toskala
Luottopelaaja
Ymmärrätkö, että tekee Osasto mitä tahansa, se ei edistä kaiteiden tai muiden asioiden nopeutumista? Ei yhtään, ei edes pisaraa. Voitte kiukutella. Olisin itse toivonut, että olisitte tulleet istumaan ja kannustamaan siten miten säännöt sallivat. ”Tehdään se mitä on tehtävissä” slogan sopii elämässä moneen tilanteeseen. Ennemmin sitten olette ulkona hallista kuin seisomassa laittomasti tässä tilanteessa.
Mutta Jokatapauksessa olen kyllästynyt teihin muutamaan Osaston jäseneen täällä keskustelussa. Lopetan tähän ja tekisi mieli kertoa suora mielipide teistä, mikä tullut nytten. Twitterissä laulaa kommenteistani pilkkaa ja sama porukka perseilee muutenkin. Jos minulta kysyttäisiin voisinko ylpeydellä edustaa Osastoa tällä hetkellä, sanoisin en. Aivan sama sillä miten osaatte kannustaa, mutta käytös pilaa kaiken. Aivan kaiken.
Menen pukumiesten kerhoon tänää sekä jatkossa. Ylpeydellä.
Hattua nostan jokaiselle joka tänää halliin saapuu. Te olette niitä tosi kannattajia.
e: ei ole jokaiselle osaston jäsenelle tämä. Kohdistettu osaan henkilöistä. Tiedätte kyllä... jatkakaa muut jäsenet sillei, miten olette toimineet ennenkin! Arvostan.
Minä en kuulu osastoon eikä minun peleissä käynti ole kiinni siitä onko se paikalla vai ei. Eikä siitä mitä Blegifan siitä ajattelee. Eikä oikeastaan kenenkään mielipide kiinnosta minua mitenkään. Opin jo korpivaelluksen vuosina että teet niin tai näin, aina jonkun mielestä kannatat väärin. Eikä kaiteista tai seisomakatsomoist koska siirryin istumaan jo muutama vuosi sitten. Sano mielipiteesi oikeille ihmisille.