Ole hiljaa. mee istumaan ja määkimään sinne. Hyvä tunnelma varmasti.Ei jumalauta on kyllä aika toppahousujengiä koko Osasto. Kasvakaa nyt edes lähelle aikuiseksi.
Tämä on juuri sitä ylimielisyyttä mistä hetki sitten mainitsin. Osasto ei ole Ilvestä suurempi.Ole hiljaa. mee istumaan ja määkimään sinne. Hyvä tunnelma varmasti.
Mitä jos laittaisit haalarit jalkaan ja alkaisit itse toimiin kuin vaatimalla muita?Tämä on juuri sitä ylimielisyyttä mistä hetki sitten mainitsin. Osasto ei ole Ilvestä suurempi.
Olen ollut lukemattomat kerrat seisomakatsomossa huutamassa, haukut nyt väärää puuta. Osasto tekee helvetin hyvää duunia mutta ei ole korvaamaton toisin kuin voisi kuvitella. Siltikin olisi tosi kiva jos vaivautuisitte paikalle tänään.Mitä jos laittaisit haalarit jalkaan ja alkaisit itse toimiin kuin vaatimalla muita?
On se kyllä aikas korvaamaton..Olen ollut lukemattomat kerrat seisomakatsomossa huutamassa, haukut nyt väärää puuta. Osasto tekee helvetin hyvää duunia mutta ei ole korvaamaton toisin kuin voisi kuvitella. Siltikin olisi tosi kiva jos vaivautuisitte paikalle tänään.
Jos Osasto katoaisi niin kyllä siinä hyvä tovi menisi että korvaava toiminta pääsisi samalle tasolle, mutta silti niin tapahtuisi.On se kyllä aikas korvaamaton..
Jos halli ei ole valmis niin miksi se piti avata? Ylipäätänsä halliyhtiöltä epäammattimaista käytöstä käyttää meitä maksavaa yleisöä jonain kenraaliharjoituksena. Osasto ei ole velvollinen kannattaa tai tuomaan tunnelmaa hallille. Lähinnä saadaan olla kiitollisia kun heillä on intohimoa luoda kulttuuria silloin kun ovat paikalla.Paikka näyttää, että ollaan ainoa oikea joukkue Tampereella ja löylyyttää paska vasaraa ihan huolella, niin meidän osasto alkaa jumpittelemaan, kun kaikki ei ole vielä valmista hallissa. Kiitos tästä, kiva, että tuli lippu hankittua, odotin loistavaa ilves-päivää ja mahtavinta tunnelmaa. Kyllä tässä vajotaan melkein nyt mouhojen tasolle...
Vituttaa.
Nolompaa se olisi ollut, että oltaisiin nyt vielä lykätty avajaisia. Pelaamaan pystyy ja istumaan pääsee. Kai se nyt oikeasti kelpaa edes hetken.. Jos kuukauden sisällä asiaan ei tulisi mitään muutosta koskien juuri seisomakatsomoa, niin ymmärtäisin protestin ihan eri tavalla. Nyt ei aivan mene jakeluunJos halli ei ole valmis niin miksi se piti avata? Ylipäätänsä halliyhtiöltä epäammattimaista käytöstä käyttää meitä maksavaa yleisöä jonain kenraaliharjoituksena. Osasto ei ole velvollinen kannattaa tai tuomaan tunnelmaa hallille. Lähinnä saadaan olla kiitollisia kun heillä on intohimoa luoda kulttuuria silloin kun ovat paikalla.
Avajaiset eikö olekin vasta 15.12.Nolompaa se olisi ollut, että oltaisiin nyt vielä lykätty avajaisia. Pelaamaan pystyy ja istumaan pääsee. Kai se nyt oikeasti kelpaa edes hetken.. Jos kuukauden sisällä asiaan ei tulisi mitään muutosta koskien juuri seisomakatsomoa, niin ymmärtäisin protestin ihan eri tavalla. Nyt ei aivan mene jakeluun