No ainakin kun itse tekevät maalin niin alkavat huutaa samalla sekunnilla "seulaaa"Ehkä porilaiset tuijottavat kengänkärkiään kun oma verkko heilahtaa, eivätkä huomaa mitä vieraspäässä tapahtuu.
No ainakin kun itse tekevät maalin niin alkavat huutaa samalla sekunnilla "seulaaa"Ehkä porilaiset tuijottavat kengänkärkiään kun oma verkko heilahtaa, eivätkä huomaa mitä vieraspäässä tapahtuu.
Kyllä osastossakin reagoidaan pelitapahtumiin. Ihan niin kuin tämä olisi uniikkiia Porissa Tuo viime peli nyt oli sen verran vakuuttava suoritus että ei tarvinut hirveen monta kertaa älähtää.
Kyllähän tuossa aika paljolti on vain pettyneiden kannattajien purkausta, kun Ilves vei tärkeän pelin heidän kotihallissaan niin kentällä kuin katsomossakin.katso liitettä 4668
Ässät osio jatkoajassa on hienoa luettavaa! Menee kyllä selvästi ihon alle
Jeps. Siellä on kyllä ollut vähän yritystä tuohon toisenlaiseenkin suuntaan useammankin vuoden ajan mutta osa ei vain halua sitä tai avoimesti halveksuu. Puitteethan olisi mitä mahtavimmat myös runkosarjan mittaiseen loistavaan tunnelmaan mutta se kasaantuu sitten vain näihin hetkiin milloin menestystä tulee. Joka on joidenkin mielissä sitten parempi asia kuin jatkuva kannatus "koska se on aidompaa".Kyllähän tuossa aika paljolti on vain pettyneiden kannattajien purkausta, kun Ilves vei tärkeän pelin heidän kotihallissaan niin kentällä kuin katsomossakin.
On siellä Ässien kannattajissa niitäkin, jotka ovat ihan eri mieltä siitä mikä tunnelma siellä katsomossa eilen oli Ilveksen osalta:
”Me kuulimme 60 minuuttia oman joukkueen aitoa kannattamista. Hallin äänimaailma oli eilen valitettavasti tamperelaisten hallussa. Tämä on mielestäni aidosti surullinen asia Ässien kannalta, kun kuitenkin ollaan nyt päästy urheilullisesti parempaan suoritukseen kuin vuosikausiin.”
Kirjoittaja vastaa myös niille, joiden mielestä laulaminen ja chänttääminen eivät sovi katsomoon vaan pitäisi reagoida peliin, että eiväthän nämä sulje pois toisiaan. Hän piti "tunne tulee jos se tulee" ja joukkueen tulee ansaita kannustus -ajattelua laiskana kannattamisena ja surullisena sitä, että kun puolivälieräkotipelissä olivat yhden maalin tappiolla, niin jäivät myös katsomossa saman tien aivan jalkoihin.
Tämmä Ässien kannattaja oli eri mieltä myös siitä, etteivätkö Ilveksen kannattajat olisi reagoineet myös pelin tapahtumiin:
”Olen eri mieltä tästä. Kyllähän he vihelsivät ja buuasivat esimerkiksi Ässien ylivoimien aikana, omien alivoimien aikana "Taistele Ilves", elivät maaleissa vahvasti mukana ja ihan varmasti sieltä kuului myös samantyyppisiä yksittäisiä vittuiluhuutoja Ässien pelaajille kuin mitä Isomäessä kovasti arvostetaan.”
Eli porilaisyleisön mielestä Ässien pelaajat eivät ole kovin hyviä maalinteossa, ja Ässien saama maali johtuu vain siitä, että vastustajan maalivahti on aivan seula.No ainakin kun itse tekevät maalin niin alkavat huutaa samalla sekunnilla "seulaaa"
Tai sit seulakin on jonkinlainen kehu? Onhan se kummin erittäin vaikea saada semmosesta kiekkoa läpiEli porilaisyleisön mielestä Ässien pelaajat eivät ole kovin hyviä maalinteossa, ja Ässien saama maali johtuu vain siitä, että vastustajan maalivahti on aivan seula.
Onhan tuollakin kyllä hyviäkin kirjoittajia, mutta en ole kyllä missään muussa köyhemmän kulttuurin paikkakunnassa kuulut saman tasoista paheksuntaa meidän kulttuuria vastaan.Kyllähän tuossa aika paljolti on vain pettyneiden kannattajien purkausta, kun Ilves vei tärkeän pelin heidän kotihallissaan niin kentällä kuin katsomossakin.
On siellä Ässien kannattajissa niitäkin, jotka ovat ihan eri mieltä siitä mikä tunnelma siellä katsomossa eilen oli Ilveksen osalta:
Onhan tuollakin kyllä hyviäkin kirjoittajia, mutta en ole kyllä missään muussa köyhemmän kulttuurin paikkakunnassa kuulut saman tasoista paheksuntaa meidän kulttuuria vastaan.
Ei ollut ei, silloin oli pitkällä sivulla oranssit muovikupit. Päädyissä puiset pitkät istuimet.Ei muuten ollu taittopenkkejä 87... mutta siis joku ton lanseerasi, tuolloin ilmeisesti pilkkana, mutta termihän oli niin hyvin "meitä" kuvaava, että kannan ylpeänä
Joista oli välillä vähän haastavaa löytää omaa paikkaansa, tai mahtua siihen istumaan.Päädyissä puiset pitkät istuimet.
Jonku lapsen omatekemä kaimikä toi valkoinen lippu tuolla osaston joukossa on?
ei sovi yhtään mun mielestäJonku lapsen omatekemä kai
Jos se on lapsen tekemä niin antaa ollaei sovi yhtään mun mielestä
Mun mielestä ihan hienoJos se on lapsen tekemä niin antaa olla
mitä siinä on. värit kuntoon niin sitten sopisi paremmin.Mun mielestä ihan hieno
nimenomaan. jos haluaa heiluttaa lippua niin ottaa osaston lippuja.Ihan kiva kun lapsetkin haluaa olla mukana tekemässä kaikkee tuollaista, mutta tässä pitää nyt taas muistaa se, että jos yhdelle antaa luvan, niin sitten noita on kohta koko katsomo täynnä.
Mutta esimerkillistä omistautumista kannatukseen pikkujunnulta kyllä, toteutus valitettavasti ei oikein sovi tuonne katsomoon