torspo40
Vakiokokoonpanossa
Siis olen helvetin ylpeä meidän faneista, parhaat fanit koko liigassa.Jotain järkeä näihin juttuihin, jos haluat keskusteluun jatkossa osallistua.
Mutta kyllä minä voin mielipiteeni kertoa.
Siis olen helvetin ylpeä meidän faneista, parhaat fanit koko liigassa.Jotain järkeä näihin juttuihin, jos haluat keskusteluun jatkossa osallistua.
Eilen Areenalla heilui toisessa päässä Ultras Tampere lippu ja toisessa päässä oli HPK:n kannattajilla banderolli jossa luki myös Ultra. Eli kaksi ultra porukkaa samassa paikassa eikä pelissä ollut mitään ongelmia. Eikä pelin jälkeen. Eikä ennen sitä.Nyt Jonne ei taas tajuu?
Lippu sinänsä ei tietenkään ole väkivaltaa.
Saattaa vaan provosoida ja ei meistä kukaan halua katsomoihin mitään ylimääräistä hämminkiä.
Fanittaa ja huutaa ym. Voi ja pitää vaikka kuinka paljon.
Mutta tuo lippu ei mielestäni kuulu meidän perinteisiin, ei katsomoon.
Mitä olen ymmärtänyt, niin Osaston alla toimii monta omaa pientä kannattajaryhmää*. Paikalla oli siis tämä oma pieni kannattajaryhmä, mutta ei edustanut Osastoa.Jatkan aihetta ja toistan kysymyksen mihin en ole vieläkään vastausta saanut. Osasto ei ollut paikalla pe, mutta Ultras lakanat ja liput olivat paikalla . Onko kyseessä eri ryhmä, jos ja kun Osasto ei paikalla ollut ja heidän materiaalia ei ollut paikalla.
Ihan Osaston porukkaa ovat nämäkin. Olivat ostaneet matsiliput ennen boikottipäätöstä ja olivat siksi paikalla.Jatkan aihetta ja toistan kysymyksen mihin en ole vieläkään vastausta saanut. Osasto ei ollut paikalla pe, mutta Ultras lakanat ja liput olivat paikalla . Onko kyseessä eri ryhmä, jos ja kun Osasto ei paikalla ollut ja heidän materiaalia ei ollut paikalla.
Kyllä sen ymmärrän että tietty määrä seisomapaikkoja.Siihen aiemmin viittasin ja sama se on tapparan isännöimissäkin. Sinne on tietty määrä niitä seisomapaikkoja ja that's it. Mikä tässä nyt ei mene sinulle perille?
Väsynyt trolli, takas tappara.co :hon siitäOtetaan esimerkiksi Ässät - Ilves ja meillä on siellä ultra lippu?
Veikkaan että monelle tulee putka reissu.
Taannoin kun pudotettiin Ässät sääleissä ja sen jälkeen pelattiin legendaarinen Tappara sarja.
Itse Porissa paikanpäällä olleena, siellä ollut yhtään mitään rähinää mutta tuo ultra lippu provosoi.
Ehkei Jonnet tajuu?
Väsynyt trolli, takas tappara.co :hon siitä
No kun ei voi. Sinne on tappara myynyt kausikorttejakin. Parempi tosiaan että lopetat nyt vääntämisen.Kyllä sen ymmärrän että tietty määrä seisomapaikkoja.
Mutta se mistä aiemmin puhuin niin tarkoitan että voihan osasto ostaa vaikka koko vieras päädyn paikat itselleen. Ei sitä voi mikään estää.
Ja nyt lopetan tämän vääntämisen asiasta.
Huomioon ottaen naapurin suhtautumisen kannattajatoimintaan niin niillä paikoilla ei saa seistä ja taputtaminenkin on sallittua vain maalin tullessa. Noh... vitsit sikseen, mutta vaikeaahan tuo tosiaan on johtuen kausaripaikoista ja pitäisi kuitenkin olla jo heti kauden alussa ostamassa koko katsomoa "itselleen", jos ei halua muita yksittäisiä henkilöitä sinne väliin.Kyllä sen ymmärrän että tietty määrä seisomapaikkoja.
Mutta se mistä aiemmin puhuin niin tarkoitan että voihan osasto ostaa vaikka koko vieras päädyn paikat itselleen. Ei sitä voi mikään estää.
Ja nyt lopetan tämän vääntämisen asiasta.
Ole hyvä ja naurun päälle on hyvä mennä nukkumaan.Kiitos illan nauruista kyllä tälle keskustelulle, kannattajakulttuuri Tampereella on melko hyvällä tolalla jos isoin huolenaihe on jokin teksti lipussa. Edes Ilveksen some ei näemmä pelännyt esitellä tuota. Mutta ehkä en jonnena vain nyt ymmärrä tätä välitöntä vaaraa.
Ole hyvä ja naurun päälle on hyvä mennä nukkumaan.
Tampereella on varmasti valtakunnan suurin ja tasokkain kannattakultuuri.
Ei siinä mitään ja hienoa, että halli on nykyään aina lähes täynnä.
Jotenkin huomaa vaan, että tämä uusi hype ei välttämättä kunnioita perinteitä?
Niin boomerihan minä olen, nippanappa tänne osaan kirjoittaa...
No itse en asian kanssa ole joutunut tekemisiin kuin yhden kerran, oisko 1981 Tappara - Kärpät finaali ja olin jostain sinne lipun seisomakatsomaan saanut ja täyttä kurkkua huusin et Kärpät!Olen samaa mieltä kulttuurin tasosta täällä mutta välillä ihmettelen että mitä nämä perinteet ovat? Ne kun säännöllisin väliajoin nousevat keskusteluun mukaan ja itse muistan sellaisia aikoja kun mietittiin ovatko laulaminen tai edes seisominen perinteiden mukaisia juttuja.
Ihan mielenkiinnosta, mitä ikäluokkaa edustat?Mää olen mestaruuksia pari livenä nähnyt,
Siis hype varmasti laantuisi, ihmisiä kävisi vähemmän peleissä ja tunnelma olisi huonompi kuin nyt, mutta ei se Osastosta johtuisi. Eihän kukaan oikeasti kuvittele, että Ilveksen menestyminen jotenkin näyttelisi mitään roolia Osaston toiminnassa. He ovat ultras kannattajia, he laulavat, taputtavat ja kannustavat pelin alusta loppuun pelattiin me suomen mestaruudesta tai rautaliigan karsinnoissa.Nautitaan tästä mitä nyt on, mutta kyllä tämä hype hiipuu jos joukkue kunnolla useiksi vuosiksi kyykkäisi. Usko pois.
Mitä ihmeen perinteitä tässä nyt pitäisi kannattajana kunnioittaa?Ole hyvä ja naurun päälle on hyvä mennä nukkumaan.
Tampereella on varmasti valtakunnan suurin ja tasokkain kannattakultuuri.
Ei siinä mitään ja hienoa, että halli on nykyään aina lähes täynnä.
Jotenkin huomaa vaan, että tämä uusi hype ei välttämättä kunnioita perinteitä?
Niin boomerihan minä olen, nippanappa tänne osaan kirjoittaa...