Jos se on lapsen tekemä niin antaa ollaei sovi yhtään mun mielestä
Jos se on lapsen tekemä niin antaa ollaei sovi yhtään mun mielestä
Mun mielestä ihan hienoJos se on lapsen tekemä niin antaa olla
mitä siinä on. värit kuntoon niin sitten sopisi paremmin.Mun mielestä ihan hieno
nimenomaan. jos haluaa heiluttaa lippua niin ottaa osaston lippuja.Ihan kiva kun lapsetkin haluaa olla mukana tekemässä kaikkee tuollaista, mutta tässä pitää nyt taas muistaa se, että jos yhdelle antaa luvan, niin sitten noita on kohta koko katsomo täynnä.
Mutta esimerkillistä omistautumista kannatukseen pikkujunnulta kyllä, toteutus valitettavasti ei oikein sovi tuonne katsomoon
Onko pääsy kielletty jos ei laula vai?Gloryhunter janarit näköjään löytäneet katkolla seisomakatsomoon. Pysykää pois jos ette ole mukana laulamassa
Juu, pitävät kesällä The Osasto Voice of Finlandin - vain ääni ratkaisee.Onko pääsy kielletty jos ei laula vai?
Miksei ne muiden liput sinne kelpaa? Siellä kannustetaan Ilvestä, ei Osastoa.Ihan kiva kun lapsetkin haluaa olla mukana tekemässä kaikkee tuollaista, mutta tässä pitää nyt taas muistaa se, että jos yhdelle antaa luvan, niin sitten noita on kohta koko katsomo täynnä.
Mutta esimerkillistä omistautumista kannatukseen pikkujunnulta kyllä, toteutus valitettavasti ei oikein sovi tuonne katsomoon
kato aijemmat viestitMikä tuo mustavalkoinen lippu on joka näkyy Osaston päädyssä? Tv:stä katselen ja on hienon näköinen.
OlispaOnko pääsy kielletty jos ei laula vai?
kato aijemmat viestit
onko junnulle sanottu yhtään mitäänTälläisistä asioista voi myös keskustella niiden junnujen kanssa. Kertoa kuinka hienoa se on, että tekevät oman lipun ja ovat menossa mukana. Sitten vain antaa rakentavasti sen palautteen jos värit eivät sovi jonkun silmään.
#FuckTikTok
juu ei taida ollaJoo enpä huomannut, ajattelin vain että onko tuossa joku erityinen teema kun en erota. Itse lähtökohtaisesti koen että on hienoa jos on erilaisia lippuja eri teemoilla ja väreillä jopa mutta ei vissiin ole Osaston oma.
Mitä jos sinäkin opettelisit taas lukemaan, niin ei aina tarvis vääntää turhan takia Enkä aio kommentoida tätä sen enempää, ennen kuin olet ymmärtänyt lukemasi, tai sitten tulit tänne vaan taas öyhöttämään.Miksei ne muiden liput sinne kelpaa? Siellä kannustetaan Ilvestä, ei Osastoa.
Joo ja varsinkin Ilveksen mustiin pukeutuneet pelaajat noin kymmenessä pelissä runkosarjassa. Hyi helvetti!Jos joku värien tunnustamisesta puhuu, niin yhtä jees on valkosella pohjalla Ilves-lippu kuin Osaston mustiin pukeutuneet tosikannattajat.
Tilaisuus koitti, ja sinä pääsit taas Osastoa mollaamaan.Juu, pitävät kesällä The Osasto Voice of Finlandin - vain ääni ratkaisee.
Ja ei sitten mitään omia lippuja mukaan. Ei jeesus. Ensin halutaan että tulee uusia ihmisiä mukaan ja nyt siellä on lapsia innoissaan ja tekevät omia lippuja niin sekin on väärin ja nostetaan sitä omaa jalustaa.