247.365.1931
Rivipelaaja
Jos ja kun oon tässä väsäilly muutamia tarradesigneja, niin kenelles niitä vois lähetellä jos haluaa tilata niitä. Itte tilasin yhtä jo eikä rahaa oo ihan kaikkiin.
KuvaaOsasto saanut näköjään merkittäviä parannuksia olosuhteisiin. Toivottavasti näkyy metelin määrässäkin!
Pistäs kuvaa tarroista, jos näyttää hyvältä nii voin harkitaJos ja kun oon tässä väsäilly muutamia tarradesigneja, niin kenelles niitä vois lähetellä jos haluaa tilata niitä. Itte tilasin yhtä jo eikä rahaa oo ihan kaikkiin.
Tällänen ainakin vilahti MTV:n lähetyksessä. Alaosaa ei näytetty.Kuvaa
Laitan ku pääsen kotio koneellePistäs kuvaa tarroista, jos näyttää hyvältä nii voin harkita
Jos ja kun oon tässä väsäilly muutamia tarradesigneja, niin kenelles niitä vois lähetellä jos haluaa tilata niitä. Itte tilasin yhtä jo eikä rahaa oo ihan kaikkiin.
Saatanan hyvä meno katsomossa! Stadikin paria paikkaa vailla täys!
On kaikki niinkuin ennenkin!
Kiitos.
Ei ne kuullu Mouhijärvelle asti muutenkaan mitään, niin joutuvat ihan vaan arvailemaanÄläpä kuseta. Luin Tapparan foorumilta, että vieraskannattajat luuttusivat meikäläisten poppoolla katsomossa lattiaa 100-0.
Juu, katselivat radiosta pelinÄläpä kuseta. Luin Tapparan foorumilta, että vieraskannattajat luuttusivat meikäläisten poppoolla katsomossa lattiaa 100-0.
Saisinko hipelöidä papanaluukkuasiSaatanan hyvä meno katsomossa! Stadikin paria paikkaa vailla täys!
On kaikki niinkuin ennenkin!
Kiitos.
Saisinko hipelöidä papanaluukkuasi
Oli kyllä nätti toi capotorni. Huuhkajien pelit vissiin ainoita missä tota käytetään Suomessa. Osasto fanikulttuurin edellä kävijä!