Osasto 41

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Mikä tää ultra lippu mikä liehuu teidän katsomossa?
Mielestäni mennään huonoon suuntaan, koska nää ultra pojut on jo näyttäneet jalkapallo katsomoissa, älytöntä toimintaa.
Tiedoksi vaan että Tampereella on pelattu laatu kiekkoa aina KooVee, ilves ja Tappara kesken.
Ilman mitään sähläystä kannattajien kesken.
Toivottavasti jatkossakin on näin.
Ultrilla ei ole mitään tekemistä huliganismin kanssa. Taasko tästä samasta saatanan asiasta pitää täällä ruveta vääntämään? Ottakaa nyt jumalauta joskus asioista vähän selvää ennenkuin tulette tänne pätemään.
Ja Ilves kirjoitetaan isolla I:llä.

Viimeksi muokattu:

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Otetaan esimerkiksi Ässät - Ilves ja meillä on siellä ultra lippu?
Veikkaan että monelle tulee putka reissu.
Taannoin kun pudotettiin Ässät sääleissä ja sen jälkeen pelattiin legendaarinen Tappara sarja.
Itse Porissa paikanpäällä olleena, siellä ollut yhtään mitään rähinää mutta tuo ultra lippu provosoi.
Ehkei Jonnet tajuu?
Jotain järkeä näihin juttuihin, jos haluat keskusteluun jatkossa osallistua.

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Taannoin kun pudotettiin Ässät sääleissä ja sen jälkeen pelattiin legendaarinen Tappara sarja.
Itse Porissa paikanpäällä olleena, siellä ollut yhtään mitään rähinää mutta tuo ultra lippu provosoi.
Ehkei Jonnet tajuu?
Nyt ei pysty muuta sanomaan kuin että laitat korkin kiinni, otat mehua ja menet huomenna töihin.

M22

Luottopelaaja
Ilveksen strateginen valinta on panostaa yhteisöllisyyteen ja tarjota myös vieraskannattajille kelvollinen ja ennen kaikkea riittävän iso seisomakatsomo.
Menee sivuun hieman ketjun aiheesta eikä itse asiassa ole kompetenssia osallistua tuohon vääntämiseen, mutta tässä lauseessa on koko bisneksen kannalta tärkein sana; "yhteisöllisyys".
Sitä myymällä voidaan pärjätä jatkossakin.

torspo40

Vakiokokoonpanossa
Lippu on väkivaltaa, kaiken mää oon kuullu!
Nyt Jonne ei taas tajuu?
Lippu sinänsä ei tietenkään ole väkivaltaa.
Saattaa vaan provosoida ja ei meistä kukaan halua katsomoihin mitään ylimääräistä hämminkiä.
Fanittaa ja huutaa ym. Voi ja pitää vaikka kuinka paljon.
Mutta tuo lippu ei mielestäni kuulu meidän perinteisiin, ei katsomoon.

IhanJuniori

Junioripelaaja
Nyt Jonne ei taas tajuu?
Lippu sinänsä ei tietenkään ole väkivaltaa.
Saattaa vaan provosoida ja ei meistä kukaan halua katsomoihin mitään ylimääräistä hämminkiä.
Fanittaa ja huutaa ym. Voi ja pitää vaikka kuinka paljon.
Mutta tuo lippu ei mielestäni kuulu meidän perinteisiin, ei katsomoon.
Eilen Areenalla heilui toisessa päässä Ultras Tampere lippu ja toisessa päässä oli HPK:n kannattajilla banderolli jossa luki myös Ultra. Eli kaksi ultra porukkaa samassa paikassa eikä pelissä ollut mitään ongelmia. Eikä pelin jälkeen. Eikä ennen sitä.

Poissafoorumilta

Luottopelaaja
Jatkan aihetta ja toistan kysymyksen mihin en ole vieläkään vastausta saanut. Osasto ei ollut paikalla pe, mutta Ultras lakanat ja liput olivat paikalla . Onko kyseessä eri ryhmä, jos ja kun Osasto ei paikalla ollut ja heidän materiaalia ei ollut paikalla.

Sipsii ja salsaa

Vakiokokoonpanossa
Jatkan aihetta ja toistan kysymyksen mihin en ole vieläkään vastausta saanut. Osasto ei ollut paikalla pe, mutta Ultras lakanat ja liput olivat paikalla . Onko kyseessä eri ryhmä, jos ja kun Osasto ei paikalla ollut ja heidän materiaalia ei ollut paikalla.
Mitä olen ymmärtänyt, niin Osaston alla toimii monta omaa pientä kannattajaryhmää*. Paikalla oli siis tämä oma pieni kannattajaryhmä, mutta ei edustanut Osastoa.

(*kannattajaryhmä on mielestäni hieman huono sana, sillä ennemmin ne ovat niitä omia kaveriporukoita, jotka kannattavat miten haluavat. Näistä kaveriporukoista ja yksittäisistä helkilöistä sitten muodostuu kokonaisuudessaan Osasto (tämä oma ymmärrys, mitä tätä ketjua olen lukenu, korjatkaa jos meni jotain väärin))

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Ihan Osaston porukkaa ovat nämäkin. Olivat ostaneet matsiliput ennen boikottipäätöstä ja olivat siksi paikalla.

Rst83

Vakiokokoonpanossa
Siihen aiemmin viittasin ja sama se on tapparan isännöimissäkin. Sinne on tietty määrä niitä seisomapaikkoja ja that's it. Mikä tässä nyt ei mene sinulle perille?
Kyllä sen ymmärrän että tietty määrä seisomapaikkoja.

Mutta se mistä aiemmin puhuin niin tarkoitan että voihan osasto ostaa vaikka koko vieras päädyn paikat itselleen. Ei sitä voi mikään estää.

Ja nyt lopetan tämän vääntämisen asiasta.

SaluunaLoyal

Rivipelaaja
Ehkei Jonnet tajuu?
Väsynyt trolli, takas tappara.co :hon siitä