappa tänne osaan kirjoittaa...
No itse en asian kanssa ole joutunut tekemisiin kuin yhden kerran, oisko 1981 Tappara - Kärpät finaali ja olin jostain sinne lipun seisomakatsomaan saanut ja täyttä kurkkua huusin et Kärpät!Olen samaa mieltä kulttuurin tasosta täällä mutta välillä ihmettelen että mitä nämä perinteet ovat? Ne kun säännöllisin väliajoin nousevat keskusteluun mukaan ja itse muistan sellaisia aikoja kun mietittiin ovatko laulaminen tai edes seisominen perinteiden mukaisia juttuja.
Ihan mielenkiinnosta, mitä ikäluokkaa edustat?Mää olen mestaruuksia pari livenä nähnyt,
Siis hype varmasti laantuisi, ihmisiä kävisi vähemmän peleissä ja tunnelma olisi huonompi kuin nyt, mutta ei se Osastosta johtuisi. Eihän kukaan oikeasti kuvittele, että Ilveksen menestyminen jotenkin näyttelisi mitään roolia Osaston toiminnassa. He ovat ultras kannattajia, he laulavat, taputtavat ja kannustavat pelin alusta loppuun pelattiin me suomen mestaruudesta tai rautaliigan karsinnoissa.Nautitaan tästä mitä nyt on, mutta kyllä tämä hype hiipuu jos joukkue kunnolla useiksi vuosiksi kyykkäisi. Usko pois.
Mitä ihmeen perinteitä tässä nyt pitäisi kannattajana kunnioittaa?Ole hyvä ja naurun päälle on hyvä mennä nukkumaan.
Tampereella on varmasti valtakunnan suurin ja tasokkain kannattakultuuri.
Ei siinä mitään ja hienoa, että halli on nykyään aina lähes täynnä.
Jotenkin huomaa vaan, että tämä uusi hype ei välttämättä kunnioita perinteitä?
Niin boomerihan minä olen, nippanappa tänne osaan kirjoittaa...
Sitä että käsi kädessä huudetaan yhdessä "Manse!" tapparan kannattajien kanssa ja toivotaan että Tamperelainen voittaa. Ehkä joku yhteinen kannattajaryhmäkin olisi hyvä, esimerkiksi vaikka SiniOsasto tai OsastoOranssit, kunhan ei sitten heilu mitkään väkivaltaliput.Mitä ihmeen perinteitä tässä nyt pitäisi kannattajana kunnioittaa?
Sitä isoa massaa siinä Osaston ympärillä varmasti menestys ohjailee, mutta ei Osastoa.
No itse en asian kanssa ole joutunut tekemisiin kuin yhden kerran, oisko 1981 Tappara - Kärpät finaali ja olin jostain sinne lipun seisomakatsomaan saanut ja täyttä kurkkua huusin et Kärpät!
Joku Tapparan herrasmies sitten ojensi, jos olet Tamperelainen niin noin et voi huuhdella.
Laitoin Osaston Instagram tilille viestiä jos sieltä suunnalta tavottaisi jonkun. Itse ja +3 olisi kyllä mukana jos näin tapahtuisi.Tuleva Lauantai 18.3. Olis yks ehdotus sille peli päivälle, kun on tuo NHL tapahtuma tuolla Sorsapuistossa niin miten jos Osasto kerääntyisi sinne tiettyyn aikaan ja sieltä sitten kimpassa mentäisiin kulkueena Nokia Arenalle laulut raikuen. Ilmeisesti viaplay kameroineen paikanpäällä niin saisi sitä näkyvyyttä samalla vaikka sitten.
Tällä hetkellä pyritään hoitamaan mahdollisimman pian. Sanotaan nyt näin että 1 vrk aikana.Kuinka kauan menee jäsenhakemuksen käsittelyssä suurin piirtein?